اماکن تفریحی ایالت آرکانزاس امریکا

اماکن تفریحی ایالت آرکانزاس امریکا
ایالت آرکانزاس به عنوان ایالت طبیعی “Natural State ” شناخته می شود و با نام مستعار خود زندگی می کند. رودخانه می سی سی پی از این ایالت عبور می کند و این ایالت یکی از ده ایالتی است که این رودخانه مانند مار از آنها عبور می کند. از بین ۵۳۱۸۷ مایل مربع از زمین های آرکانزاس، بیش از ۶۰۰۰۰۰ هکتار دریاچه با ۹۷۴۰ مایل رودخانه می باشد. در این مطلب به مراکز تفریحی و طبیعی ایالت آرکانزاس می پردازیم.

آب درمانی 

آب درمانی آرکانزاس

پارک ملی چشمه های آب گرم و شهر چشمه های آب گرم، جایی که پارک در آن واقع شده است، با هم به “آبگرم آمریکا” شهرت یافته اند، چون آمریکایی های بومی معتقد بودند آب های گرمی که از زمین می جوشند خواص درمانی دارند. این پارک که در سال ۱۸۳٢ تاسیس شد، نخستین پارک محافظت شده از سوی دولت فدرال به شمار می رود. شما ممکن است بخواهید بعد از یک روز طولانی گردش و خرید  غوطه ای در حمام های آب معدنی بزنید و خستگی در کنید.

رود ملی بوفالو

رود بوفالو

رود ملی بوفالو، تنها زیستگاه گله گوزن های اِلک در این ایالت است. بازدیدکنندگان می توانند در مسیرهای پردامنه طبیعی پیاده روی یا اسب سواری کنند. نواحی طبیعی مجاور رودخانه نیز برای تماشای پرندگان و عکس برداری از طبیعت عالی هستند.
چادر زدن، قایق رانی با کانوئه، یا رودسواری در پارک مجاز است. بعضی از کسانی که چادر یا اردو می زنند حتی برای ناهارشان  به ماهیگیری می روند!
اما برای بسیاری از بازدیدکنندگان هیچ چیز با تماشای گله های اِلک برابری نمی کند. در فصل جفت گیری این حیوانات که از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد، قوچ های ِالک (نرهای بالغ) از صبح تا غروب صیحه می زنند و هزاران تن از مردم را که هر سال برای دیدنشان سفر می کنند به هیجان می آورند.

ارتفاعات آرکانزاس

ارتفاعات آرکانزاس

ناظر و صداهایی را تجربه می کنید که شبیه هیچ جای دیگر دنیا نیستند- از تراکتورهای کاشت در زمین های برنج در دلتا و موتورسیکلتهایی که در پیچ و تابهای کوه ها گشت می زنند گرفته تا موسیقی دان هایی که به سبک های راکبیلی، کانتری، محلی  و بلوگراس می نوازند یا زمانی که رنگهایی با طراوت پاییزی را در کوههای اوزارک و آواچیتا مشاهده می کنید و از دسترسی به پارکهای ایالتی ۵۲ لذت می برید. ممکن است شما علاقه مند به فعالیت هایی در محیط باز و یا درون محیطهای بسته باشید، در هردو صورت، در آرکانزاس، ماجراجویی و مهمان نوازی را تجربه خواهید کرد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است