شهر دوبی بعنوان لوکس ترین شهر جهان دارای سازه های معماری فوق العاده چشم گیری است و ما در این مطلب قصد داریم تا به شما برج ماه دبی را معرفی کنیم که یکی از بهترین های دوبی است.

برج ماه دبی 1

برج ماه دبی یکی از برج های زیبای جهان است که از معمار خارق العاده برخوردار بوده اســت. این برج در بین زیباترین برج های جهان رتبه ۸۶ را به خود اختصاص داده اســت و دارای منحصر به فرد ترین معماری در جهان اســت.

برج ماه دبی 2

نمای برج ماه دبی

نمای برج ماه دبی در شب بسیار دیدنی‌ست و در زیر نور مهتاب می‌درخشد. برای اکثر مردم عرب ماه مبارک رمضان بسیار ارزش دارد و بهای زیادی به این ماه مبارک می‌دهند، به همین دلیل این برج با بنای متفاوتش را برگرفته از ارزش‌ها و اعتقادات مردم ساخته‌اند، نکته‌ی جالب اینجاست که اعتقادات مذهبی شهروندان امارات متحده عربی باعث شده تا چنین پدیده و هنر نمایی در ساخت برج‌های شهر دبی روی دهد.

برج ماه دبی 3

برج ماه دبی یکی از شاخصه‌های فرهنگی کشور امارات محسوب می‌شود که دیگر کشورها هم از آن الگو گرفتند تا چنین سازه‌ای مطابق با فرهنگ خود در سرزمینشان بسازند، چرا که هر جامعه‌ای وظیفه دارد با نمایش دادن اشکال عینی فرهنگ خود را به مسافران و گردشگران شناسی کند.

برج ماه دبی 4

شاید یکی از متفاوت ترین معماری ها نیز طراحی برج هایی است که معماری و نمایی متفاوت دارند در این خصوص می توان به برج هلال ماه دبی اشاره کرد که در نوع خود منحصر به فرد و بی نظیر است زیرا در ساخت آن علاوه بر این که به چهره این شهر زیبایی بخشیده به فرهنگ خاص این منطقه نیز توجه شده است.این برج که شهرت جهانی دارد با معماری مدرن متناسب با منطقه فرهنگی و جغرافیایی خود ساخته شده که نگاه ها را به سوی خود جذب کرده و حتی باعث شده دیگر کشورها از جمله جمهوری آذربایجان درصدد ساخت چنین سازه ای برآینــد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است