اماکن تاریخی نیوزلند

اماکن تاریخی نیوزلند
اگر فیلم های ارباب حلقه ها و هابیت را دیده باشید حتما روستای Hobbiton را می شناسید. روستایی رویایی و زیبا که فقط آن را در فیلم ها تصور می کنید اما سفری به نیوزیلند داشته باشید تا در واقعیت با این روستا روبرو شوید.
در نیوزلند و تنها به فاصله ۲ ساعت با شهرستان های بزرگ یکی از جاذبه های گردشگری نیوزلند را می بینیم که بسیار پر طرفدار است بخصوص برای علاقه مندان به سریال ارباب حلقه ها و هابیت که می توانند اکنون محیط این فیلم تخیلی را در دنیای واقعی ببینند.

اماکن تاریخی نیوزلند

این روستای منحصر به فرد در نیوزلند ، روستای Matamata نام دارد و به خاطر شباهت زیاد به روستای Hobbiton ،سالیانه تعداد زیادی از طرفداران این فیلم ها به آن سر میزنند.

برج آسمان Sky Tower

برج آسمان اکلند

‏‏‏برج آسمان یک برج مخابراتی، مشاهداتی است که در بزرگترین شهر نیوزیلند واقع شده است. با ارتفاع 328 متری، این برج بلندترین سازه در نوع خود در نیمکره ی جنوبی محسوب می شود و تبدیل به یکی از اجزای نمادین خط آسمان شهر آکلند شده است. از این برج امکان مشاهده تا فاصله ی 80 کیلومتر دورتر فراهم شده، همچنین می توانید در رستوران گردان آن غذا میل کرده و از مناظر شگفت انگیز اطراف لذت ببرید.

معماری آرت دکو شهر ناپیر Napier Art Deco

معماری آرت دکو شهر ناپیر

ناپیر شهری کوچک در خلیج هاوکه Hawke’s Bay در سواحل شرقی جزیره ی شمالی بوده و به خاطر معماری چشم نواز خود به سبک آرت دکو بسیار مشهور است. بیشتر قسمت های شهر ناپیر در زلزله ی سال 1931 نابود شد. از آنجا که دوره ی بازسازی با دوران کوتاه مدت آرت دکو همراه شده بود، معماری این شهر به طرز چشمگیری با معماری هر شهر دیگری در دنیا متفاوت است. فوریه ی هر سال گردشگران زیادی برای شرکت در هفته ی آرت دکو که اختصاص به این سبک، ماشین های قدیمی، پیک نیک و مسابقات جعبه های صابون دارد، شرکت می کنند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است