اماکن تاریخی ایالت فلوریدا امریکا

اماکن تاریخی ایالت فلوریدا امریکا
در این مطلب به جاذبه های تاریخی شهر میامی فلوریدا می پردازیم. اگر به این کشور سفر میکنید حتما از چند تای آنها دیدن نمایید.

گشت و گذار در Coral Gables

گشت و گذار میامی

اگر دوست دارید زندگی را به گونه‌ای عجیب تجربه کنید در Coral Gables که یکی از ثروتمند‌ترین محله‌های میامی در تمام ایالات متحده است  قدم بزنید یا رانندگی کنید. این محله توسط جورج مریک (George Merrick) در سال ۱۹۲۰ طراحی شد و هنوز هم قوانینی بر آن حاکم است تا اطمینان حاصل شود به همان سبکی که مریک مدنظر داشت اداره می‌شود.

بازدید از لیتل هاوانا (Little Havana)

بازدید از لیتل هاوانا

بازدید از لیتل هاوانا میامی خالی از لطف نیست. در یکی از رستوران‌های این منطقه غذا میل کنید، در خیابان‌های پر جنب و جوش قدم بزنید یا به دیدن رقص‌های سالسا بنشینید. جامعه‌ی کوبایی ساکن در این منطقه با موزیک‌های محلی، سیگار کوبایی و شاید مقداری بازی دومینو از شما استقبال خواهند کرد.
نکته‌ها:

  • به Calle Ocho (جنوب غربی خیابان هشتم) سری بزنید و از تماشای مسابقات هیجان انگیز دومینو و یا خرید بهترین سیگار‌های برگ کوبایی (که البته پیشنهاد نمی‌شود) لذت ببرید.

بازدید از صومعه‌ی باستانی اسپانیایی

صومعه ی باستانی اسپانیایی

این عمارت اسپانیایی در آغاز بخشی از اموال ویلیام راندولف هرست در کالیفرنیا بود که سال ۱۱۴۱ در سگوویای اسپانیا ساخته شد. به خاطر اینکه ایالات متحده اجازه‌ی ساخت و ساز عمارتی در کالیفرنیا را صادر نمی‌کرد این عمارت تا سال ۱۹۵۴ زمانی که یک زوج تاجر آن را خریداری و در میامی یک‌پارچه کردند در بندرگاه نیویورک باقی ماند. امروزه اما این عمارت به عنوان کلیسا و محل محبوبی برای برگزاری مراسم ازدواج کاربرد دارد.
نکته:

  • زوج‌های جوان علاقه زیادی به برگزاری مراسم ازدواج در این مکان دارند، پس اگر به آن‌ها برخورد کردید تعجب نکنید.

بازدید از ویزکایا استیت (Visit the Vizcaya)

ویزکایا استیت

اگر به میامی سفر کنید و از ناحیه ویزکایا استیت با ۵۰ هکتار مساحت دیدن نکنید سفر شما  به نحوی کامل نمی‌شود. این عمارت به سبک اروپایی ساخته شده و شرایطی را فراهم می‌کند که به نوعی با یک قرن زندگی در فلوریدا آشنا شوید. این منطقه در ساحل زیبای بیسکین واقع شده است. عمارت ویزکایا در اوایل قرن بیستم محل زندگی تاجری به نام جیمز دیرینگ بود. امروزه اما درب‌های آن به عنوان موزه و باغ به روی عموم بازگشایی شده است. این مکان از آن دست نقاطی است که در سفر به میامی حتما باید ببینید.
نکته‌ها:

  • ویزکایا روزهای سه شنبه تعطیل است.

بازدید از قلعه‌ی مرجانی(Coral Castle)

قلعه ی مرجانی

قلعه‌ی مرجانی جاذبه‌ی توریستی منحصر به فردی است. این مکان توسط شخصی اهل لتونی و ساکن میامی به نام Ed Leedskalnin به عنوان بنای یادبودی برای معشوقه‌اش ساخته شده و پس از ۲۸ سال تلاش توانست بنای مرجانی ۱۱۰۰ تنی‌اش را به دنیا معرفی کند. این قلعه کمی از مرکز شهر دور است اما بدون شک ارزش وقتی را که صرف آن می‌کنید دارد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است