تحصیل در ایالت آریزونا امریکا

تحصیل در ایالت آریزونا امریکا
هر سال، آریزونا در ردیف ایالت های برتر ایالات متحده که میزبان دانشجویان بین المللی هستند قرار می گیرد. در واقع، دانشگاه ایالتی آریزونا Arizona State University، AZ، ​​ در رده بندی به عنوان ۱۹ امین دانشگاه پرجمعیت در کشور برای دانشجویان بین المللی، با تعداد ثبت نام ۴,۴۸۳ نفر، در سال ۲۰۱۰ قرار گرفت.
کالج ها در آریزونا یک طیف گسترده ای از برنامه ها با رتبه بندی بالا برای دانشجویان بین المللی دارند تا در زمینه های طراحی معماری، سیستم های اطلاعاتی، کسب و کار، علوم زمین، جرم و عدالت کیفری، روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی، با دانشگاه ایالتی آریزونا مشارکت داشته باشند. این دانشگاه سالانه به طور مداوم در رتبه بندی مسابقه دانشکده روزنامه نگاری، که اغلب “پولیتزر های روزنامه نگاری کالج” نامیده می شود، بین ده دانشکده برتر قرار دارد. علاوه بر سه دانشگاه دولتی اصلی، دانشجویانی که در آریزونا تحصیل می کنند همچنین می توانند تعدادی از کالج های خصوصی و community college در سراسر ایالت پیدا کنند؛ از جمله کالج های اختصاص داده شده به مدیریت جهانی، هنر و طراحی، هوانوردی، طب و قانون.
دانشگاه ها به ترتیب نزولی، University of Arizona در Tucson، Northern Arizona University در Flagstaff، Community college در Mesa، و Scottsdale Community Colledge در Scottsdale ، قرار دارند.

تحصیل در ایالت آریزونا امریکا

شرایط اپلای برای متقاضیان فاقد دیپلم
متقاضیانی که مدرک دیپلم ندارند و سن آنها کمتر از ۲۲ سال است باید دوره کالج و امتحان تعین سطح را پشت سسر بگذارند . برنامه درسی این دانش آموزان شامل انگلیسی ۴ واحد در سال، ریاضی ۴ واحد در سال، علوم اجتماعی ۲ واحد در سال، زبان ۲ واحد در سال، هنرهای حرفه ای یا تکنیک های آموزشی ۱ واحد در سال.
برای اپلای کردن دوره کالج باید فرم در خواست تکمیل شود ، ریز نمرات ۶ ترم آخر تحصیلی  ضمیمه شود و هزینه اعلامی از سوی دانشگاه پرداخت شود. متقاضیان باید رتبه های رسمی ACT/SAT  را ارائه دهند; ارائه این مدرک برای بررسی بورس تحصیلی مناسب یا پذیرش در کالجهای برتر  یا کالج فنی مهندسی از شما دریافت میشود. درواقع ارائه مدارک رسمی ACT/SAT یک امتیاز برای پذیرش نیست .نمرات ACT/SAT مستقیما بوسیله دایره امتحانی به دانشگاه آریزونا ارسال میشود.ارائه این مدرک ممکن است بعد از اپلای کردن شما صورت گیرد اما در هر صورت این اقدام باید از ماه می انجام شود.
برای اپلای کردن باید از طریق پرتال آنلاین دانشگاه در سایت www.arizona.edu  اقدام به تکمیل فرم درخواست نمایید ، سپس لاگ این کنید و از طریق اکانتی که بعد از تکمیل فرم درخواست میسازید وضعیت درخواستتان را دنبال کنید. فرم اپلای یا باید بصورت آنلاین تکمیل شود و یا به ایمیل دانشگاه ارسال شود.
در زمان اپلای کردن ارائه مدرک رسمی دبیرستان لازم نیست بلکه بررسی درخواست، طبق اظهارات صادقانه متقاضی صورت میگیرد . دانشگاه بعد از پذیرش شما، از شما میخواهد تا کپی مدارک رسمی دبیرستان را ارائه نماید. اصل مدارک رسمی دبیرستان قبل از ثبت نام از شما دریافت میگردد; موقع پذیرش اطلاعات بیشتری از دانشجو اخذ میشود.این مقاله متعلق به موسسه حقوقی ملکپور است.
اگر متقاضی در حال تکمیل دوره دبیرستان یا کالج هست در اینصورت حتی در صورت پذیرش نیز، کپی مدرک دبیرستانی مطالبه نمیشود بلکه در آینده ، زمان ثبت نام کپی مدارک دبیرستان و کالج را از شما میخواهند.

دانشگاه آریزونا

درباره دانشگاه آریزونا
دانشگاه آریزونا یکی از دانشگاههای برترتحقیقاتی عمومی است. طبق اعلام بنیاد ملی علوم آمریکا ، این دانشگاه درخصوص هزینه های تحقیق و توسعه، رتبه ۲۰ را در میان دانشگاه های ایالات متحده عمومی و کالج ها به خود اختصاص داده ودر میان دانشگاه های دولتی و خصوصی رتبه ۳۳ را دارد..این بنیاد همچنین رتبه ۱ تحقیقات علوم فیزیکی را در میان موسسات دولتی ایالات متحده به دانشگاه آریزونا داده است.  رنکینگ جهانی دانشگاه آریزونا ۶۸ است و رنکینگ کشوری آن ۴۲ (با توجه به مرکز رتبه بندی جهانی دانشگاه ) است . آریزونا یکی از تولید کنندگان برتر کشور از محققان فولبرایت است.دانشگاه آریزونا در ایالت آریزنا و شهر توسن واقع شده است. دانشگاه آریزونا ، دانشگاهی بدون محدودیت در انجام فعالیتهای آموزشی،پژوهشی، ارائه خدمات و ایجاد نوآوری برای بهبود زندگی است.این دانشگاه دولتی قبل از تشکیل ایالت آریزونا ، در سال ۱۸۸۵ میلادی  در زمینی وسیع تاسیس شد. دو دانشکده پزشکی و دانشکده تحصیلات عالیه در این دانشگاه وجود دارد که فارغ التحصیلان آن بطور ۱۰۰% در دنیای واقعی قادر به ابتکار در اشتغال هستند . این دانشگاه در زمینه تحقیقات یکی از مراکز پیشرو است بطوریکه هر سال بیش از ۶۰۶ میلیون دلار درآمد از طریق سرمایه گذاری در امر تحقیقات دارد.دانشگاه آریزونا عضو انجمن دانشگاه آریزونا است ، این انجمن از ۶۲ دانشگاه دولتی و خصوصی تحقیقاتی برجسته آمریکا تشکیل شده است و سالانه مبلغ ۳/۸ میلیارد دلار به نفع اقتصاد آمریکا درآمد زایی دارد.
دانشگاه آریزونا به عنوان یک دانشگاه پیشرو در امر تحقیقات، به دنبال پاسخگویی به سوالات اساسی بشر در زمینه ی علوم ، پزشکی، هنر و بیزینس است. دانشکده های این دانشگاه از اعضای معتبر آکادمی های ملی ، پولیتزر ، برندگان جایزه نوبل و رهبران فکری در رشته های مختلف تشکیل شده است . فارغ التحصیلان این دانشگاه عبارتند از فضانوردان و بازیگران. گرمی، تونی، امی، و برندگان اسکار؛ ستاره رسانه ها، ورزشکاران المپیک، مدیران اجرائی؛ خدمتگزاران مردم، دانشمندان نوبل؛ مخترعان و پرفروش ترین نویسندگان جهان

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است