اماکن تاریخی کشور کره جنوبی

اماکن تاریخی کشور کره جنوبی
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با اماکن تاریخی کشور کره جنوبی بیشتر آشنا بشیم .
 کاخ گیونگ بوک گانگ  Gyeongbokgung Palace

کاخ گیونگ بوک گانگ 1

این کاخ اولین کاخ سلطنتی ساخته شده توسط سلسله چوسان در سومین سال تاسیسش است. این کاخ که در سال ۱۳۹۵ میلادیساخته شد، در قلب پایتخت تازه منتصب شده سئول قرار داشته و نماینده بلند‌مرتبگی این سلسله می‌باشد. این بنا بین ۵ قصر بزرگ این سلسله، بزرگ‌ترین آن‌ها به حساب آمده و کاخ اصلی سلسله چوسان بوده است. از سال ۱۹۹۰ تلاش‌هایی توسط دولت کره برای بازسازی و مرمت بناهایی که طی اشغال ژاپن آسیب دیده و نابود شدند صورت گرفت. موزه ملی قصر کره و موزه ملی مردم‌شناسی کره در اینجا قرار دارند.

برج N سئول  N Seoul Tower

برج N سئول

این برج در سال ۱۹۶۹ به عنوان اولین برج پخش رادیو و تلویزیون کره پی‌ریزی شده و بعد از بازگشایی آن در سال ۱۹۸۰ به روی عموم، تبدیل به یکی از نقاط برجسته و محبوب سئول شد. یکی از جاذبه‌های اصلی اینجا، هنر دیجیتالی رنگارنگی است که شب‌ها بروی ساختمان تابیده می‌شود. تراس پشت بام و رستوران‌های «هانکوک» و «اِن گریل» هم از جاذبه‌های دیگر این برج به حساب می‌آیند. کوه‌های نامْسان در اطراف این برج، اینجا را تبدیل به مکانی محبوب برای استراحت مردم و گردشگران کرده است. رصدخانه دیجیتالی برج N، نمایی ۳۶۰ درجه و بی‌همتا از شهر را به همراه ۳۲ نمایشگری که ۶۰۰ سال تاریخ سئول را نشان می‌دهند برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. طبقه بالایی این برج با تراسی وسیع برای تماشای شهر، نقطه‌ای محبوب برای عاشقان است. یکی از جاذبه‌های اخیر برای زوج‌های عاشق، قفل‌های عشق به شمار می‌رود، حصاری با هزاران قفل که توسط عاشقان سئولی به نشان نامیرا بودن عشقشان به آن وصل شده است.

دیوار شهر سئول  Seoul City Wall

دیوار شهر سئول

دیوار شهر سئول در سال ۱۳۹۶، حول «هان یانگ» (سئول امروزی) در زمان سلسله چوسان ساخته شد. این دیوار ۱۸.۶ کیلومتر طول و حدود ۷-۸ متر ارتفاع دارد. دیوار سئول ۸ دروازه داشته که بین سال‌های ۱۳۹۶-۱۳۹۸ ساخته شدند، اما تنها ۶ عدد از آن‌ها باقیمانده‌اند. دروازه‌های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی تحت عنوان چهار دروازه بزرگ شناخته می‌شوند؛ در حالی که به دروازه‌های دیگر، چهار دروازه کوچک اطلاق می‌شود.

میدان دیزاین دونگ دمون  Dongdaemun Design Plaza

میدان دیزاین دونگ دمون

طراح این سازه که بزرگ‌ترین بنای نامتعارف جهان محسوب می‌شود، «زاها حدید» است. مجموعه این میدان که به DDP شهرت دارد شامل پنج تالار اصلی است: تالار هنر، موزه، آزمایشگاه دیزاین، بازار دیزاین و پارک تاریخ و فرهنگ دونگ دمون. تالار هنر، اولین سکوی پرتاب برای صنعت خلاق کره‌ای است. این تالار محل برگزاری کلیدی برای نمایش‌های تجاری، قراردادها، نمایشگاه‌ها، فشن شو، کنسرت و اجراهای مختلف است. در موزه می‌توانید دیزاین کره و سلیقه‌های جهانی را در کنار هم ببینید. آزمایشگاه دیزاین هم محل پرورشی برای دیزاینرهای خلاق در حال ظهور محصولات کره‌ای و بین المللی است. بازار دیزاین، فضایی چند منظوره بوده که فرهنگ، تجربیات و خرید را در یکجا تلفیق می‌کند. این سالن به صورت ۲۴ ساعته باز است. در نیویورک تایمز از این مجموعه به عنوان یکی از ۵۲ مکان برتری که باید بازدید کرد نام برده شده است. این مجموعه جدیدترین و برجسته‌ترین نماد صنعت دیزاین در کره است و در مرکز دونگ دمون قرار دارد و برای نمایش‌های مرتبط به دیزاین، کنفرانس، نمایشگاه و سایر رویدادها و اجتماعات استفاده می‌شود.

موزه ملی کره

موزه ملی کره

موزه ملی کره یکی از بزرگترین موزه‌های آسیا است و ششمین موزه بزرگ جهان به حساب می‌آید که بیش از ۲۲۰ هزار قطعه تاریخی در آن نگهداری می‌شود. برای گردشگران سئول، موزه ملی کره می‌تواند یک مکان بسیار مناسب برای به دست آوردن اطلاعات در خصوص تاریخ و فرهنگ کره باشد. ساختمان این موزه در Seokjojeon واقع شده است. این موزه تنها به کره اختصاص ندارد و در آن می‌توانید اطلاعاتی در خصوص تاریخ سایر بخش‌های جهان نیز به دست آورید و درون آن نیز سالن‌های نمایشگاهی زیادی وجود دارد و در بین بخش‌های مختلف این مکان، سالنی برای سخنرانی نیز به چشم می‌خورد. در بخش‌های مختلف آن می‌توانید عکس‌های باستانی را مشاهده کنید و از سایر بخش‌های این موزه می‌توان به سالن نقاشی‌های تاریخی، مجسمه سازی و صنایع دستی اشاره کرد. بازدید کنندگان  می‌‌توانند از فرهنگ بودایی گرفته تا اشیایی فلزی و سرامیکی، اطلاعاتی را به دست آورند.

Leeum، موزه هنر سامسونگ

موزه هنر سامسونگ

شاهکار بزرگ معماران مشهور جهان با نام‌های Mario Botta، Jean Nouvel و Rem Koolhaas یک موزه پیچیده با نام Leeum است که در دامنه کوه‌های Namsan واقع شده و در کنار هتل Hyatt قرار دارد. این موزه از ۳ ساختمان تشکیل شده است که ساختمان اول و دوم، موزه‌های ۱ و ۲ نامیده می‌شوند و ساختمان سوم نیز مربوط به مرکز آموزش کودکان سامسونگ و مرکز فرهنگ است. این موزه هنری در حقیقت یکی از مکان‌های جذاب برای گردشگران سئول به حساب می‌آید. Leeum جایی است که در آن هنر کره و هنر‌های بین المللی با یکدیگر ترکیب شده‌اند و در ظاهر گذشته، حال و آینده به بازدید کنندگان نمایش داده می‌شوند. موزه شماره ۱، هنر بودایی را در کنار سرامیک کاری، نقاشی و خطاطی به نمایش گذاشته است. در موزه شماره ۲ نیز آثار هنری هنرمندان معاصر کره در کنار مشاهیر این کشور نظیر بیکن، وارهول، بارنی و آلبرت قرار گرفته‌اند. موزه شماره ۳ نیز در حقیقت ترکیبی بین موزه شماره ۱ و ۲ است و در آن به رهبران آینده (کودکان)‌ آموزش‌های فرهنگی داده می‌شود. اگر بخواهیم به موزه Leeun کلی نگاه کنیم، این موزه مجموعه‌ای از ایده‌های جدید است و پلی بین شرق و غرب به حساب می‌آید که به آینده چشم دوخته است.

موزه Totoman Toy

موزه ملی توتومان توی

اگر علاقه‌مند به تاریخ معاصر کره و فرهنگ مردم محلی آن هستید، موزه Totoman همان جایی است که می‌تواند شما را یاری کند. این موزه ساختاری شبیه به یک فروشگاه دارد که افراد پیر و جوان را می‌‌تواند مجذوب خود سازد. وسایلی که در این موزه وجود دارند، از سال ۱۹۷۰ تا سال ۱۹۸۰ را مربوط می‌شوند. در بین این وسایل می‌توانید به تماشای کتاب‌های قدیمی مدارس، پوستر‌ها، کیف‌های مدارس، اسباب بازی، لوازم خانگی‌، کتاب‌های تصویری و تلفن‌های عمومی قدیمی بپردازید. چندین مغازه نیز در این موزه وجود دارند که اسباب بازی می‌ِفروشند و اگر یکی از آن‌ها را برای کودکانتان خریداری کنید، بدون شک خوشحال خواهند شد. پس اگر قصد سفر به سئول را دارید، بازدید از این موزه‌های دوست داشتنی را فراموش نکنید.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است