باغ گاردن بای دی بی سنگاپور

سنگاپور کشور باغ‌ها و بهشت غذاها است و علاقه‌مندان به طبیعت می‌توانند به گشت‌وگذار در کشورهای آسیای جنوب شرقی بپردازند. این کشور جاذبه‌ها و تفریحاتی بی‌نظیری را در خود جای داده است که می‌توان به باغ گاردن بای دبی سنگاپور اشاره کرد.

گاردن بای د بی 2 1

گاردن بای دی بی به معنای  باغ های کنار خلیجک پارک طبیعی با مساحتی برابر با 101 هکتار در مرکز سنگاپور می ‏باشد که در سال 2005 افتتاح شده است. این پارک که در کنار ‏Marina Reservoir‏ قرار گرفته است دارای مناظر زیبا و ‏مسحورکننده ای از آب نماها می باشد و تا به امروز جوایز متعددی را برای ساختار و زیباییش دریافت کرده است. این پارک سه ‏باغ ساحلی دارد ، باغ جنوبی ، باغ شرقی و باغ مرکزی. بزرگترین آنها باغ جنوبی با 54 هکتار می باشد. ‏‏ ‏

گاردن بای د بی 5سنگاپور

در این باغ باشکوه شما به مانند یک دوربین پانوراما دیدی وسیع و تصاویری از رودخانه ها را خواهید داشت. باغ صدفی شکل بزرگی در این پارک واقع هست که در آن مکان هایی برای صخره نوردی و کوهنوردی طراحی شده و نیز در آنجا هزاران درخت و بیش از ۲۰۰گونه مختلف گیاهی و گلها را می توان یافت و استفاده از تمامی امکانات پارک رایگان می باشد.

امکانات رفاهی باغ های بای د بی سنگاپور

در باغ های بای د بی سنگاپور امکانات رفاهی فراوانی تعبیه شده است که از جمله آنها می توان به رستوران طبقاتی پولن ، رستوران غذاهای دریایی مجستیک، رستوران ایندوچاینا با غذاهای چینی، شعبه ای فست فود مشهور مک دونالد، رستوران طبقاتی ساتای، رستوران تگزاس با مرغ های بریونی، رستوران پیچ گاردن، رستوران بی لیف ایندین کیوری هوس، رستوران وسترن امریکایی و همچنین کافی شاپ های با عنوان کافی شاپ بیکرزین، کافی شاپ کرما، کافی شاپ کودکان، کافی شاپ هیل استریت اشاره کرد که با کیفیت ترین غذاها و نوشیدنی ها را عرضه می کنند.

گاردن بای د بی سنگاپور

دیگر امکانات موجود در این باغ سرویس بهداشتی، پارکینگ، اجاره ویلچر، کلسکه کودک، بازدید همراه با راهنمای انگلیسی زبان و فروشگاه هایی با عرضه لباس ها، سنگ ها، درختان، تصاویر، تی شرت و کتاب های مرتبط با باغ های بای د بی سنگاپور اشاره کرد که شما می توانید برای خود و یا دوستانتان سوغاتی هایی خاص و زیبا را تهیه کنید.

همچنین اگر دوست دارید می توانید با هماهنگی با مسوولان پارک مراسم نامزدی و یا عروسی و یا جشن تولد خود و همسرتان را در این باغ برگزار کنید.

اگر همراه خود افراد پیر و ناتوان دارید می توانید با تهیه بلیت بازدید توسط اتوبوس در باغ بای د بی به تفریح بپردازید.

همچنین می توانید از خودروهای تمام اتومات با قیمت 5 دلار سنگاپور اجاره کنید و کاملا هوشمند و رایانه ای به بازدید از باغ ها بروید.

در مرکز این پارک یک رقص مزیکال آبی بینظیر وجود دارد که ساعت برگزاری آن هر روز عصرها و به مدت یک ساعت می باشد.

این پارک دارای نمادی از درخت های بزرگ و باشکوه است که از فریم های استیل ساخته شده اند و مثل برج هایی بلند به کل مجموعه مسلط شده و از گونه های مختلف گیاهی پو.شیده شده است .۱۲ تا از این درخت ها در ابعاد بزرگ و در مرکز مجموعه قراردارند و مابقی آنها در مکان های دیگری ار پارک تعبیه شده است.

برای صرف یک شام دلپذیر و لوکس می توانید در مسیری با چشم انداز های زیبا که در ارتفاع ۲۵ متری قرار دارد قدم بزنید و با دیدی ۳۶۰ درجه از پارک، در رستورانی که در بالاترین نقطه پارک قرار دارد لحظه ای با شکوه را رقم زده و از این تجربه لذت ببرید.

گاردن بای د بی 3 1

باغ جنوبی که بزرگترین باغ این مجموعه است دارای درختان غول آسایی می باشد ، این درختان بین 9 تا 16 طبقه بلندی دارند. ‏بازدیدکنندگان می توانند به گردشگاههایی که بین این درختان قرار دارند رفته و نمایی از باغ را از بالا و از دید پرندگان ببینند. ‏ ‏‏

باغ شرقی آن برای پیک نیک در میان بوته های سرسبز و درختان نخل جای مناسبی است. از پیاده راه رو به آب این بخش از ‏پارک می توانید منظره زیبایی از آسمان خراش های شهر ببینید. ‏ ‏ ‏‏

یکی از منحصر به فردترین نقاط این پارک جاییست که جنگل ابر نامیده می شود که کوهیست با ارتفاع 35 متر که در مه و ‏فضای سرسبز پوشیده شده است و دارای بلندترین آبشار سرپوشیده دنیا می باشد ، در اینجا شما می توانید گیاهان مختلفی را بیابید ‏که در ارتفاع 2000 متری از آب در مناطق گرمسیری رشد می کنند. ‏ ‏ ‏ ‏‏

برای داشتن سفری خاطره‌انگیز در سنگاپور بازدید از جزیره پولا اوبین ، موزه ملی و سایر دیدنی های سنگاپور را در برنامه‌های خود بگنجانید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است