اماکن تاریخی آلمان

اماکن تاریخی آلمان
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با اماکن تاریخی آلمان آشنا  بشیم .

کلیسای جامع کلن

کلیسای جامع کلن
 

در قلب شهر کلن ، کلیسای شگفت انگیزی وجود دارد که کلمات از توصیف آن عاجزند .  این بنا ارزش دارد که حداقل یک بار از آن دیدن کنید . کلیسایی زیبا با معماری باور نکردنی که به هر جای آن که نگاه میکنید، هیجان زده خواهید شد . موزاییک های زیبا و پنجره هایبا رنگ آمیزی فوق العاده زیبا . در هر جایی که از شهر باشید این کلیسا را که از مهمترین دیدنی های آلمان است را خواهید دید . کلیسای جامع کلن بنایی به یاد ماندنی در تور آلمان است . کلیسای جامع یکی از دیدنی های کلن می باشد که ساخت آن در سال ۱۲۴۸ آغاز شد و ۷۰۰ سال به طول انجامید و در سال ۱۸۸۰ میلادی کار ساخت آن به اتمام رسید . این کلیسا در سال ۱۹۹۶ (میلادی) در رده میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است . کلیسای جامع ، با ۱۵۷ متر بلندی ، دومین کلیسای بلند در کشور آلمان و سومین در کل جهان محسوب می‌شود . تالار اصلی این بنا با مساحت ۷۰۰۰ مترمربع در قرون وسطی ساخته شده و نمایانگر سبک معماری گوتیک است .کلیسای جامع کلن از نقاط پر بازدید این شهر می باشد . این بنای زیبا و عظیم، محبوبترین ساختمان دیدنی در کشور آلمان به حساب می‌آید . یکی از مهم ترین علل معروفیت این کلیسا وجود تابوت طلایی در قسمت انتهایی سالن آن است که اسکلت سه پادشاه مقدس و یا موبدان اشکانی ، پیام آور میلاد مسیح در آن نگهداری می شود . تابوت طلایی سه پادشاه از زیباترین آثار طلا کاری شده در قرون وسطی به شمار می رود .برای بازدید از کلیسای کلن در تور اروپا ، همه روزه از ساعت ۶ صبح الی ۷:۳۰ بعدازظهر می توان به این مکان زیبا مراجعه کرد . اگرچه این زمان با توجه به ساعت برگزاری مراسم مذهبی ، تفاوت می کند . برج کلیسا و بخش گنجینه های آن نیز از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعدازظهر قابل بازدید هستند . راستی ورودی قدیمی کلیسا رایگان است و مجاز به فیلمبرداری و عکسبرداری در داخل کلیسا هستید.

دروازه براندنبورگ برلین The Brandenburg Gate in Berlin

دروازه براندنبورگ برلین

دروازه براندنبورگ یکی از زیباترین و باشکوه ترین آثار و از دیدنی های برلین است. این دروازه به دستور فردریک ویلیام دوم و به دست معماری به نام کارل گوتهارد لانگ هاوس در سال ۱۷۸۸ تا ۱۷۹۱ ساخته شد . این بنا از معروفترین نمادهای اروپاست که مشابه دروازه ورودی آتن است و امروزه سمبل اتحاد آلمان می باشد . در سفر با تور آلمان از این دورازه دیدن کنید . دروازه براندنبورگ در برلین یکی از بهترین نمونه از سبک باستانی آلمان و از بهترین دیدنی های آلمان است و در قسمت غربی شهر برلین و در تقاطع دو خیابان ابرت و اونتر دن لیندن واقع شده است. این دروازه تنها دروازه باقی مانده از گذشته می باشد و در سال ۱۹۸۹ زمانی که دو آلمان متحد شدند دروازه براندنبورگ برلین نماد وحدت آلمان شناخته شد .ارتفاع دروازه ۲۶ متر و عرض آن ۱۱ متر می باشد و از سنگ و ماسه و با سبک نئوکلاسیک ساخته شده است . دروازه براندنبورگ در آلمان ۵ ورودی با ارتفاع ۱۵ متر و ۱۲ ستون یعنی ۶ ستون در هر سمت دارد که در گذشته مردم اجازه داشتند از ۲ مسیر منتهی الیه دو سمت دروازه رفت و آمد کنند . ستون ها به سبک دریک ساخته شده اند . در بالای دروازه بنایی از ویکتوریا ، الهه پیروزی سوار بر ارابه که چهار اسب آن را هدایت می کنند توسط یوهان گوتفرید شاکو ساخته شده است .ساختمان پارلمان آلمان در شمال دروازه براندنبورگ برلین و به فاصله یک بلوک از این دروازه قرار دارد. این دروازه دولت های مختلفی با جهت گیری های سیاسی متفاوتی را دیده است ولی همچنان پابرجاست . در زمان جنگ جهانی دوم این دروازه آسیب هایی جدی دید که در سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ میلادی مرمت شد . با اینکه مرمت بنا ماهرانه صورت گرفته است ولی آثار ترمیم قطعات را به وضح می توانید ببینید . در سفر با تور اروپااز این بنا دیدن خواهید کرد .

کلیسای جامع بانوی ما Cathedral Church of our Lady

کلیسای جامع بانوی ما

کلیسای جامع بانوی ما که در زبان آلمانی با نام کلیسای زنان خوانده می شود ، یک کلیسای کاتولیک در مونیخ آلمان است که به دلیل دیوارهای بلند، معماری داخلی بی نظیر و سبک معماری منحصربفردش از شهرت زیادی برخوردار است. کلیسای جامع زنان ما، یک بنای آجری قرمز رنگ می باشد. این مکان یکی از دیدنی های مونیخ و بزرگترین کلیسای مونیخ بشمار میرود. کلیسای زنان ما از سبک گوتیک ساده ای برخوردار است. سبک معماری این کلیسای آجری، گوتیک اواخر قرن پانزدهم میباشد و گنبدهای مشهور روی هم این کلیسا از روی قبه الصخره مسجدالاقصی در بیت المقدس الهام گرفته شده است. برج های کلیسا ۹۹ متر ارتفاع دارند. کار ساخت برج های دوقلوی این کلیسای کاتولیک در سال ۱۴۸۸ میلادی به پایان رسید اما در سال ۱۴۹۴ وقف کلیسا شد. بر روی رأس هر یک از این برج ها، گنبدی وجود دارد. این دو گنبد بعدها و در سال ۱۵۲۵ به برج ها افزوده شدند.یکی از دیدنی ترین قسمت های این کلیسا، جای پای شیطان است که در مدخل ورودی آن قرار دارد. اعتقاد بر این است که شیطان برخلاف تصورش که فکر می کرد این کلیسا بدون هیچ پنجره ای ساخته شده، از دیدن این کلیسا چنان آشفته شد که جای پای خود را در این مکان بجا گذاشت. واقعیت این است که اگر کسی در محل وجود این جای پا بایستد قادر به دیدن پنجره های کلیسا نخواهد بود. برخی دیگر از دیدنی های موجود در کلیسای زنان عبارتند از: تصویر کریستوفر مقدس، عبادتگاه کوچک برج شمالی، عبادتگاه کوچک هفت ماتم، عبادتگاه اکو هومو، عبادتگاه پاپ پیوس، ورودی مقدس، عبادتگاه جایگاه کر اصلی، عبادتگاه ساکرا منتال قدیمی، عبادتگاه قلب مقدس مسیح، عبادتگاه عبادتگاه معصومین، باپتیستری و عبادتگاه مگی.

 

پل راکوتز آلمان

پل راکوتز آلمان

بعضی از پل های ساخته شده در جهان علاوه بر هدف اصلی شان که اتصال دو نقطه به یکدیگر است ، با این هدف ساخته می شوند که به عنوان یک اثر هنری ثبت شوند. پل راکوتز آلمان نیز یکی از این پل هاست. این پل یک شاهکار محسوب می شود که سالانه گردشگران بسیاری را که باتور اروپا سفر می کنند ، به خود جلب می کند.پل راکوتز در سال ۱۸۶۰ در کروملائوی آلمان ساخته‌شد. برای ساخت این پل که به «پل شیطان» نیز معروف است، از سنگ بازالت استفاده شده. امروزه، این پل برای استفاده‌ی عمومی کاربرد ندارد. ببینید که حالت نیم‌دایره‌ای پل، در بازتاب نقشش بر آب مانند حلقه‌ای زیبا به نظر می‌رسد. این پل یکی از مهم ترین دیدنی های آلمان است.پل راکوتز نزدیک به ۱۵۰ سال قبل در آلمان ساخته شد. ساختمان بسیار ویژه و دقیق این پل باعث می‌شود پل و بازتاب آن در آب، صرف‌نظر از اینکه از چه موقعیتی به آن نگاه می‌کنید، دایره‌ای کامل تشکیل دهند. منظره بسیار خارق‌العاده این پل، آنجا را به مکان مورد علاقه عکاسان حرفه‌ای تبدیل کرده است. بهترین زمان برای بازدید از این پل تابستان، هنگام شکوفایی گل‌ها می‌باشد .

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است