بین الحرمین کربلا عراق

بین الحرمین جایی است که عاشقان زیادی را سمت خود می‌کشد، مکانی که به هر طرف آن بنگرید هر بار دل و جانتان به لرزه می‌افتد. این مکان جایگاه تمام مقدسات شیعیانی ا‌ست که بی‌قرار به دنبال آرامش هستند.

بین الحرمین 1

بین الحرمین کجاست؟

بین الحرمین را حد فاصل ضریح مقدس امام حسین(ع) و حضرت عباس می‌گویند. مسیری که از این حرم تا آن حرم دنیایی حرف دارد و مانند عاشقی سرگردان به هر سو که بروید مراد دلتان را برآورده می‌کند.

بین الحرمین 2

از طرفی درب حرم مطهر امام حسین(ع) خود نمایی می‌کند و از یک طرف دیگر آستان منزه حضرت عباس. در نگاهی تل زینبیه را می‌بینید و در نگاهی دیگر مقام حضرت علی اکبر و حضرت علی اصغر به چشم می‌آید.

بین الحرمین 3

کف العباس یمنی و کف العباس یسری در نقطه‌ای دیگر از بین الحرمین نمایان می‌شود و در جایی دیگر خیمه‌گاه اهل بیت حسین(ع). روزی این مکان شاهد بزرگترین اتفاق تاریخی بوده است و در روز عاشورا میدان جنگی در آن‌جا بر پا شده بود، همان روزی که سوگ بزرگی را از غم شهادت مظلومانه امام سوم شیعیان در دل‌ها نشانده است.

بین الحرمین 5

از درب شرقی حرم مطهر امام حسین(ع) می‌توانید وارد بین الحرمین شوید و این مسیر را عاشقانه طی کنید تا به حرم حضرت ابوالفضل عباس برسید. این دو بارگاه حدود 378 متر با هم فاصله دارند که با فاصله بین صفا و مروه برابر است.

بین الحرمین 6

پیشنهاد می‌کنیم در سفر به عراق از دیگر دیدنی های آن همچون حرم امام حسین(ع)، حرم حضرت عباس (ع)، تل زینبیه، نهر علقمه و خیمه گاه امام حسین (ع) بازدید و زیارت کنید تا لذت سفرتان در شهرهای مذهبی عراق چندین برابر شود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است