اماکن تفریحی سیشل

اماکن تفریحی سیشل

در این مقاله به امکانی که باید در سفر به سیشل بروید و کارهایی که باید انجام دهید میپردازیم.

 

فعالیت‌های ورزشی

 

اماکن تفریحی سیشل

 

اگر از گشت و گذار در ساحل خسته شده‌اید، به تفریحات و سرگرمی‌هایی نظیر گلف، اسکواش، بدمینتون، تنیس، دوچرخه‌سواری و کوه‌نوردی بپردازید. اجاره‌ی یک روزه‌ی دوچرخه برای گشت و گذار در جزیره بسیار ارزان است. همچنین مراکز ورزشی بسیاری نیز برای اجاره‌ وسایل ورزشی وجود دارند.

طبیعت بکر سیشل

 

طبیعت بکر سیشل

 

این طبیعت زیبا را می‌توانید در یک مایلی جنوب‌غربی پراسلین و در جزیره‌ی کازین (Cousin Island) ببینید. نزدیک به ۳۰۰۰۰۰ پرنده در این جزیره وجود دارد. قدم زدن در جنگل و تماشای گونه‌های مختلف جانوری و گیاهی تجربه‌ای دلچسب خواهد بود.

 

ساحل سیشل

 

ساحل سیشل

 

سواحل این‌جا خلوت، بکر و دست نخورده است. این سواحل مانند بهشت هستند. آب شفاف و تمیز و گرم است. به همین دلیل برای شنا و اسنورکل (شنا زیر آب به وسیله‌ی لوله‌ای در دهان) بسیار مناسب است. قدم زدن در کنار اقیانوس از بو وللن (Beau Vallon) به سمت آنسه (Anse) تجربه‌ای فوق‌العاده خواهد بود. این پیاده‌روی تنها ۲ ساعت طول می‌کشد و ساحل در پایان بسیار زیبا و بیابانی است.

 

جزیره مرجانی الدبرا (Aldabra)

 

جزیره مرجانی الدبرا

 

این جزیره با مساحتی بیش از ۲۰ مایل، بزرگ‌ترین جزیره‌ی مرجانی دنیا است. در نوک غربی این جزیره، تالاب وجود دارد که خانه‌ی دیو سفره ماهی‌ها، کوسه‌های ببری و هزاران پرنده‌ی دریایی است. جزیره‌ی الدبرا همچنین زیستگاه لاک پشت غول پیکر  است.

 

ذخیره‌گاه طبیعی والی د مای (Vallee de Mai)

 

ذخیره گاه طبیعی والی د مای

 

این پارک جنگلی میراث جهانی یونسکو است. در این پارک انواع گونه‌های گیاهی وجود دارند و همچنین محل رشد نوعی نارگیل غول پیکر معروف به نارگیل دریایی است. این نارگیل تنها در دو نقطه دنیا رشد می‌کند و این ذخیره‌گاه یکی از این دو مکان است. همچنین در این پارک جنگلی نخل لاتانیا (نخلی بادبزنی با برگ‌هایی پنجه‌ای و بزرگ) و پاندانوس (نوعی درختچه‌ی همیشه سبز با برگ‌هایی شبیه به برگ‌های آناناس) نیز رشد می‌کند.

 

جزیره لادیگ کوه‌‌نوردی

 

جزیره لادیگ کوه نوردی

 

کوه‌های این جزیره که بلند‌ترین نقطه‌ی آن هستند، مناظر زیبایی از جزیره و اطراف آن را به نمایش می‌گذارند. منظره‌ای بسیار عجیب و اوهامی است. فراموش نکنید که همراه خود مقدار زیادی میان وعده و آب داشته باشید.

 

ورزش‌های آبی

 

ورزش های آبی سیشیل

 

اقیانوس آرام برای آب گرم خود مشهور است و محل مورد علاقه‌ی طرفداران ورزش‌های آبی به شمار می‌رود. همه چیز از ماهی‌گیری و شنا گرفته تا اسنورکل و اسکوبا دایوینگ (غواصی با استفاده از کپسول اکسیژن) را امتحان کنید. همچنین تور‌هایی برای گردش روی آب با قایق‌هایی با کف شیشه‌ای وجود دارند.

 

ایالت ال یونیون

 

ایالت ال یونیون

 

این ایالت که در زمان کاشت نارگیل مرکز تولید محسوب می‌شد، در لادیگ واقع است و در حال حاضر به شهربازی تبدیل شده است. در این پارک نمایشگاه‌های زیبا و جذابی وجود دارند و شما می‌توانید از خانه‌ی قدیمی مخصوص کشاورزی نیز دیدن کنید. همچنین قبرستان مخصوص دوران استعمار و اسکله‌ی آن زمان هم قابل مشاهده است.

 

مگس‌گیر بهشتی سیشلی 

 

مگس گیر بهشتی سیشلی

 

لادیگ محل مناسبی برای زندگی این نوع پرنده است. کم‌تر از ۲۰ جفت از این نوع مگس‌گیر در این بخش وجود دارند اما تور‌هایی هستند که ضمانت می‌کنند در صورت همراهی با آن‌ها، تعداد زیادی از پرندگان را مشاهده کنید.

 

 موزه‌ی تاریخ طبیعی

 

موزه‌ی تاریخ طبیعی لندن

 

در صورتی‌ که هوا عالی نباشد، ممکن است بخواهید کاری علمی انجام دهید. موزه تاریخ طبیعی، موزه‌ای کوچک است، اما ارزش دیدن دارد و اطلاعاتی بی‌نظیر درباره‌ی حیات وحش سیشل به دست خواهید آورد. ورودی موزه ۱۵ روپیه (۱/۱ دلار) است.

باغ‌های گیاه شناسی

 

باغ های گیاه شناسی سیشیل

 

باغ‌های گیاه شناسی در ویکتوریا، امکان آشنایی بیشتر با انواع گونه‌های گیاهی را فراهم می‌سازد. همچنین در این باغ‌ها ممکن است حیواناتی نظیر خفاش میوه‌خوار و لاک پشت‌های غول پیکر را نیز ببینید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است