تئاتر بالشوی مسکو روسیه

مسکو می تواند برای تمام مسافران اعم از کاری و تفریحی راضی کننده باشد چرا که در این شهر طیف وسیعی از امکانات و مکان های دیدنی در اختیار انان قرار می گیرد که هر کدام با ویژگی های منحصربفرد می توانند جالب و جذاب باشند . سالن تئاتر بالشوی در مسکو محلی است برای اجرای تئاتر ، باله و اپرا که دیدن برنامه های آن به گردشگران توصیه می گردد در ادامه شما را با این مکان فرهنگی و تاریخی آشنا می سازیم با ما همراه باشید .

 

 

تئاتر بالشوی مسکو 1

 

 

درباره سالن تئاتر بالشوی مسکو

سالن تئاتر بالشوی در مسکو با نام اصلی تئاتر بولشوی امپریالیستی مسکو یک تئاتر تاریخی است که توسط معماری به نام جوزف بوو که عملکردی مناسب در زمینه باله و اپرا داشت طراحی شده است . نمای نئوکلاسیک ساختمان اصلی تئاتر نقطه عطفی در مسکو و روسیه است و تصویر ان بر روی اسکناس های 100 روبلی روسی به چاپ رسیده است این سالن نمایش که از برترین جاذبه های گردشگری روسیه می باشد در سال 1776 به دستور کاترین کبیر پایه گذاری شد و بعد از ساخت به یکی از بزرگترین سالن های نمایش و موسیقی در جهان تبدیل شد . این بنا با معماری زیبا و فضای داخلی حیرت انگیز به تنهایی جذاب است حال اگر تماشای باله ، تئاتر و اپرا نیز به آن افزوده گردد می تواند از جالب ترین برنامه های تور مسکو گردد .

 

 

تئاتر بالشوی مسکو 5

 

 

 

بازسازی تئاتر بالشوی مسکو

ساختمان اصلی سالن تئاتر بالشوی مسکو چندین بار در طول حیات خود دچار آتش‌سوزی شده است و مجدداً بازسازی شده است. این تئاتر و سردر آن یکی از برجسته‌ترین نمادهای شهر مسکو و کشور روسیه محسوب می‌شود و به‌عنوان نماد نئوکلاسیک، نقش آن بر روی اسکناس‌های 100 روبل روسیه چاپ شده است و اهمیت این سالن زیبا را نشان می‌دهد.

برای بازسازی سالن تئاتر بالشوی تاکنون هزینه‌های گزافی صورت گرفته است که آخرین مورد آن به سال 2011 برمی‌گردد و در جریان این بازسازی حدود 21 میلیارد روبل (688 میلیون دلار) بود که چند نماد اصلی امپراتوری بالشویک به ساختمان تئاتر برگردانده شد.

تئاتر بالشوی مسکو 3

سالن تئاتر بالشوی مسکو در سال 1825 باز شده است و در حال حاضر در میدان Teatralnaya شهر مسکو واقع شده است. از آن ساخت این سالن تئاتر تاکنون، میزبان بزرگ‌ترین گروه‌های اپرا و باله بوده است که در حال حاضر شرکت The Bolshoi Ballet and Bolshoi Opera به‌عنوان قدیمی‌ترین شرکت رقص باله و اپرای روسیه در آن برنامه اجرا می‌کند و بیش از 200 رقاص در آن حضور دارند.

 

 

تئاتر بالشوی مسکو 2

 

معماری تئاتر بالشوی

سالن تماشا تأثیر شگفت آوری بر گردشگران می گذارد. لوستر زیبا در فضای نیمه تاریک سالن و تزیینات طلایی لژها می درخشد. در ورودی تئاتر، کف آن مورد توجه قرار می گیرد که از کاشی های آلمانی درست شبیه همان کاشی های قرن ۱۹ ساخته شده است. همان کارخانه ای آنها را تولید کرده است که در زمان ساخت تئاتر در قرن ۱۹ میلادی، آنها را برای تئاتر بالشوی مسکو ساخته بود. سالن مکعبی نیز به گردشگران نشان داده می شود که هر چند عجیب به نظر می رسد آن را « سالن دایره ای» می نامند. علت به شکل سقف ربط دارد. قبلا ورود به آنجا فقط برای شخصیت های اول کشور ممکن بود.

 

 

تئاتر بالشوی مسکو 4

 

 

 

دیدن از سالن زیرزمینی به ارتفاع شش طبقه برای گردشگران بسیار جالب است. تئاتر تا قبل از بازسازی فاقد این سالن بود. این سالن به گنجایش تا ۳۳۰ تماشاچی زیر سالن اصلی قرار دارد. روزها در این سالن تمرین ارکستر و گروه کر برگزار می شود و عصر ها کنسرت های مجلسی.

شخصی زمانی گفت بدون دیدن تئاتر بالشوی مسکو نمی توان هنر تئاتری روسیه را درک کرد. شاید همانا به این دلیل مدیریت اصلی ترین صحنه تئاتری کشور تصمیم گرفت اجازه آشنایی گروه های توریستی با مقدس ترین مکان هنر اوپرا و باله روسیه را صادر کند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است