اماکن تفریحی مصر

اماکن تفریحی مصر

دهب

 

دهب

 

دهب در 85 کیلومتری شمال شرم الشیخ در خلیج عقبه ، واقع در نزدیکی نوک جنوبی صحرای سینا، قرار گرفته است. دهب یک روستای ساحلی جدا شده و منزوی بود اما در سال 1980 به یک اقامت‌گاه عالی و ارزان برای مسافران و گردشگران خارجی تبدیل شد. فعالیت‌هایی همچون موج سواری، غواصی، شترسواری وسفر با جیپ آن را به یکی از محبوب‌ترین مقصدها در کنار دریای سرخ تبدیل کرده است.

 

رودخانه‌ی نیل

 

رودخانه ی نیل

 

سفر دریایی در رودخانه‌ی نیل یکی از جاذبه‌های اصلی در مصر است. رود نیل از زمان مصر باستان بسیار مشهور بوده است. هیچ راهی بهتر از رودخانه‌ی نیل برای ردیابی تاریخ مصر نخواهد بود. تقریبا تمام کشتی‌های کروز مصر سفر خود را از طریق مسیر اقصر اسوان انجام می‌دهند زیرا این مسیر امن، خوش منظره و زیبا است.استفاده از قایقی چوبی به نام فلوکه، می‌تواند سفری پرماجرا برای شما فراهم کند. فلوکه قایقی است که از دوران باستان در رود نیل مورد استفاده قرار می‌گرفت. اگرچه فلوکه همانند کشتی کروز راحت و آرام نیست اما تجربه‌ی سواری در یک قایق هزار ساله می‌تواند بسیار جذاب باشد.

 

دریای سرخ

 

دریای سرخ

 

دریای سرخ در سواحل مصر ، یکی از زیباترین مکان‌ها در دنیاست. آب‌های دریای سرخ دارای دید و منظره‌ی زیبایی هستند و به همین خاطر نیز در بین افراد مشهور است. با گستره وسیعی از شکل گیری مرجانی در صخره‌های آن ،این دریا میزبان هزاران موجود دریایی متفاوت است. سواحل دریای سرخ در هر دو طرف دریا واقع شده است. در ساحل غربی دریای سرخ ، غردقه‌ی توریستی و نسبتا قدیمی و همچنین شهرهای جدید قرار دارد.

 

اسکندریه Alexandria

اسکندریه

 

 

ارقدا Hurghada

ارقدا

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است