اپلیکیشن های برتر برای سفر به ایالت نیویورک امریکا

اپلیکیشن های برتر برای سفر به ایالت نیویورک امریکا
برای اینکه بتوانید در شلوغی نیویورک دوام آورید باید اطلاعات دقیقی از جمله زمان رسیدن مترو بعدی، نزدیک‌ترین غذاخوری، نزدیک‌ترین استراحتگاه عمومی و سریع‌ترین مسیر برای رسیدن به مقصد را بلد باشید. با معرفی اپلیکیشن‌های گوشی به افرادی که در شهر هستند، چه ساکنین و چه مسافرین، نیازهای این دسته از افراد مدیریت می‌شود. در اینجا به برترین اپلیکیشن های نیویورک می پردازیم.

داین (DINE)

داین

اپلیکیشن داین (DINE) مخصوص افرادی است که می‌خواهند با دوستان خود برای یک وعده غذایی (مثلا صرف شام بعد از ساعت کاری) ملاقات داشته باشند. در این اپلیکیشن، تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که با توجه به محدوده مورد نظر خود رستوران‌ها را جستجو کنند تا نزدیک‌ترین آن‌ها را در بین ۱۶۰۰۰ احتمال موجود دریافت کنند. داین علاوه بر معرفی بهترین نقطه برای غذا خوردن از میان تعداد بی‌شمار رستوران‌های نیویورک، می‌تواند برای پیدا کردن کافه‌ها و رستوران‌ها براساس رویدادهای خاص، مجاورت و منوی آن‌ها، مفید باشد. همچنین، این اپلیکیشن با نشان دادن تجربه شخصی کاربران و نظر ‌آنها به تصمیم‌گیری کاربران قبل از انتخاب رستوران مورد نظر خود کمک می‌کند.

دریزلی (DRIZLY)

دریزلی

به جای اینکه مجبور باشید به بیرون بروید تا نوشیدنی بخرید، دریزلی (DRIZLY) نوشیدنی‌های مورد نظر شما را با سریع‌ترین پیک به در منزل شما می‌آورد. این اپ برای کسانی که نمی‌خواهند در زمستان یا زمانی که بارندگی است در خیابان‌های پرترافیک نیویورک بیرون بروند بسیار مناسب است. بهترین جنبه دریزلی این است که قیمت نوشیدنی‌ها با قیمت آن‌ها در فروشگاه‌ها یکی است و همچنین پیک‌ها قابل اطمینان و بی دردسر (از این لحاظ که سر قیمت چانه نمی‌زنند) هستند.

پستمیتس (Postmates)

پستمیتس

برای نیویورکی‌هایی که نمی‌خواهند محصولی را که سفارش داده‌اند از طریق پست عادی تحویل بگیرند، پستمیتس قادر است هرگونه محصولی که از اینترنت سفارش می‌دهند از جمله وسایل الکتریکی، ساندویچ، لباس و غذا را در کوتاه‌ترین زمان به دست آن‌ها برساند. پستمیتس با خرید کالا از مغازه‌های محلی و تحویل آن، خرید را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند و تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که سفارش خود را از هر فروشگاه مجازی، مغازه یا رستوران در اپ ثبت کند تا یکی از اعضای تیم پستمیتس سفارش را دریافت و به کاربر تحویل دهد.

هپی آور (Happy Hour)

هپی آور

اپلیکیشن هپی آور (Happy Hour) نیز مانند دریزلی، برای راحت نوشیدن طراحی شده است. هپی اور این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند از کافه‌های معتبر نیویورک که «ساعت خوشحالی» (زمان خوشحالی زمانی است که کافه‌ها بعضی از نوشیدنی‌های خود را در لیست تخفیف قرار می‌دهند) دارند مطلع شوند. به راحتی هرچه تمام‌تر می‌توان از این اپ استفاده کرد، تنها کافی است اپ را باز کرده، وارد قسمت کافه شوید و دکمه شروع را بزنید تا از نوشیدنی‌های تخفیف خورده با خبر شوید. این اپ برای کسانی که می‌خواهند در نیویورک نوشیدنی تخفیف‌دار بنشوند مناسب است.

آی‌ترنس (iTrans)

آی ترنس

آی‌ترنس(iTrans) یکی از دقیق‌ترین راهنماهای موجود برای شهر نیویورک است. از طریق این اپ، کاربران می‌توانند به نقشه‌ه‌ای گوناگون، سرویس هشدارها و خیلی چیزهای دیگر دسترسی داشته باشند. در حالی‌که عموما نقشه‌هایی که بر روی دیوار ایستگاه‌ها هستند خط ریزی دارند و کهنه شده‌اند، آی‌ترنس می‌تواند در سیستم پیچیده حمل و نقل نیویورک، کاربر را با توجه به اطلاعات فراوان در مورد ساعت رسیدن اتوبوس یا مترو بعدی کمک کند.

سیتی‌مپر (Citymapper)

سیتی مپر

با استفاده از اپلیکیشن سیتی‌مپر (Citymapper)، کاربران می‌توانند مسیر دقیق مقصد خود را از هر نقطه در شهر نیویورک چه با مترو، اتوبوس یا پیاده، پیدا کنند. از آنجایی که نیویورک به شلوغی و ترافیک‌های طولانیش معروف است مسیرهای مختلف باید برای کاربران مشخص شود تا هرچه سریع‌تر به مقصد برسند. سیتی‌مپر با برنامه گوگل مپ (google maps) تفاوت دارد و از آنجایی که این برنامه مخصوص حمل و نقل است اطلاعات دقیق‌تری را نسبت به برنامه‌های دیگر در این زمینه به کاربران ارائه می‌دهد. از آنجایی که این برنامه هر دقیقه مسیرهای موجود را بروزرسانی می‌کند برای افرادی که در نیویورک زندگی می‌کنند یا قصد بازدید از این شهر را دارند بسیار عالی است.

اسپرینگ (Spring)

اسپرینگ

اسپرینگ (spring) به نیویورکی‌‌ها کمک کرده تا به جای استفاده از روش‌های معمولی خرید از مغازه های واقعی، وسایل مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. این اپ دامنه وسیعی از محصولات طراحان مختلف مانند اوپنینگ سرمونی (Opening ceremony) و پرابال گارانگ (Prabal Gurung) را که بعضا به صورت انحصاری در اسپرینگ هستند، در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در میان آنها جستجو کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. با استفاده از این اپ کاربران فقط به اندازه یک کلیک با جارختی جدید خود فاصله دارند آن هم بدون ترک خانه. همچنین حمل و نقل این سرویس رایگان است.

تایم اوت نیویورک (Time out New York)

تایم اوت نیویورک

برحسب فعالیت‌‌ها و جاذبه‌ها، نیویورک به داشتن برجسته‌ترین مکان‌های دیدنی در آمریکا معروف است. برای اینکه پیدا کردن این مکان‌ها برای بازدیدکنندگان راحت‌تر باشد، تایم اوت نیویورک (time out new york) معروف‌ترین مکان‌های شهر را در این اپ گرداوری کرده است. تایم اوت نیویورک با پیشنهاد جذاب‌ترین رویدادها و مقاصد در میان رویدادهای بی‌شمار موجود در اطراف کاربر، به عنوان یک راهنما به او کمک می‌کند تا به رویدادی‌هایی که علاقه دارد سریعا دسترسی پیدا کند.

منوپیجز (Menupages)

منوپیجز

با اینکه نیویورکی‌ها به غذاهای مخصوص بسیاری علاقه دارند اما باز هم می‌توان جانشینی برای آن‌ها انتخاب کرد. با استفاده از منوپیجز (menupages) کاربرها می‌توانند لیست‌های طولانی غذاهای نزدیک‌ترین فست فود‌های اطراف را چک کنند و براساس سلیقه خود و بدون حتی سرزدن به این رستوران‌ها، غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند. منوپیجز با ارائه لیستی از فست فودهای اطراف و لیست غذاهای آن‌ها، انتخاب غذا را در نیویورک راحت‌تر کرده است. متاسفانه این اپ بعضی مواقع بروز نیست و ممکن است اشتباه کند.

Exit Strategy NYC Subway Map

سیتی سابوی

کاربران می‌توانند با کمک اگزیت استراتژی نیویورک سیتی سابوی (exit strategy NYC subway map) بدون سردرگمی برای پیدا کردن راه خروج از سیستم مترو نیویورک، مسیر خود را پیشبینی کرده و راه خروج را بدون دردسر پیدا کنند. در حالی که مترو نیویورک حتی محلی‌ها را هم گیج می‌کند، این اپ به کاربر این امکان را می‌دهد تا در کمترین مسافت ممکن از مترو خارج شوند. به علاوه، نقشه این اپ، به کاربر، محل ورود به مترو را نیز نشان می‌دهد تا بتواند در راحت‌ترین موقعیت مکانی ممکن خود را به مترو برساند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است