اماکن تفریحی سنگال

اماکن تفریحی سنگال

در این مقاله به اماکن تفرحی کشور سنگال می پردازیم

 

جزیره نگور داکار (Ngor Island)

 

جزیره نگور داکار

 

جزیره ی کوچکی در شهر داکار سنگال وجود دارد، که نام آن نگور است. این جزیره زیبا، محلی مناسب برای کمپ زدن گردشگران وجود دارد و گردشگران می توانند در آب دریا به شنا، موج سواری و تفریحات دیگر می پردازند.

آدرس: سنگال – داکار Allee Imam Tamsir Ndiaye، Dakar، Senegal

 

دریاچه رتبا در سنگال

 

دریاچه ی رتبا

 

دریاچه رتبا (Retba) نام دارد و دلیل مشهور شدن آن دقیقا رنگ بسیار خاصی است که دارد، در واقع هیچ دریاچه ای در دنیا نمی توانید پیدا کنید که رنگی مشابه رنگ دریاچه رتبا در سنگال داشته باشد و جالب اینکه رتبا دریاچه ای طبیعی است و همین موضوع باعث شده تا به یکی از برترین جاذبه های گردشگری سنگال تبدیل شود. دریاچه رتبا در سنگال با شهر داکار پایتخت این کشور حدود ۱ ساعت فاصله دارد و حدود ۳ کیلومتر مربع وسعت دارد. این دریاچه با عمق ۳ متری اش در نزدیکی اقیانوس اطلس قرار دارد به وسیله ی چند تپه از این اقیانوس جداشده است. این موضوع باعث می شود تا غلظت نمک بسیار بالایی داشته باشد، غلظت بالای نمک باعث می شود تا نوع خاصی از جلبک به نام دونالیا سالینا جذب آن شود و این جلبک ها هستند که به طور طبیعی باعث تولید رنگ صورتی می شوند.

 

تم پارک ماجراجویی آکروبائوباب ( Accrobaobab Adventure)

 

تم پارک ماجراجویی آکروبائوباب

 

اینجا یک تم پارک یا همان پارک موضوعی است. این پارک جنگلی که در آن درختان غول پیکر و چندین متری بائوباب رشد می کنند، به محلی برای تفریح و گشت و گذار گردشگران تبدیل شده است. در این پارک، صخره نوردی، بالا رفتن از درخت با طناب و زیپ لاین انجام می شود.

آدرس: سنگال – داکار N۱، Senegal

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است