تحصیل در ایالت آلاسکا امریکا

تحصیل در ایالت آلاسکا امریکا
ایالت آلاسکا بزرگترین ایالت امریکا از نظر مساحت است و در شمال غربی ترین نقطه در قاره آمریکا واقع شده است.
میانگین تحصیل و باسوادی دانش آموزان ساکن آلاسکا از میانگین ملی آمریکا بالاتر است. این در حالی است که میانگین وجود کلاس‌های تدریس از میانگین ملی آمریکا کمتر است. دانشگاه آلاسکا مسئولیت آموزشی کل ایالت را بر عهده دارد (نظیر آنچه در ایران در اختیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است) به رسمیت شناختن و اعطای امتیاز آموزشی به مراکزی که به مردم آموزش می‌دهند. دانشگاه آلاسکا به سه واحد انکوریج، ژونو و فایربانکس تقسیم شده‌است. شاخه دانشگاه آلاسکا در فیربنکس بزرگ‌ترین مرکز تحقیق در رابطه با شمالگان در جهان است. ماهیگیری و مهاجرت‌های مرتبط با آن، آتشفشان‌شناسی و تحقیق در مورد گرم‌شدن زمین در شمالگان از سر موضوعاتی است که در این مرکز بررسی می‌شود.

تحصیل ایالت آلاسکا

با این حال، برای کسانی که یک چشم انداز روشنی از نوع تجربه تحصیلی خود در خارج از کشور دارند، انتخاب تحصیل در آلاسکا می تواند بهترین تصمیمی باشد که یک دانشجوی بین المللی در زندگی اش می گیرد! در بسیاری از موارد، دانشجویان بین المللی آلاسکا را برای تحصیل انتخاب می کنند چرا که آنها ارزش زیبایی و آرامشی که همراه با زمین های دست نخورده طبیعی فراهم شده، شهرستان کم جمعیت، و به طور کلی شیوه زندگی راحت تر را می دانند. شاید آنها ارزش فرصت یادگیری و استاد شدن در زبان انگلیسی را برای اهداف مربوط به فعالیت حرفه ای آینده خود می دانند، اما نه با فرو بردن خود در فشار و شلوغی شهرستان های بزرگ آمریکا با جمعیت بالا. بسیاری از دانشجویان بین المللی در آلاسکا ارزش این فرصتی که یک بار در طول عمر فراهم شده را می دانند تا هویت شخصی خود و محدودیت هایش را (جدا شدن ازمحدودیت های اجتماعی و خانواده ها، فرهنگ ها و جوامع پیشرفته) در یک محیط غنی از زمین های بکر و حیات وحش، زیبایی، و فضای شخصی پیدا کنند. در حالی که متوجه تصمیم خود برای تحصیل در آلاسکا هستند، آنها زمانی را نیز برای تجربه کردن بسیاری از پارک های آلاسکا و شگفتی های نفس گیر طبیعی، هیبت الهام بخش از جمله شفق شمالی شب در آلاسکا اختصاص می دهند.
دانشجویان بین المللی که تمایل به رشد شخصی از طریق ماجراجویی در زمین های وحشی را دارند نباید اجازه دهند دغدغه های مالی و ناامنی در مورد سازگاری با محیط های جغرافیایی آنها را از تحصیل در آلاسکا منصرف کند.

لیست دانشگاه های ایالت آلاسکا امریکا

  •  University of Alaska- Anchorage
  • University of Alaska- Fairbanks
  • University of Alaska- Southeast
  • Alaska Pacific University
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است