اماکن تاریخی ایالت لوئیزیانا امریکا

اماکن تاریخی ایالت لوئیزیانا امریکا
در این مقاله به اماکن تاریخی ایالت  لوئیزیانا امریکا می پردازیم. اگر به این ایالت سفر می کنید حتما از چند تای این اماکن دیدن کنید.

موزه ایالتی لوئیزیانا

موزه ایالتی لوئیزیانا

موزه ایالتی لوئیزیانا در نیواورلئان که می‌توانید در مورد تاریخ و اجداد آمریکایی‌ها اطلاعات مفید و جالبی به دست بیاورید. خانه‌ی ۱۸۵۰ یکی از این نقاط باارزش است که فرصت نگاهی اجمالی به طبقه متوسط به بالای دوران قبل از جنگ داخلی آمریکا در نیواورلئان، یعنی موفق‌ترین دوره‌ در تاریخ این شهر را در اختیارتان می‌گذارد. این موزه با آثار هنری و دکوری بازگو کننده‌ همان دوره تزئین شده است. از جمله این آثار می‌توان به مجموعه‌ای جان اسلیدل (سناتور سابق عضو حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا)، ظروف قدیمی پاریسی، نقره‌ی نیواورلئان و یکی دو جین نقاشی قابل توجه اشاره کرد. موزه‌ی مذکور بخشی از آپارتمان‌های پونتالبا است که در جهت مخالف میدان جکسون قرار دارند.

موزه ماردی‌گرا – نیواورلئان

موزه ماردی گرا نیواورلئان

موزه‌ی رنگارنگ و هیجان‌انگیزی از کارگاه‌های ساخت لوازم جشنواره ماردی‌گراست که در آن می‌توانید تولیدکنندگان مشغول ساخت لوازم جشن را ببینید. ماردی‌گرا جشنواره‌ی سالیانه‌ای است که در آن جشن‌های سنتی را جشن می‌گیرند.

موزه تاریخ زندگی ورمیلیونویل – لافایت

موزه تاریخ زندگی ورمیلیونویل لافایت

این موزه به معرفی تاریخ زندگی و جمعیت‌شناسی آکادین‌ها، کریل‌ها و بومی‌های شهر لافایت حدود سالهای ۱۱۴۳ تا ۱۲۶۸ می‌پردازد که در سال ۱۳۶۸ تاسیس شد. در هر روز از این موزه برنامه‌های متفاوت و متنوعی از اجرای موسیقی سنتی تا بافندگی و … برای بازدیدکنندگان برگزار می‌شود.

موزه ملی جنگ جهانی دوم – نیواورلئان

موزه ملی جنگ جهانی دوم نیواورلئان

در این موزه حوادث جنگ جهانی دوم و پیامدهای ناشی از آن به تصویر کشیده شده است. تئاترهای ۴ بعدی، مجموعه‌ای از ماکت‌های جنگنده‌ها، پوسترها و پخش تاریخ شفاهی از زبان بیش از ۷ هزار سرباز همگی از بخش‌های این موزه هستند.

خانه راز ابیتا – ابیتا اسپرینگز

خانه راز ابیتا ابیتا اسپرینگز

خارج از نیواورلئان و در شهر ابیتا اسپرینگز خانه راز ابیتا قرار دارد که در حقیقت موزه‌ای متفاوت و عجیب است. جان پربل هنرمندی که با اجناس دورانداخته شده، شهر مینیاتوری بی‌نظیری را درست کرده است.

کوچه بلوط – واکری

کوچه بلوط واکری

کوچه بلوط در سال ۱۲۱۷ به سبک یونانی ساخته شد که مسیر باشکوهی در میان درختان بلوط، راه ورود به خانه‌ای زیبا را فراهم می‌کند. در کنار آن فروشگاه، رستوران و کافه نیز برای گردشگران درنظر گرفته شده است.

خانه مزرعه‌ای هوماس – داروو

خانه مزرعه ای هوماس داروو

یکی از بهترین خانه‌های کنار رودخانه، خانه هوماس است که با سبکی یونانی توسط درخت‌های بلوط ۲۰۰ ساله احاطه شده است و ۳۸ هکتار باغ‌های خوش‌منظره و سرسبز را شامل می‌شود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است