باغ وحش سنگاپور

باغ وحش‌ها از جاذبه های نیمه طبیعی در سراسر دنیا محسوب می‌شوند که خود در جذب گردشگر نقش بسیار مهمی دارند. باغ وحش سنگاپور از دیدنی های سنگاپور است که در آن می‌توانید به راحتی حیوانات را از نزدیک مشاهده کنید.

باغ وحش سنگاپور 1

باغ وحش سنگاپور معشوقه معمولی شما نیست. در داخل آن، بیش از ۳۰۰ گونه از پرندگان، خزندگان و پستانداران تقریبا نزدیک به زیستگاه طبیعی خود پرورش داده می شوند. بازدیدکنندگان پارک جنگل سرسبز میتوانند فراوانی حیات وحش را مشاهده کنند، از جمله شیرها، ببرهای سفید، زرافه ها، روباه های پروازی، شیرهای دریایی و اژدهای کومودو، ببرهای سفید، پیپمپیپ ها و حتی موش های خال خال نزدیک به این حیات وحش و بیشتر در باغ وحش سنگاپور دیده می شوند.

باغ‌وحش سنگاپور پیش‌تر به باغ جانورشناسی سنگاپور شناخته شده بود. و به طور معمول به نام محل آن “ماندای“، به باغ‌وحش ماندای معروف شد.این باغ‌وحش 27 ژوئن 1973 در منطقه‌ای سرسبز و پوشیده از گیاهان مختلف به مساحت 28 هکتار گشایش یافت،سپس 40 هکتار جنگل هم به آن اضافه شد و باغ‌وحش توسعه یافت.

باغ وحش سنگاپور 5 1

بخش های باغ وحش سنگاپور

در این مجموعه شاهد چند بخش متفاوت خواهید بود که در هر بخش فضایی با طراحی متفاوت و متناسب با حیواناتی که در آن بخش نگهداری می‌شوند دارد. اولین بخشی که با ورود در باغ وحش سنگاپور با آن رو به رو می‌شوید، مسیری بر فراز درخت‌ها نام دارد. این بخش شبیه یک جنگل بارانی ساخته شده است که توسط یک پل چوبی زیبا می‌توان از روی جنگل گذر کرد و از بالای جنگل حیوانات را تماشا کرد. از حیوانات موجود در این بخش می‌توان به میمون دراز دست (سیامانگ)، میمون ساکی سفید صورت و گریال کاذب (نوعی تمساح) اشاره کرد.

باغ وحش سنگاپور 2 1

توندرای منجمد بخش دیگر باغ وحش سنگاپور است که خرس قطبی معروف، اینوکا در آن نگهداری می‌شود. در توندرای منجمد یک غار یخی با هوای سرد، یک آبشار و استخری بزرگ پر از تکه‌های یخ برای اینوکا و سگ راکون وجود دارد. قسمتی از باغ وحش سنگاپور را به شکل سرزمین‌های سرسبز آفریقا طراحی کرده‌اند که در بخش حیات وحش آفریقا، حیوانات شکارچی و پستانداران در کنار هم زندگی می‌کنند.

باغ وحش سنگاپور 3 1

یک سافاری مهیج در باغ وحش سنگاپور را میان حیات وحش آفریقا با تماشای زرافه‌ها، گورخر، شیرها، پوزپلنگ، کرگدن سفید و دم عصایی تجربه کنید و از تور سنگاپور خود لذت ببرید. اکوسیستم‌های ظریف و حساس کره زمین در ناحیه جنگل شکننده باغ وحش سنگاپور دیده می‌شود و شما را از نحوه چرخش این اکوسیستم آگاه می‌کند. باغ خزندگان، قلمرو پستانداران اولیه، دره کافتی بزرگ اتیوپی، نمایش حیوانات، نمایشگاه‌ها و سایر نواحی از دیگر بخش‌های تشکیل دهنده باغ وحش سنگاپور به شمار می‌روند و هر بخش قسمتی از محیط زیست نقاط مختلف دنیا را نمایش می‌دهد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است