باغ وحش مسکو روسیه

باغ وخش یکی از تفریحات هیجان انگیزی است که در تمام دنیا طرف داران خود را دارد و رنج سنی ندارد زیرا که بازدید از حیوانات زیبا چه کوچک همانند پرنده های رنگارنگ و چه حیوانات وحشی مثل شیر، ببر، پلنگ جذابیت خاصی برای تمامی سنین داردو باغ وحش مسکو از بزرگ ترین و قدیمی ترین باغ وحش های دنیا می باشد که بیش از 5000 نوع حیوان، پرندگان و آبزیان گوناگون دارد. این باغ وحش 21 هکتار بوده و در سال 1864 میلادی توسط پرفسور سرشناس روسیه افتتاح شده است.

 

 

باغ وحش مسکو 3

 

 

 

در سال 1919 باغ وحش مسکو به ثبت جهانی رسیده است  و به طور رسمی به مسکو روسیه تعلق گرفت که امروزه گردشگران زیادی از سرتا سر جهان برای بازدید از این باغ وحش به مسکو سفر می کنند. قدمت این مجموعه تفریحی با 150 سال قبل بازمی گردد که امسال جشن 150 سالگی آن را با حضور مردم روسیه جشن گرفتند. هر موجودی که روی این کره خاکی وجود دارد را می توانید مشاهده کنید و از نحوه زیست و غذای این جانداران اطلاعات مفیدی را دریافت کنید.

 

 

باغ وحش مسکو 1

 

 

 

محوطه باغ وحش مسکو:

زرافه ها:

محوطه زرافه ها یکی از جالب ترین قسمتهای محوطه قدیمی باغ وحش مسکو است. کسانی که به باغ وحش مسکو می روند می توانند شخصا به خانواده دوست داشتنی زرافه ها نزدیک شده و به آنها غذا بدهند.

میمون ها:

محوطه میمون ها در باغ وحش مسکو یکی از بزرگترین قسمتها در محوطه قدیمی است. باغ وحش چند گونه در معرض خطر را در خود دارد و بازدید کنندگان می توانند به دو گونه میمون که  از نژادهای نادری هستند، نگاهی اجمالی بیندازند: mandrill (بوزینه بزرگ) و گیبون های دست سیاه.

 

 

باغ وحش مسکو 5

 

 

 

محوطه جدید:

نمایش دلفین:

یکی از نکات برجسته باغ وحش مسکو نمایش دلفین است. نمایش دلفین چند بار در روز برگزار می شود تا مهارت ها و ترفندهای این دلفین های روسی را به معرض نمایش بگذارد. بعد از نمایش کوتاه نیم ساعته به شما فرصت می دهند با دلفین ها عکس بگیرید (البته چند صد روبل باید هزینه کنید).

خرس های قطبی:

یکی از جالب ترین نقاط محوطه جدید، منطقه بزرگی است که برای خرس های قطبی اختصاص داده شده است. شما می توانید خرس های قطبی را از بالای زمین وقتی در توده برف خود در حال لمیدن هستند مشاهده نمایید یا وقتی در حال شنا کردن در استخر بزرگ هستند می توانید آنها را دید بزنید.

گربه های بزرگ:

باغ وحش مسکو مجموعه بزرگی از گربه های بزرگ از سراسر جهان را درخود جا داده است. این گربه ها فقط با یک فنس از بازدیدکنندگان جدا شده اند، به نحوی که این گربه ها می توانند ازاین حصارها بالا رفته و به بازدیدکنندگان نزدیک شوند.

 

 

باغ وحش مسکو 4

 

 

 

مراقبت از این حیوانات که برخی از آن ها در حال انقراض هستند کاریست سخت دشوار که تیم عظیمی متشکل از دکتر دامپزشک، افرادی کارشناس برای گونه های مختلف حیوانات، کارکنان جهت غذا دادن به حیوانات که دوره های آموزشی کامل را دیده اند، افرادی جهت رسیدگی به امور نظافتی، نگهبان و … می باشد. تمامی کارمندان باغ وحش متخصص و دوره دیده هستند تا این حیوانات کوچک ترین آسیبی نبینند و تولید مثل کنند تا منقرض نشوند. باغ وحش مسکو از 8 صبح تا 6 عصر فعالیت دارد. قیمت بلیط هم برای افراد بزرگ سال و روزهای تعطیل بیشتر است ولی در کل قیمتی مناسب دارد تا همه گردشگران تور روسیه بتوانند دیدن کنند و لذت ببرند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است