باغ وحش پکن چین

وسعت کشور چین و مناطق مختلف آب و هوایی آن که از سواحل گرفته تا مناطق سرسبز و بیابان ها در آن کشور یافت می شوند، سبب شده است تا از یک تنوع زیست جانوری و گیاهی عالی برخوردار باشد. برای علاقه مندان به حیات وحش به خصوص حیات وحش در کشور چین و گونه های با نمک خرس پاندا، باغ حش پکن یک موقعیت و فرصت مناسب برای وقت گذرانی در تور چین می باشد.

 

 

باغ وحش پکن 3

 

 

تاریخچه باغ وحش پکن

باغ وحش پکن از قدیمی ترین باغ وحش های چین می باشد که در سال 1906 افتتاح شده است و یکی از جاذبه های شهر پکن محسوب می شود. محبوبیت اصلی این باغ وحش وجود پانداهای بامزه می باشد. این باغ وحش دارای حدود 450 نوع حیوانات می باشد که جمعیت کلی آن ها به 5 هزار می رسد.

باغ وحش پکن 2

این باغ وحش شامل 16 بخش مختلف می باشد و معروف ترین آن ها بخش پانداها می باشد که در سال 1989 افتتاح شده است و مساحتی حدود 10 هزار متر مربع را در برمی گیرد. تمام قسمت های این باغ وحش به گونه ای طراحی شده تا حیوانات در نهایت راحتی، زندگی سالمی داشته باشند و به سلامت آن ها لطمه ای وارد نشود.

یکی دیگر از قسمت های مهیج باغ وحش پکن، آکواریوم آن می باشد که در سال 1999 افتتاح شده است و یکی از بزرگ ترین آکواریوم های داخلی در جهان به حساب می آید و می توانید گونه های مختلف حیوانات آبزی از ماهی های آدمخوار تا اسب های آدمی بزرگ را در آنجا ببینید.

 

 

باغ وحش پکن 1

 

 

حیوانات باغ وحش پکن

در این باغ وحش زیبا حیواناتی مانند زرافه ها, پانداها, پنگوئن ها و موجودات جذاب دیگری زندگی میکنند و در محوطه ای امن از آنها و نسلشان محافظت میشود. اکثر تورهای مسافرتی پکن, گشت باغ وحش را در برنامه ی سفر خود جای نداده اند ولی ما پیشنهاد میکنیم که با برنامه ریزی از بخش دیگری از خرید خود کم کنید تا به بازدید از پنگوئن ها و پانداها بروید. در بخش ورودی این باغ وحش بسیار محبوب بلیط هر بخش به صورت مجزا به فروش میرسد که شما میتوانید بر اساس علایق خود قسمت مربوطه را انتخاب کرده و به بازدید آن بروید. لازم به ذکر است که حتما بلیط بخش مربوط به پنگوئن ها و پانداها را از دست ندهید زیرا تجربه ی متفاوتی در زندگی شما خواهد بود.

 

 

باغ وحش پکن 4

 

 

قیمت ورودی برای بازدید از محیط باغ وحش 15 یوان می باشد و اگر بخواهید از باغ وحش و محیط پانداها دیدن نمایید باید 19 یوان پرداخت نمایید. ساعت کاری این باغ وحش 7 صبح تا 6 بعد از ظهر می باشد. هزینه ورودی آکواریوم نیز 150 یوان می باشد و از ساعت 9 تا 5:30 می توانید از آن بازدید نمایید. شما می توانید برای رفتن به این باغ وحش از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنید و با استفاده از مترو و اتوبوس به آنجا بروید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است