اماکن تفریحی هلند

اماکن تفریحی هلند
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  اماکن تفریحی هلند بیشتر آشنا بشیم
بندر آمستردام

بندر آمستردام

بندر آمستردام، تقریبا ۱۹ کیلومتر از دریای آزاد فاصله دارد و در یک خلیج قدیمی به نام IJ، قرار گرفته و تحت تاثیر فعالیت های جزر و مدی قرار ندارد و همچنان یک بندر شلوغ است. از این جا، خدمات مسافرتی و حمل و نقل به طور منظم از راین به شهرهای دوسلدورف ، کوبلنز و بازل انجام می شود. تاسیسات بندر در سال ۱۸۷۲ به همراه ساخت کانال دریای شمال ساخته شد، هدف آن بازگرداندن اهمیت سابق شهر پایتخت بود که از روتردام عبور می کرد . بازدید از موزه ملی دریایی(Scheepvaartmuseum) که در یک انبار سابق نیروی دریایی در Oosterdok است و بازدید از مجموعه ی چشمگیر از انواع کشتی ها ، globes، ابزار ناوبری و نقاشی توصیه می شود ..یکی دیگر از جاذبه های نزدیک به مرکز علمی Nemo ، یک موزه علمی درجه اول است که در یک قطعه معماری بسیار زیبا قرار گرفته است که در قسمت بندر مانند حیاط یک کشتی بزرگ قرار دارد. شما می توانید از طریق تونل IJ از مرکز شهر به ایستگاه متروی IJ به شمال آمستردام متصل شوید.

باغ گیاه شناسی و باغ وحش

باغ گیاه شناسی و باغ وحش

آمستردام double dose طبیعت را در قلب شهر ارائه می دهد. Hortus Botanicus آمستردام، باغ گیاه شناسی شهر یکی از قدیمی ترین نوعش در جهان است. در سال ۱۶۳۸ تاسیس شد،به عنوان یک باغ گیاه فروتن برای پزشکان و apothecaries آغازبه کار کرد . امروزه  دارای گیاهان و درختان نادر، گل های عجیب و غریب و بزرگترین گلخانه ای که گیاهان مناطق مختلف گرمسیری را پوشش می دهد و گیاهان نادر است. با کمتر از یک دقیقه پیاده روی، Natura Artis Magistra (“Artis”)، باغ وحشی عالی آمستردام، و موزه  برجسته آن در سراسر جهان در یک باغچه با ساختمان های تاریخی قرار دارد. . در آکواریوم، شما می توانید در مورد سیستم های صخره مرجانی یاد بگیرید.  دیگر موارد برجسته شامل خانه حیوانات ، موزه زیستگاه، Insectarium، Pavilion پروانه، و Planetarium است. همچنین در نزدیکی این جاذبه های سرگرم کننده طبیعت، یک اثر از Normaal Amsterdams Peil، NAP است که متوسط ​​سطح آب دریای شمال را نشان می دهد.

پارک ملی هوخه ویلوه (Hoge Veluwe National Park)

پارک ملی هوخه ویلوه

این پارک، بزرگترین پارک ملی هلند است که چشم اندازهای طبیعی فراوانی را پیش چشم گردشگران قرار می دهد. گوزن ها، گرازهای وحشی و جنگل های انبوه از دارایی های این پارک ملی هستند. این مکان هم جای آرام و زیبایی است و هم بهترین مکان برای مشاهده حیات وحش محسوب می شود. گردشگران می توانند با استفاده از دوچرخه رایگان کل منطقه را بگردند و از طبیعت زیبای آن بهره ببرند.

منطقه یوردان،آمستردام (Jordaan District, Amsterdam)

منطقه یوردان،آمستردام

این منطقه قبلاً به طبقه کارگر تعلق داشت اما در گذر زمان ترقی کرد و به یکی از خاص ترین مناطق شهر تبدیل شد. خیابان های تو در تو، کافی شاپ های فراوان، نگارخانه ها، فروشگاه ها و بوتیک هایی که جدیدترین محصولات برندها را می فروشند، در این منطقه به وفور دیده می شوند.

باغ های کوکنهوف (Keukenhof Gardens)

باغ های کوکنهوف

مگر می شود با هلند سفر کنید و از لاله های زیبای این کشور دیدن نکنید. اگر در فصل بهار به هلند بروید می توانید بهترین زمان باغ های کوکنهوف را که در نزدیکی لیس قرار دارد، مشاهده کنید. این باغ ها، به این دلیل که بزرگترین باغ گل و قطعاً یکی از زیباترین مکان های هلند نیز می باشد “باغ اروپا” نیز نام گرفته اند. در این باغ ها ردیف های مواجی از گل های بنفش و زرد و لاله های قرمز زیادی را خواهید دید و می توانید بهترین عکس های عمرتان را در این باغ ها بگیرید.

خیابان کالفِر و بازار ارزان‌قیمت ( Kalverstraat and Vlooienmarkt)

خیابان کالفِر و بازار ارزان قیمت

مناطق بسیاری برای خرید در آمستردام وجود دارند، چه برای کالاهای لوکس و گران‌قیمت، چه صنایع دستی بومی و یا سوغاتی. یکی از شلوغ‌ترین و معروف‌ترین این مناطق خیابان کالفر با بوتیک‌ها، گالری‌ها، عطر فروشی‌ها، کافه و رستوران‌های متعدد است. هرچند ازدحام جمعیت به ویژه در شنبه‌ها ممکن است کمی رعب‌انگیز شود اما تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. بازار ارزان‌قیمت و دست دوم مشهور آمستردام از سال ۱۸۸۶ در این نقطه برپا می‌شود. در اینجا هر چیزی از عتیقه‌جات گرفته تا غذا و لباس، چه نو و چه دست دوم را می‌توانید پیدا کنید.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است