تحصیل در اروگوئه

تحصیل در اروگوئه
کشور اروگوئه کشوریست که بیشترین تعداد شهرنشینان را در خود جای داده است چرا که 80 درصد از جمعیت این کشور را شهرنشینان تشکیل می دهند. کیفیت زندگی بسیار بالا، موسسات آموزشی توسعه یافته و وجود سیسستم امنیت اجتماعی از دلایل شهرت این کشور به حساب خواهند آمد. این کشور بهترین مقصد برای گردشگران می باشد چرا که دو شهر punta del Diablo و Maldonado را در خود جای داده است. باید بدانید که ازدیام جمعیت در مونته ویدئو و کلونیا Sacramento به وفور مشاهده خواهد شد.
مبحث آموزش عالی در دانشگاه های دولتی برای تمامی شهروندان کشور اروگوئه رایگان می باشد. این درحالیست که تنها یکی از دانشگاه های دولتی در اروگوئه خواستار پرداخت شهریه می باشد. از عناوین مشهور و مطرح شده در این دانشگاه ها مواردی نظیر : حقوق، پزشکی، مهندسی، اقتصاد و دیگر علوم اجتماعی را در بر خواهند گرفت.
زبان اصلی و رسمی و زبان تحصیل در کشور اروگوئه اسپانیایی می باشد، لذا از تمامی دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در این کشور را دارند انتظار می رود که نسبت به فراگیری این زبان مبادرت ورزند. باید بدانید که کشور اروگوئه برای افرادی که قصد کشف جاذبه های جدید را دارند بسیار جذاب به نظر می رسد. ناگفته نماند که امکان شرکت در دوره های کوتاه یا فشرده با شهریه ای مقرون به صرفه برای افراد وجود خواهد داشت.  برای تحصیل در اروگوئه نیاز به داشتن مدرک زبان انگلیسی نیست.
تعداد چهارتا از دانشگاه های این کشور خصوصیت رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS را به خود اختصاص داده اند. این نکته بسیار مهم را به خاطر داشته باشید که دانشگاه خصوصی de Montevideo و دانشگاه دولتی de la Republica ( UdelaR ) هر دو در رتبه یکسانی قرار دارند، این امر به معنای کسب رتبه 56 در آمریکای لاتین خواهد بود. علاوه بر این دو دانشگاه، دانشگاه ORT اروگوئه ( رتبه 81 در آمریکای لاتین ) و دانشگاه کاتولیکی del Uruguay ( رتبه 88 ) از اهمیت بسیار والایی برخوردارند.
دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی این کشور جزء دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم نمی باشد.

دانشگاه در اروگوئه

دانشگاه de Montevideo ( دمونته ویدئو )
این دانشگاه، دانشگاهی خصوصی می باشد که در شهر Montevideo ( مونته ویدئو ) واقع شده است، در حال حاضر این دانشگاه در میان دانشگاه های برتر اروگوئه زبانزد است چرا که این دانشگاه در سال 1997 به عنوان معتبرترین دانشگاه شناخته شد. این دانشگاه هفت ساختمان با نام های ساختمان مدیریتی، اقتصاد، حقوق، علوم انسانی، مهندسی و علوم زیست شناسی را در خود جای داده است. این دانشگاه هرساله پذیرای دانشجویان بین المللی کثیری می باشد و در سال های اخیر همکاری های چشمگیری با دیگر دانشگاه های سراسر جهان داشته است. این امر به معنای همکاری این دانشگاه با دانشگاه هایی نظیر : دانشگاه de sao Paulo در برزیل، دانشگاه Ottawa در کانادا و دانشگاه La Trobe در استرلیا خواهد بود.
دانشگاه de la Republica  UdelaR 
این دانشگاه تنها دانشگاه دولتی در کشور اروگوئه می باشد. دانشگاه de la Republica ( UdelaR ) در سال 1849 تاسیس گشت. این نکته را به خاطر داشته باشید که قدمت دانشگاه UdelaR بیش از دانشگاه مونته ویدئو می باشد. دانشگاه UdelaR بسیار بزرگ می باشد و حدود 110000 دانشجو را از میان تمامی مدارس و موسسات مختلف در خود جای داده است. اغلب ساختمان ها و امکانات آموزشی این دانشگاه در مونته ویدئو مشاهده می شود، ساختمان های آموزشی که نسبت به مطرح کردن گرایش های دامپزشکی، پزشکی، مهندسی، شیمی و علوم انسانی مبادرت می ورزند. ناگفته نماند که شهریه پرداختی برای شهروندان اروگوئه رایگان خواهد بود. بورسیه به دانشجویان خارجی تعلق نمی گیرد بنابراین تحصیل رایگان نمی باشد.

شرایط اخذ پذیرش و ویزای اروگوئه
درخواست جهت پذیرش در دانشگاه های اروگوئه
کشور اروگوئه به عنوان یکی از گوی های اصلی منطقه جنوب در نظر گرفته می شود. تقویم تحصیلی در کشور اروگوئه نشان داه است که آغاز سال تحصیلی از ماه مارس تا آوریل می باشد. این امر به معنای این است که متقاضیان ملزم به دادن درخواست خود مابین ماه های سپتامبر و دسامبر خواهند بود که باز هم تا حد بسیاری بستگی به موسسه انتخابی شما خواهد داشت. شرایط پذیرش در دانشگاه های این کشور متفاوت می باشد، لذا از متقاضیان انتظار می رود که قبل از هرگونه اقدام جزئیات را به طور کامل بررسی نمایند. جهت پذیرش در این دانشگاه ها و دادن درخواست شما ملزم به تکمیل فرم درخواست، ارائه یک ID معتبر، یک کپی از گذرنامه، ارائه مدارک تحصیلی ( برای دانشجویان مقطع کارشناسی ) و اثبات مهارت های زبان اسپانیایی خود خواهید بود.
اخذ ویزای دانشجویی تحصیل در اروگوئه
دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در دانشگاه های اروگوئه ( مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد) را در سر دارند ملزم به اخذ ویزای دانشجویی خواهند بود. جهت اخذ این ویزا شما ملزم به ارائه گذرنامه ای معتبر، ارائه نامه پذیرش از دانشگاه شناخته شده در اروگوئه، ارائه عکسی در اندازه گذرنامه، تکمیل فرم درخواست ویزا، گزارش پزشکی ( که در بسیاری از کشورها الزامی می باشد ) خواهید بود. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در فوق، شما ملزم به اثبات تمکین مالی کافی جهت تامین مخارج خود در طول دوره تحصیل می باشید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است