اماکن گردشگری قرقیزستان

اماکن گردشگری قرقیزستان

دره Ala-Archa 

دره الا ارچا

در جنوب بیشکک و در نقطه ای با دسترسی آسان و سریع از پایتخت برای سفرهای روزانه، دره ناهمواری متشکل ازمراتع کوهستانی، جنگل های کاج، قله های بلند کوه و رودخانه های خروشان قرار دارد که مناظر فوق العاده ای در محدوده پارک ملی بوجود آورده است.
کوه پیمایی با اسب Barskoon 

کوه پیمایی با اسب قرقیزستان

روستایBarskoon  نزدیک به سمت جنوب شرقی دریاچه Issyk- Kul ، یک مرکز بسیار خوب برای کوهپیمایی با اسب می باشد.یکی از مسیرهای طولانی و پرماجرا، بالا رفتن ازدره  Barskoon قبل از امتداد درهBurkan   برای رسیدن به دره رودخانه  Kichi-Naryn می باشد.

 محل شکار عقاب Bokonbaevo 

شکار عقاب قرقیزستان

شکار با عقاب یک سنت باستانی قرقیزستان است که در معرض انقراض قرار دارد. شهر کوچک Bokonbaevo  در ساحل جنوبی دریاچهIssyk-Kul ، یکی ازبهترین نقاط برای دیدن این سنت می باشد و هماهنگی لازم به منظور اجرای این برنامه توسط انجمن گردشگری(CBT)  فراهم می شود.
کوه پیمایی دره Karakol

کوه پیمائی کاراکول

دره های کوهستانی در جنوب شهر Karakol فرصتهای کوهنوردی استثنایی را به کوهنوردان ارائه می دهد. همچنین این مکان برای سفرهای دو یا سه روزه بسیار پر طرفدار بوده و می توان از دره Karakol عبور کرده و درمسیر رفت منطقه دیدنی و جذاب Ala- KolLlake و درمسیر بازگشت از دره   AltanArashan دیدن نمود. فصل کوه پیمایی بین ژوئن و سپتامبر می باشد.

 

جنگل Arslanbob walnut

جنگل ارسلان بوب

جنگل های گرد و در اطراف روستایی از نژاد ازبک ها از توابع Arslanbob در استان جلال آباد قرار دارند و در رده برترین ها دردنیا قرار دارد. چشم انداز و طبیعت این مکان فوق العاده زیبا است و منطقه ای مناسب برای پیاده روی درتابستان و اسکی در زمستان می باشد و شما به سادگی می توانید برای پیاده روی به این مکان بروید. این مسیر یک مسیر آرام برای یک گردش چند ساعته در بهار می باشد.نوشیدن یک نوشیدنی درمیدان اصلی شهر و تماشای مردم محلی حین بازی شطرنج نیز در هر زمان لذتبخش خواهدبود.
اسب سواری اطراف دریاچه Song-kol

اسب سواری اطراف دریاچه سونگ کول

اگرچه این دریاچه بسیار کوچکتر از دریاچه Issyk-Kul می باشد اما این دریاچه زیبا در ارتفاع 3000 متری به عنوان یک جواهر در بالای مناظر کوهستانی پر زرق و برق قرقیزستان می درخشد Song- Kol به عنوان زیباترین دریاچه در قرقیزستان در نظر گرفته می شود. تماشای آن در تابستان و زمانیکه اسب ها به دریاچه کوچ می کنند بسیار لذت بخش است. شبهای پرستاره و اقامت در یک خیمه این تجربه را کامل می نماید.
مرکز آرامش Jeti-Ögüz

جتی اوگاز

در این مکان ماساژ به سبک قرقیزستان ارائه می گردد. علاوه بر ماساژ، صخره های قرمز و ساختمان های اطراف این مکان نیز بسیار چشم نواز می باشند.
زیستگاه Sary-Chelek

ساری چیلیک

ساری چلک با یک سری جنگل ها، مراتع و دریاچه ها این مکان را به یک زیستگاه غنی تبدیل کرده است که بیش از 1000 گونه گیاه، 160 گونه پرنده، دریاچه کبالت آبی را در این مکان قرار داده است. این دریاچه با جنگل های پر از برگ زرد رنگ در پاییز احاطه شده و معنی نام این مکان به زبان قرقیزی سطل زرد می باشد.


شنا در دریاچه Issyk-Kul

شنا در دریاچه ایسیک کال

دریاچه ISSYK-KUL دومین دریاچه ALPINE در جهان می باشد که به دریاچه گرم معروف می باشد و شنا کردن و توقف در ساحل این دریاچه برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار دلپذیر می باشد.
 
کوه پیمایی در دره AltynArashan

دره التین آراشان

بسیاری از پیاده روی ها در کاراکول که یکی از شهرهای بزرگ نزدیک دریاچه ISSYK-KUL LD می باشد، انجام میگیرد ولی یکی از محبوب ترین آنها پیاده روی 3 روزه در اطراف دره   ALTYN ARASH می باشد که بدلیل مسیر راحت میتوانید بدون راهنما این مسیر را بپیمایید ولی تجهیزات کمپینگ را فراموش نکنید.
کوه پیمایی درمرکزی Tien Shan

قله بزرگ قرقیزستان

این منطقه شامل دو قله بزرگ قرقیزستان می باشد که حتی عشایر محلی نیز از رفتن به آنجا ممانعت می کنند. TIEN-SHAN مرکزی در مرز دو کشو قزاقستان و چین واقع شده است و فرصت تجربه راه رفتن روی یخچال های طبیعی و انواع چالش های کوهنوردی را به کوهنوردان حرفه ای می دهد. بازدید از این مکان برای کوهنوردان تنها در ماه جولای و آگوست میسر می باشد و دسترسی به این محل معمولا با هلیکوپتر انجام میشود و برای این کار نیاز به اخذ مجوزهای لازم می باشد.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است