اماکن تاریخی اکوادور

اماکن تاریخی اکوادور
کلیسای سان فرانسیسکو، کویتو  (San Francisco Church)

کلیسای سان فرانسیسکو، کویتو

کلیسای سان فرانسیسکو در منطقه ی قدیمی شهر کویتو است و دارای چندین شاهکار از جمله مجسمه حضرت مریم مقدس  بالدار می باشد. ساخت و ساز این کلیسا در سال 1550 در زمینی آغاز شد که در آن کاخ حاکم اینکا ، آتاهوالپا قرار داشت. مجموعه کلیسا گسترده می باشد و نزدیک به دو بلوک را پوشش می دهد که شامل موزه مجاورهم است. کلیسای سان فرانسیسکو و اطراف منطقه ی قدیمی شهر ، به عنوان مهم ترین مراکز فرهنگی در آمریکای لاتین و یکی از جاذبه های توریستی اصلی در اکوادور در نظر گرفته می شوند.

بازار  اُتاوالو (Otavalo Market)

بازار اُتاوالو

بخشی از سرگرمی سفر در اکوادور یافتن صنایع دستی می باشد که توسط صنعتگران محلی ساخته شده است و هیچ مکانی بهتر از بازارهای کوچک شهر اُتاوالو برای دیدن و خرید هنرهای محلی، صنایع دستی و لباس ها وجود ندارد. این شهر به خاطر صنایع دستی مردم بومی اش در سراسر جهان شناخته شده است. هر شنبه در میدان شهر ، جواهر ، چوب و سنگ حکاکی شده و لباس های بافته شده برای فروش عرضه می شود.

کلیسای جامع جدید، کوئنکا  (Catedral Nueva,Cuenca)

کلیسای جامع جدید، کوئنکا

شهر استعماری کوئنکا سومین شهر بزرگ در اکوادور است، و به خاطر آب و هوای معتدلش در طول سال، محبوب می باشد. کلیسای جامع جدید برجسته ترین مکان در شهر می باشد. ساخت و ساز کلیسا در اواخر دهه ی 1800 آغاز شد و نزدیک به یک قرن ادامه داشت. با نمایی گرد از مرمر سفید این کلیسا اغلب به خاطر سه گنبد عظیم پوشیده شده از کاشی آبی چکسلواکی شناخته شده می باشد.

لا کومپانیا، کویتو  (La Compania, Quito)

لا کومپانیا، کویتو

لاکومپانیا در قلب کویتو قرار دارد و کلیسای جامعه مسیحیت می باشد، و شاید به عنوان یکی از بهترین کلیساهای معروف پایتخت شناخته شود. این کلیسا در اوایل دهه 1600 ساخته شد و طراحی آن به عنوان مثالی برتر از معماری باروک در دنیای جدید در نظر گرفته می شود. استفاده از ورقه ی طلای نازک در سراسر شبستان مرکزی کلیسا مهیج می باشد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است