اماکن تفریحی کشور لهستان

اماکن تفریحی کشور لهستان

کشور لهستان با مناطق سرسبز و دیدنی با کوهستان بزرگش مناطق بسیار زیبایی را برای گردشگران محیا کرده است. شما با سفر به این کشور و رفتن به این مناطق میتوانید ساعات خوبی را سپری کرده و خاطره سازی کنید.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  اماکن تفریحی کشور لهستان آشنا بشیم .

منطقه دریاچه ای مازوری (Mazury)

دریاچه‌ ای مازوری

منطقه مازوری در شمال شرقی لهستان است که شامل حدود سه هزار دریاچه است. درعصر یخبندان شکل گرفته است و یکی از زیباترین مناطق گردشگری و تفرج گاهی دراروپای مرکزی و مکان مناسبی برای دوستداران طبیعت ، قایق‌ سواری،کانوسواری، ماهی‌گیری و دوچرخه ‌سواری به شمار می رود.

شهر کازیمیژ دولنی (Kazimierz Dolny)

شهر کازیمیژ دولنی
??????

این شهرک در ساحل رودخانه ویستولا در 150 کیلومتری ورشو و 55 کیلومتری شهر لوبلین واقع شده که یکی از مناطق مهم گردشگری و تاریخی لهستان به شمار می رود.

کوهستان تاتری  (Tatry)

کوهستان تاتری

بلندترین رشته کوه در لهستان است که مرز طبیعی میان این کشور و اسلواکی است. بخش بزرگتر این کوه در اسلواکی قرار دارد. منطقه تاتری بخاطر طبعیت خاص خود با ایجاد پارک ملی تاتری مورد حفاظت قرار گرفته است . بلندترین قله تاتری گرلاخ در اسلواکی است و ریسی بلندترین کوه لهستان است. در این کوهستان (در طرف لهستان) حدود چهل دریاچه یخچالی زیبا در ارتفاع بیش از 1600 متر و غارهای متعدد وجود دارند. زاکوپانه شهری کوهپایه ای در دامنه کوه تاتری بوده که از جمله مناطق مهم توریستی و محل برگزاری مسابقات بین المللی ورزش های زمستانی لهستان به شمار می رود.

جنگل بیالوزیا (bialowieza forest)

جنگل بیالوزیا

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است