اماکن تفریحی انگلستان

اماکن تفریحی انگلستان
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  اماکن تفریحی انگلستان  بیشتر آشنا بشیم
ساحل ژوراسیک

ساحل ژوراسیک انگلستان

شکارچیان فسیل ممکن است مایل به ایجاد یک خط مستقیم برای ساحل ژوراسیک باشند که یک بخش در جنوب انگلستان است که تقریبا از بورنموث تا اکسموث است. قدمت صخره‌ها به ۱۸۵ میلیون سال پیش باز می‌گردد زمانی که قاره‌ها از یکدیگر جدا شدند. موزه‌ها در طول مسیر هر منطقه را توضیح می‌دهند. Charmouth بهترین مکان برای پیدا فسیل است. شکارچیان فسیل و همه بازدید کنندگان باید زمانی را برای پیاده روی در سواحل و یا بازدید از شهرهای کوچک جذاب در طول راه تعیین کنند. هنگام پیاده روی در نزدیکی صخره‌ها مواظب باشید چرا که سنگ‌ها می توانند هر لحظه بیافتند.

سنت ایوس

سنت ایوس

سنت ایوس   St Ives, Cornwall در ساحل واقع شده است که اگر چه یک شهر سابق ماهیگیری است اما هنوز هم تنها بندر در کورنوال جنوب شرقی انگلستان را دارد. امروزه این شهر زیبا تقریبا ۱۲۰۰۰ نفر جمعیت دارد که یک تفریحگاه تعطیلات محبوب است و در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به عنوان بهترین شهر ساحلی انگلستان انتخاب شد. کفش پیاده روی راحت برای رسیدن به تپه، خیابان‌های باریک سنگ فرش شده ضروری است که آنها با ساختمان‌های عجیب و جالب و گالری های هنری پوشیده شده اند.

لیک دیستریکت

لیک دیستریکت

لیک دیستریکت در کامبریا در شمال غربی انگلستان خانه بزرگترین پارک ملی کشور است. منطقه کوهستانی برای پیاده‌ روی و کوه نوردی شناخته شده است. این یک مقصد توریستی محبوب است که بیش از ۱۵ میلیون بازدید کننده در سال را به خود جذب می‌کند. این پارک دارای مرتفع‌ترین کوه‌ در انگلستان یعنی Scafell Peak، و همچنین طولانی‌ترین دریاچه یعنی Windermere است. برخی ممکن است پیاده روی آرام را از طریق دره ترجیح دهند در حالی که آنها از آثار ویلیام وردزورث، شاعر معروف قرن ۱۹ دیدن می‌کنند، یا برای دیدن منظره‌ها سوار قطار می‌شوند.

چرخ‌ و فلک لندن

چرخ وفلک لندن

چرخ‌وفلک عظیم و بی‌نظیری در قلب لندن که در سال ۱۹۹۹ ساخته شده‌ است و با ارتفاع ۱۳۵ متری‌اش از بزرگترین چرخ‌وفلک‌های دنیاست. چشم لندن که به چرخ هزاره‌ها معروف است، در قسمت شرقی رود تیمز قرار دارد و به شما امکان تجربه‌ای تکرارنشدنی را می‌دهد؛ تماشای منظره‌ی شهر لندن در نیم ساعت از بالای یک چرخ و فلک بزرگ. در بالای چشم لندن می‌توانید ساختمان‌ها، خیابان‌ها و مکان‌هایی که پیش از این در لندن دیده‌اید و یا قصد دیدنش را دارید، پیدا کنید. البته تجربه‌ی سوار شدن این چرخ و فلک و دیدن لندن از ارتفاع چهل متری، تجربه‌ی ارزانی نیست اما این فرصت در جای دیگری و با قیمت دیگری برایتان تکرار نمی‌شود.

برج ساعت بیگ بن

برج بیگ بن لندن

برج ساعت بیگ بن به انگلیسی: (Big Ben) بزرگ‌ترین و معروف‌ترین برج ساعت جهان است که در شهر لندن واقع است برج ساعت کاخ وست‌مینستر که در ضلع شمال شرقی ساختمان پارلمان بریتانیا قرار دارد، به نام برج بیگ بن یا ساعت بیگ بن، شهرت جهانی دارد. در واقع، بیگ بن، نام زنگ بزرگ سیزده تنی است که در داخل برج قرار دارد و سر هر ساعت هم به صدا در می‌آید.برج ساعت بیگ بن، در بریتانیا، رسمأ به نام «برج سنت استفان کاخ وست‌مینستر»، شناخته می‌شود.

باغ وحش لندن

باغ وحش لندن

باغ وحش لندن (به انگلیسی: London Zoo) قدیمی‌ترین باغ وحش علمی در دنیا است. این باغ وحش در ۲۷ آوریل ۱۸۲۸ در لندن بازگشایی شد و در ابتدا قرار بود تا به عنوان کلکسیون برای مطالعات علمی استفاده شود. در نهایت در سال ۱۸۴۷ درهای آن به روی عموم باز شد. امروزه این باغ وحش میزبان ۸۰۶ گونه جانور است که تعداد آنها به ۱۹٬۱۷۸ می‌رسد، که این باغ وحش را به یکی از بزرگ‌ترین کلکسیون‌ها در بریتانیا تبدیل کرده است. این باغ وحش گاهی اوقات باغ وحش نایب‌السلطنه هم نامیده می‌شود.

باغ گیاه شناسی سلطنتی کیو

باغ های سلطنتی کیو

باغ های گیاه شناسی سلطنتی کیو، که به طور معمول تحت عنوان باغ های کیو خوانده می شوند، 121 هکتار باغ و گلخانه های میان ریچموند و کیو در جنوب غربی لندن در کشور انگلستان را در بر می گیرد. باغ های گیاهی سلطنتی که به عنوان عضو عمومی غیراداری به وسیله اداره محیط زیست، غذا و امور روستایی حمایت می شود، یک موسسه تحقیقاتی گیاهشناسی بین المللی مهم است که دارای 700 کارمند و درآمد 56 میلیون پوندی (تا پایان مارس 2008) و جاذبه توریستی با بیش از دو میلیون توریست در سال است. این باغ ها در سال 1759 تاسیس شدند و در سال 2009 میلادی دویست و پنجاهمین سالگرد تاسیس آن ها برپا شد. باغ های گیاه شناسی سلطنتی بزرگ ترین مجموعه گیاهان زنده در جهان هستند که بیش از 650 دانشمند و کارمند را در استخدام خود دارند. این مجموعه زنده شامل بیش از 30 هزار نمونه از انواع مختلف گیاهان است. هرباریوم این مجموعه دارای بیش از 7 میلیون نمونه گیاهی می باشد. کتابخانه آن شامل بیش از 750 هزار جلد کتاب است. سایت کیو شامل 4 قسمت است و دارای ساختمان هایی با بیش از 175 هزار دست نوشته و گیاهان نقاشی شده است.

بام O2

02 بام

O2 گنبدی است که در سال 2000 به مناسب جشن های هزارساله ساخته شده است. مسیر پیاده روی با پارچه های کشسان چیزی است که در سال 2012 میلادی به O2 اضافه شده است. این مسیر به گردشگران اجازه می دهد تا با وسایل کوهنوردی از یک طرف گنبد بالا بروند و از طرف دیگر پایین بیایند. در بالای ساختمان، می توانید تجهیزات را از خود جدا کنید و در اطراف قدم بزنید و از چشم انداز 360 درجه بخش جنوب شرقی لندن لذت ببرید. برای این ساختمان نوردی باید حدود 33.5 دلار هزینه کنید. این صعود بسیار هیجان انگیز و جالب است.

پارک المپیک ملکه الیزابت

پارک المپیک ملکه الیزابت

در میان جاذبه هایی که قرار است مورد بازسازی و بازگشایی قرار بگیرند باید به پارک المپیک ملکه الیزابت اشاره کرد که در ماه جولای سال 2013 میلادی بازگشایی خواهد شد. این پارک همزمان با بازگشایی پارک شمالی گشایش خواهد یافت. پارک شمالی مناطق سرسبز و مرکز ورزشی  Copper Box، کافه و … دارد. بازدید از این پارک حدود 23 دلار آمریکا هزینه دارد.

مدار ArcelorMittal

برج دیده بانی المپیک لندن

مجسمه ArcelorMittal که در واقع برج دیدبانی است یکی از سازه های زیبای لندن است که المپیک 2012 هم استفاده شده است. طراحان این سازه مدار مانند آنیش کاپور و سسیل بالموند هستند. گردشگران می توانند داخل این برج بروند و از بالای آن که ارتفاعی حدود 85 متر دارد،  پارک المپیک را تماشا کنند. قیمت بازدید از این برج حدود 23 دلار است.

زیرآبی رفتن با کوسه ها

آکواریوم لندن

آکواریوم زندگی دریایی لندن بخش جدیدی پیدا کرده است که به زندگی واقعی زیر دریا شباهت بیشتری دارد. گردشگران در این آکواریوم می توانند در فاصله چند متری از 15  کوسه غواصی کنند. البته بین انسان و کوسه یک شبکه توری مستحکم کشیده شده است. هزینه این تجربه حدود 190 دلار با ورودی آکواریوم است.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است