تحصیل در اکوادور

تحصیل در اکوادور
تحصیل در اکوادور ؛ به دلیل ازیاد دوستداران طبیعت در این منطقه، امکان آسیب رساندن به این منطقه امکان پذیر نخواهد بود. این کشور در شمال غربی آمریکای جنوبی واقع شده است. علت شهرت این کشور بدلیل تنوع گونه های گیاهی و جانوری بسیاری خواهد بود. فرهنگ این کشور با فرهنگ مردمان اروپا و سنت های مردمان آفریقایی در آمیخته است که نتیجه تمامی این امور کسب تجارب بسیار عالی در کشوری منحصر به فرد را به دنبال خواهد داشت. دامنه گسترده ای از کوه های Andes در کشور اکوادور قرار دارد این درحالیست که جنگل های بارانی آمازون بخش های قابل توجهی از این منطقه را به خود اختصاص داده اند. همه این ها از جذابیت های این کشور جهت تحصیل در اکوادور می باشد.
ناگفته نماند که کشور اکوادور موجب پیوستگی جزیره های Galapagos یا در نظر گرفتن Archipielago De Colon به عنوان یک منطقه بومی شده است، منطقه ای منحصر به فرد که از نظر زیست شناسی از اهمیت بسیار والایی برخوردار است. باید بدانید که واژه ” Megadiverse ” برای توصیف این منطقه به کار می رود، واژه ای که بر مبحث تنوع و گوناگونی بسیار زیاد در این منطقه متمرکز می باشد. عقیده بر این است که این کشور بیشترین میزان تنوع زیستی را به خود اختصاص داده است.

تحصیل در اکوادور

شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در اکوادور
بسیاری افراد جهت مهاجرت به اکوادور از طریق تحصیل در اکوادور اقدام می کنند، این افراد می توانند پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی در اکوادور نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی اکوادور اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت به اکوادور در کنار راه های دیگر مثل ویزای کار در اکوادور و سرمایه گذاری در اکوادور می باشد. شایان ذکر است تابعیت اکوادور از طریق تولد فرزند در اکوادور از این قاعده مستثنی است. تحصیل در چین ، مالزی ، اکوادور و کشورهای آسیایی شرقی مورد استقبال برخی واقع شده است.

دانشگاه های اکوادور
بیش از 70 دانشگاه در کشور اکوادور وجود دارد، دانشگاه هایی که بیش از 61000 دانشجو را در خود جای داده اند. باید بدانید که حدود 6 تا از این دانشگاه ها در رتبه دانشگاه های جهانی QS ( سال 2015 ) قرار دارند. این درحالیست که دانشگاه De san Francisco De Quito بالاترین رتبه دانشگاه های ملی و رتبه 68 در آمریکای لاتین را به خود اختصاص داده است. کشور اکوادور از نظر وجود آموزش عالی سابقه ای دیرینه دارد. اکوادور در قرن 17 نسبت به رونق دو دانشگاه بر پایهQUITO  مبادرت ورزید. دانشگاهی که در حال حاضر در مرکز اکوادور قرار دارد. تحصیل در اکوادور به ویژه در دانشگاه های نامبرده توصیه می گردد.

رنکینگ یا رتبه بندی دانشگاه های اکوادور
از دیگر دانشگاه های رتبه بالا در اکوادور عبارت است از :

  • دانشگاه de San Francisco de Quito (رتبه 68 در آمریکای لاتین)
  • دانشگاه pontificia کاتولیکی del Ecuador ( رتبه 99 در آمریکای لاتین)
  • دانشگاه Escuela Superior Politecnica del litoral ( ESPOL، رتبه 127 در آمریکای لاتین)
  • دانشگاه Escuela Politecnica del litoral – دانشگاه de las Fuerzas Armadas – ESPE (رتبه 200-151 در آمریکای لاتین)
  • دانشگاه کاتولیکی De Santiago de Guayaquil (رتبه 300-201 در آمریکای لاتین)
  • دانشگاه مرکزی del Ecuador (رتبه 300-201 در آمریکای لاتین)
  • دانشگاه  de Cuenca(رتبه 301 در آمریکای لاتین)
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است