بازار دونگ دمون سئول کره جنوبی

اگر در سئول به دنبال جایی برای خرید می‌گردید، بازار دونگ دمون می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. قدمت این بازار به سال 1905 می‌رسد و یک منطقه بزرگ تجاری به شمار می‌رود که در منطقه جونگ‌گو قرار دارد و از بازارهای سنتی و بازارچه‌های متعددی تشکیل شده است. بازار دونگ دمون با 26 مرکز خرید بزرگ و 30000 مغازه مرکز عمده‌فروشی و خرده‌فروشی شهر شناخته می‌شود و اکثر مردم کره جنوبی، برای خرید آنجا را انتخاب می‌کنند.

 

 

بازار دونگ دمون سئول 3

 

 

درباره بازار دونگ دمون سئول

در این بازار می‌توانید انواع کالاها، از لباس، پارچه و ابریشم گرفته تا لوازم ورزشی، لوازم الکترونیکی، چرم، کفش و اسباب بازی را خریداری کنید. اگر حیوان خانگی دارید نیز در این بازار می‌توانید لوازم مورد نیاز و هر آنچه که به آن مربوط می‌شود را برایش تهیه نمایید. با اینکه مغازه‌های دونگ دمون در تمام ساعات روز باز و پر رونق است اما بیشتر به خاطر بازارهای شبانه‌اش معروف شده است چراکه در این زمان تاریکی هوا جمعیت زیادی برای خرید به آن مراجعه می‌کنند، اگر می‌خواهید با فرهنگ روزمره مردم کره جنوبی بیشتر آشنا شوید، هنگام شب به این بازار بروید و با مردم پر جنب و جوش این کشور همراه شوید و پس از خرید، خودتان به صرف یک وعده غذای کره‌ای در رستوران‌های موجود در بازار دونگ دمون میهمان کنید.

 

 

بازار دونگ دمون سئول 2

 

 

برای امتحان کردن غذاهای خوش رنگ و بوی کره‌ای می‌توانید به خیابان معروف موکجا کولمو (Mukja Golmok) در این بازار بروید تا در آن جدیدترین غذاهای کره‌ای را امتحان کنید. در این بازار سالن‌هایی وجود دارد که در آن‌ها رویدادهای مختلفی وجود دارد مانند مسابقات، نمایشگاه‌ها و کنسرت‌ها که می‌توانید بخشی از زمان خود را به آن اختصاص دهید و سرگرم شوید. در سئول علاوه بر خرید در بازار دونگ دمون، از معروف‌ترین دیدنی های کره جنوبی مانند کاخ گیونگ بوک گانگ و برج آن سئول نیز می‌توانید دیدن کنید.

 

 

بازار دونگ دمون سئول 1

 

 

این منطقه‌ی تجاری از ۱۰:۳۰ صبح تا ساعت ۱۷ فعال است به جز روزهای تعطیل و برخی مناسبت‌ها که تمام شب باز هستند. به طور مثال یکشنبه‌ها تا ساعت یازده شب باز می‌ماند ولی دوشنبه‌ها کلا تعطیل است.برای رفتن به این بازار می‌توانید از خروجی ۸ یا ۹ متروی Dongdaemun که در خط ۱ یا ۴ است، استفاده نمایید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است