اماکن تاریخی برزیل

اماکن تاریخی برزیل
کشور برزیل نیمی از جنوب آمریکا را گرفته است، و پنجمین کشور بزرگ در جهان می باشد. سواحل شن سفید ، جزایر گرمسیری ، کلان شهرهای پر از موسیقی و شهرهای استعماری جذاب ، در 7500 کیلومتر خط ساحلی طولانی قرار دارند. جاذبه های گردشگری کشور شامل آبشارهای با ابهت ، تالاب پر از حیات وحش ، بیابان های بکر و جنگل های انبوه آمازون که هنوز هم چندین قبایل جدا از هم و بدون هر گونه ارتباط با تمام نقاط جهان در آن زندگی می کنند ، می باشد.

اورو پِرتو (Ouro Preto)

اورو پِرتو

اورو پِرتو یکی از بهترین شهرهای استعماری در برزیل است و به معنی “طلای سیاه” می باشد، که در پایان قرن 17 تاسیس شد. و به سرعت تبدیل به مرکز کشف طلا توسط مهاجران در ایالت میناس گِرایس گردید. این شهر شامل معماری استعماری پرتغال می باشد، در حالی که ساختمان های مدرن باید به معیارهای تاریخی پایبند باشند. کلیساهای قرن 18و19 با طلا تزئین شده اند و مجسمه های الیجادینهو ، اورو پِرتو را تبدیل به محبوب ترین جاذبه ی توریستی در برزیل کرده است.

تئاتر آمازوناس (Teatro Amazonas)  

تئاتر آمازوناس

تئاتر آمازوناس یا آمازون ، خانه اپرا در مانائوس ، در قلب جنگل آمازون است. اینجا در روزهای اوج تجارت لاستیک ، با استفاده از موادی از سراسر جهان ، با مبلمانی از پاریس ، سنگ مرمر ایتالیا و فولاد انگلستان ساخته شد. در خارج از ساختمان ، گنبدی با 36000 کاشی و سرامیک با رنگ پرچم ملی برزیل پوشیده شده است.
 اولین نمایش در 7 ژانویه سال 1897 توسط اپرای ایتالیایی اجرا شد. خانه اپرا بعد از اینکه تجارت لاستیک کاهش یافت و مانائوس منبع اصلی درآمدش را از دست داد ، تعطیل شد. به مدت 90 سال نمایش فردی در این تئاتر وجود نداشت تا اینکه در سال 1990 دوباره بازگشایی شد.

 

مرکز تاریخی اولیندا (Historic Center Of Olinda) 

مرکز تاریخی اولیندا

یکی دیگر از شهرهای استعماری خوب حفظ شده اولیندا می باشد ، که در سواحل شمال شرقی برزیل درست در شمال رسیف واقع شده است. اولیندا دارای تعداد زیادی جاذبه توریستی از جمله منطقه ای تاریخی در مرکز شهر ، کلیساها و کارناوال می باشد. بسیاری از کافه ها، رستوران ها، هنرمندان و صنعت گران ، جذابیت هایی را به محل های قدیمی شهر اضافه می کنند.

مسیح نجات دهنده (Christ the Redeemer)

مسیح نجات دهنده 1

مسیح نجات دهنده مجسمه  معروف عیسی مسیح درریو دو ژانیرو است. این مجسمه در ارتفاع 700 متری کوه کُرکُوادو قرار دارد. مجسمه ی مسیح نجات دهنده 39.6 متر بلندی دارد که شامل 9.5 متر پایه می شود، و تبدیل به نمادی در برزیل و ریو شده است.

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است