اماکن تفریحی واشنگتن دی سی امریکا

اماکن تفریحی واشنگتن دی سی امریکا
باغ وحش ملی

باغ وحش ملی واشنگتن

بازدید از باغ وحش تفریحی فوق‌العاده است، به ویژه اگر شما فرزندی هم داشته باشید. در باغ وحش ملی می‌توانید تعداد زیادی حیوان مختلف را تماشا کنید که اغلب نمایشی ویژه را برای شما تدارک می‌بینند.  این باغ وحش بیشتر برای پانداهای چینی مشهور است.
نکته‌ها: بازدید از باغ وحش رایگان است. بهتر است قبل از ورود به اینجا مقداری غذا تهیه کنید، چرا که انتخاب‌های زیادی در خود باغ وحش وجود ندارد.

آبشارهای بزرگ پارک ملی

آبشارهای بزرگ پارک ملی واشنگتن

فرقی ندارد بهار باشد، تابستان، پاییز یا زمستان، در هرصورت پارک ملی واشنگتن مکانی عالی برای دور بودن از شلوغی شهر است. آبشار‌های این پارک که در محدوده‌ی ۱ مایلی قرار دارند با بیش از ۳۰ متر ارتفاع از صخره‌های خاکستری پایین می‌ریزند. چشم‌اندازهای این ناحیه کمی خشن، و رودخانه آن هم خروشان است. در این پارک می توانید انواع پرنده و آهوی وحشی را تماشا کنید.
نکته‌ها:

  • ورود به پارک رایگان است.
  • یادتان باشدیک دوربین به همراه داشته باشید.
  • از آنجایی که که صخره‌های زیادی اینجا وجود دارد پیشنهاد می کنیم کفش پاشنه دار نپوشید.

گشت و گذار در بازار شرقی (Eastern Marke)

دیدنی های واشنگتن

بازار شرقی، قدیمی‌ترین بازار مستمر در واشنگتن محسوب می‌شود که در سال۱۸۷۳ تاسیس شده است و در طول سال‌ها به شکل امروزی در آمده است. امروزه، می توان تقریبا هرچیزی از جمله گوشت و پنیر گرفته تا محصولات پخته شده و تازه، به علاوه‌ی جواهرات، آثار هنری و مصنوعات ساخته‌ی دست صنعتگران محلی را در این بازار پیدا کرد. مکانی عالی برای گشت و گذار و خرید سوغاتی‌هایی که مد نظر دارید.
نکته‌ها:

  • یادتان باشد گرمای خورشید را در طول تابستان دست کم نگیرید. بهتر است یک قمقمه آب و یک کلاه حصیری به همراه داشته باشید.
  • در طی تعطیلات آخر هفته همه چیز تا پیاده رو ها گسترش می‌یابد که شلوغی بیش از حدی ایجاد می کند، ولی در عوض هجان و لذت بیشتری دارد.
  • از هر کسی که اهل واشنگتن است و در این بازار حضور دارد بپرسید، به شما خواهد گفت که پنکیک گندم سیاه و بلوبری ارزش ماندن در صفی طولانی را دارد.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است