اماکن تفریحی پاراگوئه

اماکن تفریحی پاراگوئه
پایتخت و بزرگترین شهر این کشور آسونسیون نام دارد. سان لورنزو، سیوداد دل استه و پدرو خوان انکارناسیون هم از شهرهای مهم و توریستی کشور می باشند.
حتما یک کپی از مدرک شناسایی خود را همراه داشته باشید تا اگر به هر دلیلی متوقف شدید مشکلی پیش نیاید. رفتارهای زشت و با صدای بلند خندیدن در خیابان ها آن هم زمان تاریکی هوا، توجه پلیس را جلب می کند پس محتاطانه رفتار کنید. آب لوله کشی در این کشور قابل شرب نمی باشد. همین طور مراقب باشید که غذای تازه پخته شده میل کنید و از فروشندگان خیابانی غذا نخرید. هر چند میوه، سبزیجات، ماهی، گوشت و دیگر مواد غذایی در کشور از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

موزه دل بارو (Museo del Barro)

موزه دل بارو پاراگوئه

یکی از جاذبه هایی که در کشور پاراگوئه برای هر سلیقه ای مناسب است موزه دل بارو می باشد، در این موزه انواع نقاشی های مدرن، صنایع دستی و بومی کلمبیایی و همینطور کاریکاتورهای متنوعی را می توانید مشاهده کنید. علاوه برای فضای داخلی موزه که جذاب می توانید در کنار دریاچه که اطراف محوطه موزه دل بارو وجود دارد پیاده روی کنید و لذت ببرید.

پانتئون ملی قهرمانان (national pantheon of the heroes)

پانتئون ملی قهرمانان

پاراگوئه هم مانند دیگر کشور یک نماد ملی دارد که در شهر آسونسیون پایتخت این کشور واقع می باشد. این بنا که نماد قهرمانی شناخته می شود مکان مهمی برای شناخت قهرمانان پاراگوئه از جمله روءسای جمهوری، قهرمانان جنگ و دیگر افراد می باشد. این پانتئون در مرکز شهر واقع شده و سایتی فوق العاده محبوب برای گردشگران شناخته شده است. هر رویداد تاریخی نیز در این مکان جشن گرفته می شود.

پارک ملی کورا Cerro Cora National Park

پارک ملی کورا

کورا یکی از مناطق گردشگری با تنوع در جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان می باشد. آخرین نبرد جنگ در قرن نوزدهم این منطقه رخ داد و دومین رئیس جمهور پاراگونه در این جنگ جان خود را از دست داد که همین واقعه پارک ملی کورا را به یکی از مناطق گردشگری تاریخی تبدیل کرده است. اما به غیر از جاذبه های تاریخی تپه های زیبا و همین طور دیوار سنگ طبیعی موجود در پارک که معروف ترین برای افرادی که به سنگ نوردی و صعود علاقه مند هستند، جاذبه های کورا شناخته می شوند و از محبوبیت بسیاری برخوردارند. از لحاظ حیات وحش می توان به گونه هایی چون خوک، میمون، پلنگ خالدار آمریکایی و دیگر جانداران اشاره کرد. در کل گردشگران از این منطقه دیدن می کنند و متاسفانه تنها به مسیرهای رجوع می کنند که در آن جاذبه های تاریخی موجود است. مسیرهای پیاده روی در دل منطقه را نادیده می گیرند از این رو حتما از راهنمای پارک پرس و جو کرده و در آن گردش کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است