اماکن تفریحی ایالت لوئیزیاتا امریکا

اماکن تفریحی ایالت لوئیزیاتا امریکا
لوئیزیانا با داشتن فرهنگ و طبیعتی زیبا، تجربیات منحصربه‌فردی را برای گردشگران ایجاد می‌کند. این ایالت که در کنار رودخانه می‌سی‌سی‌پی قرار دارد به دلیل عقب‌نشینی این رودخانه باتلاق‌ها و دلتاهای فراوانی دارد. مناظر خیره‌کننده، باتلاق‌های بکر و دست‌نخورده، زمین‌های کشاورزی بی‌نظیر، خلیج مکزیک، سالن‌های موسیقی جاز، روستاها، معماری‌های فرانسوی و از همه مهم‌تر غذاهای فوق‌العاده آن، همگی از جاذبه‌های این ایالت هستند.

پارک شهر – نیواورلئان

پارک شهر نیواورلئان

بزرگ‌ترین منطقه سرسبز در نیواورلئان، پارک شهر است. این پارک با بیش از ۱۳۰۰ هکتار شامل وسایل ورزشی، المان‌های هنری خارق‌العاده، جاذبه‌هایی چون باغ گیاه‌شناسی، موزه هنر و … است که توسط باتلاق‌ها و درختان سرسبز احاطه شده‌اند. گردشگران می‌توانند در پارک قدم بزنند و یا دوچرخه‌سواری کنند و از دیدن درخت‌های اسپانیایی و بلوط لذت ببرند.

باتلاق رودخانه‌ای آچافالایا – هندرسون

باتلاق رودخانه ای آچافالایا هندرسون

این حوزه، بزرگ‌ترین باتلاق رودخانه‌ای در آمریکا است. با بیش از یک میلیون هکتار، شامل باتلاق‌ها، دریاچه‌ها و جنگل است که به خلیجمکزیک متصل می‌شوند. با تورهای هوایی می‌توانید از بالا از این طبیعت بی‌نظیر دیدن کنید.

مرداب جزیره عسل – اسلایدل

مرداب جزیره عسل اسلایدل

بازدید از یکی از وحشتی‌ترین و بکرترین باتلاق‌های لوئیزیانا را از دست ندهید. در بازدید از این منطقه شانس این را خواهید داشت تا لاک‌پشت‌ها، دارکوب، عقاب‌طلایی و سایر حیات‌وحش این منطقه را ببینید.

کشتی بخار ناچز و رودخانه می‌سی‌سی‌پی – نیواورلئان

کشتی بخار ناچز و رودخانه می سی سی پی نیواورلئان

رود می‌سی‌سی‌پی که به خلیج مکزیک می‌ریزد یکی از جاذبه‌های لوئیزیانا است برای داشتن یک تجربه متفاوت در کنار این رود می‌توانید در کشتی بخار ناچز سوار شوید شام بخورید و از موسیقی لذت ببرید.

مرداب مانچاک لوئیزیانا

مرداب مانچاک لوئیزیانا

در محل تلاقی دو رودخانه ی ایبرویل ( Iberville ) و می سی سی پی مردابی وجود دارد که پوشش گیاهی انبوه و درختان سر به فلک کشیده احاطه اش کرده اند و کمی رسیدن به آن کار دشواری است. مردابی غریب و دور افتاده که رطوبت محیط هم به آن کمک کرده تا چهره ای غمگین و خوفناک تری به خود بگیرد تا جایی که اگر خیره به آن نگاه کنید ترس و وحشت سراسر وجودتان را فرا خواهد گرفت. اینجا بیشتر مواقع غرق در مه است و نمی توانید تا چند قدم جلوترتان را ببینید.
آب مرداب مانچاک سبز، کدر و پر از جلبک است و مار، تمساح و حشرات گزنده ی زیادی در مانچاک زندگی می کنند، اما جالب اینجا است که وجود هیچ یک از حیوانات و خزندگان، دلیل ترسناک بودن این تالاب نیستند و نکته ای که مانچانک را به یکی از رعب آورترین نقاط گردشگری دنیا تبدیل نموده، داستان ها و ماجراهایی است که درباره ی این مرداب دهان به دهان می شود؛ می گویند این مرداب را جادوگر بدجنسی طلسم کرده است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است