تحصیل در ایالت آرکانزاس امریکا

تحصیل در ایالت آرکانزاس امریکا
دانشجویان بین المللی که در آرکانزاس تحصیل می کنند ممکن است قادر به درک نمای زیبای Ozarks و Old Main، ساختمان قدیمی آجری با دو برج که جزو اماکن ملی تاریخی ثبت شده است، نباشند.Old Main از قدیمی ترین ساختمان ها در محوطه دانشگاه است و در حال حاضر کالج Fulbright به علوم و هنر اختصاص یافته است.
ورزش بخش بزرگی از زندگی دانشجویی در دانشگاه آرکانزاس است. Razorbacks در Southeastern Conference در بخش ۱ در NCAA به رقابت می پردازند. هیچ مدرسه ای بیشتر از دانشگاه آرکانزاس در Southeastern Conference موفق به کسب کل مقام قهرمانی ملی در مسابقات نشده است.
کالج Sam. M.Walton ممکن است برای دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در آرکانزاس که می خواهند در رشته کسب و کار مدرک بگیرند جذاب باشد.این کالج در میان۲۵ کالج برتر کسب و کار در مقطع کارشناسی قرار دارد و جزو پنجاه کالج برتر کسب و کار در کشور است. بنیانگذار این کالج Wal-Mart بوده، که با توجه به وب سایت خودش ” بیش از ۲۰۰ میلیون بار در هفته در بیش از ۹۷۰۰ واحد خرده فروشی تحت ۶۰ آگهی مختلف در ۲۸ کشور در خدمت مشتریان و اعضا می باشد”. در لیست ۵۰۰ شرکت ثروتمند رتبه اول را دارد. مرکز کار Wal-Mart در Bentonville، آرکانزاس است.
چهار شرکت از ۵۰۰ شرکت ثروتمند دیگر نیز در آرکانزاس هستند از جمله Tyson Foods، Murphy Oil، Dillard’s
دانشجویان بین المللی که به دنبال دانشگاه های کوچکتر با نسبت پایین تری از معلم به دانش آموز هستند ممکن است آن را در آرکانزاس پیدا کنند. با توجه به گزارش های وزارت آموزش عالی آرکانزاس ، “تنها هشت دانشگاه با تعداد دانشجوی بالای ۶۰۰۰ وجود دارد. پنجاه و یک درصد زیر ۳۰۰۰ دانشجو دارند”.
کالج لیون Lyon College یک موسسه خصوصی وابسته به کلیسای پروتستان است. دانشجویان آن حدود ۶۰۰ نفر بوده، با یک نسبت دانشجو به اعضای هیئت علمی ۱۵ به ۱ و اندازه متوسط کلاس ۱۵ نفر.
Arkansas Baptist College یکی دیگر از مؤسسه های آموزش عالی وابسته به کلیسا است. در ضمن تنها مؤسسه آموزش عالی سیاه و سفید تاریخی در غرب رودخانه می سی سی پی است. مانند کالج Lyon، این کالج نیز یک دانشگاه خصوصی و علوم انسانی است.

دانشگاه آرکنسا در لیتل راک

لیست دانشگاه‌های ایالت آرکانزاس امریکا

  • دانشگاه ایالتی آرکانزاس
  • دانشگاه آرکانزاس
  • دانشگاه علوم پزشکی آرکانزاس
  • دانشگاه آرکنسا در لیتل راک
  • دانشگاه آرکانزاس در فورت اسمیت
  • دانشگاه آرکانزاس مرکزی
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است