اماکن تاریخی ایالت کالیفرنیا امریکا

اماکن تاریخی ایالت کالیفرنیا امریکا
در این مطلب به مهمترین و برجسته ترین اماکن تاریخی ایالت کالیغرنیا امریکا می پردازیم.

گردشگاه کانال‌های ونیزی (Venice Canals Walkway)

گردشگاه کانال های ونیزی

کانال‌های ونیزی امکان استراحت در محیطی جذاب و آرام را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد. این کانال‌های زیبا و دست‌ساز که در فهرست آثار تاریخی ملی به ثبت رسیده‌اند، زایده افکار ابوت کینی (Abbot Kinney) است که در سال ۱۹۰۵ تصمیم گرفت برخی از جذابیت‌های دنیای قدیمی ایتالیایی را به لس آنجلس بیاورد. امروزه این ناحیه میزبان تعدادی از زیباترین خانه‌های این شهر و مکانی عالی برای قدم زدن است.

اسکله‌ سانتا مونیکا

اسکله سانتا مونیکا

اسکله‌ی سانتا مونیکا حدود ۱۰۰ سال قدمت دارد و جاذبه‌های همچون یک اکواریوم، پاسیفیک پارک، پارک سرگرمی و دیدنی‌های دیگری را ارائه می‌دهد. اگر دوست دارید به همراه خانواده قدم بزنید، از سرگرمی‌های مختلف خانوادگی لذت ببرید، غذاهای خوشمزه‌ای میل کنید و به تماشای مردم محلی بپردازید، اسکله‌ی سانتامونیکا یکی از بهترین نقاطی است که می‌توانید در لس آنجلس برای این منظور پیدا کنید.

سالن کنسرت والت دیزنی

سالن کنسرت والت دیزنی

سالن معروف کنسرت والت دیزنی را معمار مشهور آمریکایی کانادایی تبار، فرانک گری، طراحی کرده است. این سالن در خیابان گراند جنوبی شماره ۱۱۱ قرار دارد و میزبان ارکستر دائمی فیلارمونیک لس آنجلس و استاد خوانندگان این شهر است. تالار مذکور گنجایش ۲۳۰۰ نفر را دارد. علاوه بر خود بنا که ارزش بازدید را دارد، اگر به موسیقی کلاسیک و ارکستری علاقمند هستید، می‌توانید چند ساعتی در این مکان سرگرم شوید.

سالن تئاتر دالبی (Dolby Theatre)

سالن تئاتر دالبی

تئاتر دالبی که قبلا تئاتر کوداک یا مرکز تئاتر هالیوود و هایلند نامید می‌شد، در سال ۲۰۰۱ در منطقه‌ی هالیوود شهر لس آنجلس تأسیس شده است. از سال ۲۰۰۲ تاکنون، مراسم اسکار در این مکان برگزار می‌شود. این سالن همچنین  میزبان خوانندگان زیادی از جمله سلین دیون، آندریا بوچلی، دیوید گیلمور و ایان اندرسون بوده است. همه‌ی این موارد احتمالا برای بازدید از این مجموعه‌ی ارزشمند کافی باشد.

گودال‌های قیر و موزه‌ی لا بریا (La Brea Tar Pits and Museum)

گودال های قیر و موزه ی لا بریا

گودال‌های قیر لابریا یکی از منابع فراوان فسیل در جهان است که توسط حباب‌های نفت خام در بیش از ۱۰,۰۰۰ سال قبل شکل گرفته و به همین دلیل هیچ‌گونه فسیل دایناسوری در آن وجود ندارد‌. تا به امروز بیش از یک میلیون استخوان در این منطقه کشف شده است و حفاری‌ها هنوز هم ادامه دارد. موزه‌ی لابریا بقایای زیادی از عصر یخبندان از جمله استخوان‌های ببر دندان خنجری، دایرولف (با احترام به مجموعه‌ی بازی تاج و تخت) و ماموت‌های ۴۰,۰۰۰ ساله را به نمایش می‌گذارد. بزرگ‌ترین فسیل واحد در این موزه مربوط به درخت سرو کوهی است که ۱۴,۵۰۰ سال قدمت دارد.

مرکز گتی (The Getty Center)

مرکز گتی

معماری بنای موزه‌ی گتی به حدی زیباست که شما را مسحور خود خواهد کرد. این موزه نمایشگاه هنری بسیار خوبی دارد. موزه‌ی مذکور در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد و یکی از مراکز مهم هنری و فرهنگی جهان به شمار می‌رود. تمرکز ویژه‌ی این موزه روی آثار و فرهنگ تمدن اروپا است، با این وجود کلکسیون عکس بی‌نظیری را هم به نمایش گذاشته است. احتمالا بازدید از این مرکز به نقطه‌ی عطفی در سفرتان به لس آنجلس تبدیل خواهد شد، به حدی که می‌توانید کل روز را در اینجا سپری کنید.

موزه‌ی رکوردهای جهانی گینس (Guinness World Records Museum)

موزه ی رکوردهای جهانی گینس

تاکنون در مورد رکوردهای مختلفی که در گینس به ثبت رسیده است زیاد شنیده‌اید، اما تجربه‌ی تماشای آن‌ها از نزدیک لذت دیگری دارد. این مجموعه‌ی تعاملی سرگرمی‌های را در اختیار علاقمندان می‌گذارد که برای تمام اعضای خانواده مناسب است. از نمایشگاهی که فرصت مقایسه شما با سنگین وزن‌ترین انسان  گرفته تا  مقایسه با بلندقدترین فرد دنیا تنها گوشه‌ی بسیار کوچکی از جذابیت‌های این موزه است.

پل گلدن گیت 

گلدن گیت

پل گلدن گیت معروف به دروازه ی طلایی که پلی معلق در سانفرانسیسکو می باشد که در سال 1937 بر روی تنگه ی گلدن گیت زده شد .

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است