برج العرب دبی امارات

برج العرب یکی از بلندترین برج‌های جهان محسوب می‌شود که از هر نقطه‌ی شهر دبی می‌توان آن را دید. این سازه‌ی زیبا که شهرت جهانی دارد و به شکل بادبان کشتی طراحی شده، توسط تام رایت، معمار آمریکایی ساخته شده است بر روی ساحل مصنوعی دبی قرار دارد.

برج العرب در دبی 6

معماری هتل برج العرب چگونه است؟

جالب است بدانید که هتل برج العرب با 321 متر ارتفاع، سومین هتل جهان از نظر بلندی می باشد. البته تمام این 321 متر قابل سکونت نیست و نزدیک به 125 متر از بالای برج العرب، تنها نمای آن می باشد. در مورد معماری ظاهری هتل برج العرب گفتنی است که طراحان آن را به شکل بادبان کشتی های عربی ساخته اند. جالب است بدانید که ارتفاع هتل برج العرب دبی از ارتفاع برج ایفل بلندتر است و تنها 60 متر از ساختمان امپایر استیتز در آمریکا کوتاه‌تر است.

برج العرب در دبی 4

امکانات اتاق های هتل برج العرب دبی

با وجود وسعت زیاد هتل برج العرب، این هتل تنها 202 تخت دارد. کوچکترین اتاق هتل برج العرب دبی حدودا 169 متر و بزرگترین آن 780 مترمربع می باشد. اتاق 780 متری هتل برج العرب که در بالا به آن اشاره شد را می توان یک کاخ سلطنتی دانست. از جمله امکانات داخل این اتاق می توان به سینمای داخل سالن، کتابخانه، دو حمام که هر کدام یک جکوزی و پنج دوش مجزا دارند و هر آنچه داخل یک کاخ قابل تصور باشد، اشاره کرد.

برج العرب در دبی 5

از دیگر امکانات هتل برج العرب دبی می توان به سه آکواریوم بزرگ با 50 گونه مختلف ماهی، اتاقی با 29000 قطعه کریستال برند سوآرسکی که به شکل کهکشان راه شیری طراحی شده است، رستوران های بسیار مجلل با انواع غذاهای بسیار گران و خاص، باشگاه فول امکانات که به عنوان لوکس ترین باشگاه جهان شناخته می شود و … اشاره کرد.

برج العرب در دبی 3

همچنین هتل برج العرب در دبی به یک باند هلیکوپتر مجهز شده که برای مدتی زمین تنیس بوده است .مسافران اختصاصی این هتل با هلیکوپتر از فرودگاه به آن منتقل می‌شوند و گاهی نیز اگر اتاق‌های گران قیمت هتل برج العرب دبی را کرایه کنند، یک هلیکوپتر اسکورت نظامی آنها را از فرودگاه دبی تا هتل بدرقه خواهد کرد.

برج العرب در دبی 2

هزینه یک شب اقامت در هتل برج العرب دبی چقدر است؟

هتل برج العرب دبی گران ترین هتل جهان می باشد که هزینه اقامت در آن از شبی 1000 دلار آغاز می شود و تا شبی 15000 هزار دلار هم بسته به امکانات اتاق، بالا می رود. اگر در حال فکر کردن به اتاق سلطنتی دبی هستید، باید بگوییم که هزینه هر شب اقامت در این اتاق، چیزی بالغ بر 24000 دلار می باشد!

برج العرب در دبی 1

بلندترین آتریوم جهان در هتل برج العرب

آتریوم را شاید بتوان چیزی شبیه لابی هتل یا یک اتاق میانی نامید. هتل برج العرب دبی بلندترین آترویوم جهان را دارد که با ستون هایی از طلا پذیرای جشن ها و مراسم رقص در هوا برای میهمانان این هتل می باشد. اگر در لابی آتریوم بایستید و به سقف هتل برج العرب نگاه کنید، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد.

در سفر به دبی پیشنهاد میکنیم از برج ماه دبی نیز دیدن کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است