اماکن تفریحی آرژانتین

اماکن تفریحی آرژانتین
آرژانین به صورت وسیع در منطقه جنوب آمریکای جنوبی قرار دارد، و قبل از این که اسپانیا در قرن 16 و 17 آن را استعمار کند، چند قبایل بومی آنجا ساکن بودند. امروزه این کشور یک جمهوری مستقل شامل مناظر متنوع از دشت غنی تا جنگل های انبوه، کوه های باشکوه، جلگه های وسیع و یخچال های طبیعی چشمگیر می باشد. در این مقاله به مراکز تفریحی کشور آرژانتین می پردازیم.

مار دل پلاتا (Mar del Plata) 

مار دل پلاتا

با وجود کناره گیری اشراف آرژانتین ، مار دل پلاتا امروزه یکی از استراحتگاه های ساحلی برتر در شهر می باشد. مار دل پلاتا در ساحل اقیانوس اطلس در ایالت بوینس آیرس قرار دارد و سالانه ملیون ها گردشگر جذب سواحل شنی و فرهنگ سرزنده ی آن می شوند. تعطیلات آخر هفته های تابستان اینجا می تواند خیلی شلوغ باشد، اما خارج از ماه های تابستان، شهر در آرامش بیشتری به سر می برد.

کوردوبا، آرژانتین  (Cordoba, Argentina)

کوردوبا

در مرکز جغرافیایی آرژانتین ، کوردوبا دومین شهر بزرگ کشور قرار دارد. کوردوبا توسط دره ها و کوه های بسیار زیبا احاطه شده است، و به خاطر ساختمان های مستعمره ی اسپانیایی بسیار معروف است. بسیاری از این کاخ ها، کلیساها و بناهای تاریخی در مرکز شهر و در منطقه  شناخته شده  یسوعیون یافت می شوند.

پورتو مادرین (Puerto Madryn)

پورتو مادرین

شهر پورتو مادرین در ساحل گالفو نوو قرار دارد، و به عنوان دروازه  ورود به شبه جزیره والدز (Valdes Peninsula) شناخته شده می باشد. این شهر با وجود سواحل بسیار زیبایش در حالی که آب بسیار سردی دارد، مقصد تابستانی محبوبی می باشد. با انفجار گردشگری در سال های اخیر، مادرین دستخوش رشد سریع شد، و جمعیت کم دائمی شهر در طول ماه های تابستان به ظاهر خیلی بیشتر می شوند.

باریلوچه (Bariloche)  

باریلوچه

باریلوچه با مغازه های شکلات ، معماری سبک سوئیس ، منظره های زیبا از دریاچه های بکر و کوه های پوشیده از برف به نظر بیشتر شبیه یک روستا در سوئیس می باشد. در عوض، شهری فریبنده در ایالت ریو نگرو ، آرژانتین است. همچنین باریلوچه به عنوان دروازه ی ورود به مناظر دیدنی و جذاب در نظر گرفته می شود.

اوسوایا (Ushuaia)

اوسوایا

اوسوایا به دلیل منطقه  جداشده اش ، قبل ها به عنوان تبعیدگاه استفاده می شد، اما در حال حاظر زیبایی اوسوایا آن را به محبوب ترین مکان گردشگری در آرژانتین تبدیل کرده است. اوسوایا به عنوان جنوبی ترین شهر جهان، بر کانال جاسوسی واقع شده است،و به عنوان یک پایگاه مردمی برای کشتی های قطب جنوب، ورزش های زمستانی و مشاهده حیات وحش در نظر گرفته می شود.

مندوزا (Mendoza) 

مندوزا

مندوزا در بزرگترین منطقه ی تولید شراب آمریکای لاتین واقع شده است و یک منطقه  توریستی محبوب ،نه تنها به خاطر شرابش بلکه به خاطر نزدیکی آن به آکونکاگوا ، بلندترین کوه در آمریکا می باشد. علاوه بر این، مندوزا دسترسی به مناظر زیبا، پیاده روی، اسب سواری، قایق سواری در رودخانه و چیزهای بیشتر را فراهم می کند.

 ال کالافاته (El Calafate) 

ال کالافاته

ال کالافاته ، قبلا یک شهر آرام در منطقه ای دور از پاتاگونیا بود، اما در حال حاظر به لطف ساخت پارک ملی در نزدیکی لس گلاسیرز ، شهر توریستی پر رونقی شده است. ال کالافاته در ایالت سانتا کروز ، آرژانتین قرار دارد و به عنوان نقطه  شروعی برای بسیاری از گشت و گذارهای توریستی که یخچال پریتو مورنو محبوب ترین آن است در نظر گرفته می شود.

 لس گلاسیرز  (Los Glaciares)

لس گلاسیرز

لس گلاسیرز (لوس گلاسیارس) یا پارک ملی گلاسیرز ، شگفت انگیزترین طبیعت در جهان است. این پارک ملی در ایالت سانتا کروز از منطقه ی وسیع پاتاگونیا قرار دارد، و دارای بزرگترین پوشش یخی به غیر از گرینلند و قطب جنوب است. در حالی که یخچال های  طبیعی در بخش جنوبی پارک قرار گرفته اند، بخش شمالی دارای کوه های باشکوه مانند کوه فیتز روی (Fitz roy) ، امکانات پیاده روی و کوه نوری می باشد.

بوینس آیرس (Buenos Aires)

بوینس آیرس

با وجود شور و نشاط و جذابیت خیره کننده از معماری رنگارنگ اروپا تا محله های سرزنده ، مراکز خرید پر شور ، غذاهای لذیذ و سرگرمی های شبانه، جای تعجب نیست که بوینس آیرس رقص فریبنده تانگو را به دنیا معرفی کرد. بوینس آیرس در سواحل شرقی آمریکای جنوبی قرار دارد، و پایتخت آرژانتین و یکی از بزرگترین شهرهای آمریکای لاتین است.

آبشار های ایوساگو (Iguazu Falls)

آبشار های 1یوساگو

آبشار های ایوساگو یا آبشار های یواسو یکی از شگفتی های طبیعی و خیره کننده در جهان هستند، که در رود ایگواسو مرز بین برزیل و آرژانتین قرار دارند. شهری در کناره  آرژانتین پورتو یواسو (Puerto Iguazú) نام دارد که زیبا و کوچک می باشد. همچنین دارای برخی از بهترین استراحتگاه ها، هتل های بسیار بزرگ و چشمه های آب معدنی در آرژانتین است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است