تحصیل در ایالت ایلینویز امریکا

تحصیل در ایالت ایلینویز امریکا
ایلینویز در تاریخ ۳ دسامبر ۱۸۱۸ تبدیل به یک ایالت رسمی شد. این ایالت صنعتی بزرگ در کشاورزی ذرت، سویا، گندم و فراورده های لبنی دارد. رئیس جمهور سابق “رونالد ریگان”در ایلینویز به دنیا آمده است بنابراین یک ایالت شایسته برای آغاز و نیز دارا بودن آینده سیاسی می باشد. این ایالت خانه رئیس جمهور سابق آبراهام لینکلن است.
ایالت ایلینویز همچنین سومین شهر پرجمعیت در ایالات متحده، شیکاگو را دارد. دانشجویان بین المللی ممکن است تمایل به تحصیل در شیکاگو داشته باشند زیرا آنجا شهری مملو از زندگی و تاریخ است. دانش آموزان می توانند استراحت کنند و از برج Willis Tower Skydeck دیدن کرده یا یک تکه از پیتزای شیکاگو بخورند. دانشجویان تاریخ هنر میتوانند از خانه فرانک لوید رایت و یا خانه معمار دیدن کنند. شیکاگو بزرگترین شهر از نظر جمعیت است. حدود ۱۲,۴۱۹,۲۹۳ نفر این مکان را خانه خود می دانند.
اگر شما در فشار و شلوغی شیکاگو زندگی می کنید می توانید به یکی از بهترین مدارس خصوصی در ایالات متحده، دانشگاه شیکاگو بروید. دانشجویان بین المللی در ایلینویز می توانند از حق آموزش فوق العاده ای در خارج از مرکز شهر شیکاگو برخوردار شوند. دانشگاه شیکاگو یک مدرسه فوق العاده برای تحصیل در زمینه قانون، علوم و علوم انسانی است. دانشگاه شیکاگو خانه پژوهشگران هوشمند و ورزشکاران خارق العاده ای بوده است. دانشگاه شیکاگو ۵۰ رشته و ۲۹ زیر شاخه را به دانشجویان مقطع کارشناسی اش ارائه می دهد. علاوه بر این، دانشگاه شیکاگو ۶ مدرسه فارغ التحصیلی ممتاز و چهار بخش تحصیلات تکمیلی دارد که به شما اجازه می دهد در زمان اقامتتان در ایلینویز مراتب بالاتر علمی را دنبال کنید. اگر شما به دنبال تحصیل در رشته زبان انگلیسی به عنوان مثال هستید نیز، تعدادی برنامه درست در قلب شیکاگو وجود دارند مانند آکادمی ESL در CSI – شیکاگو. مهم نیست که چه شما چه رشته ای را برای تحصیل انتخاب می کنید، شما می توانید آن را در شیکاگو پیدا کنید!
یکی دیگر از مدارس مشهور و محبوب در ایلینویز که دانشجوی بین المللی دارد، دانشگاه نورث وسترن است.. دانشگاه نورث وسترن یک مدرسه خصوصی دیگر بوده که انواع رشته های اصلی از موسیقی گرفته تا ارتباطات را ارائه می دهد.
اگر شما به دنبال یک مدرسه عیسویون، کاتولیک و خصوصی هستید می توانید دانشگاه لویولا را که کاملاً مناسب است انتخاب کنید. لویولا ۷۱ رشته مختلف را به دانش آموزان خود ارائه می دهد . علاوه بر این، ۲۱ زیر شاخه برای دانشجویان مقطع کارشناسی دارد. یان برنان، از بنیانگذاران برنامه محبوب موسیقی تلویزیونی به نام Glee از فارغ التحصیلان دانشگاه لویولا است. دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند درخواست داده و کار خود را برای مدرک کارشناسی ارشد ادامه دهند و یا حتی در رشته هنر و علوم، علوم پزشکی، کسب و کار، آموزش و پرورش، قانون، پرستاری و دیگر رشته ها مدرک دکترا دریافت کنند.

دانشگاه ایلینویز

ایلینویز همچنین خانه ی کالج Elmhurst است که برنامه های بزرگی برای هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد. کالج Elmhurst توسط بررسی پرینستون در رتبه خیلی بالایی رتبه بندی شده است و یکی از بهترین کالج ها در غرب میانه می باشد. کالج Elmhurst به دانش آموزان آینده نگر بیش از ۵۰ رشته مختلف را برای انتخاب ارائه می دهد . اینگونه تلقی شده که Elmhurst یک کالج علوم انسانی خصوصی است. خانه ی بسیاری از دانشجویان بین المللی در ایلینویز است.
ایلینویز تلاش میکند دانشجویان بین المللی را استخدام نیز کند، زیرا مردم خارجی زیادی وجود دارند که راجع به ایالت های غرب میانه اطلاعاتی داشته باشند. تنها در سال گذشته، ایلینویز بیش از ۲۵۰۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه ها و کالج های دولتی داشته است.
در حالی که شما ممکن است در ایلینویز تحصیل کنید، با وجود چنین فصل هایی شما کارهای زیادی برای انجام دادن نیز خواهید داشت ! ایلینویز دارای آب و هوای گسترده ای می باشد. هوا در تابستان با رطوبت بالا در حد عرق کردن گرم خواهد شد و می تواند در طول ماه های زمستان سرمای استخوان سوزی داشته باشد. بخش شمالی ایلینویز به اندازه ۳۷ اینچ برف داشته است، در حالی که بخش های دیگر از ایالت ایلینویز به سادگی پر گرد و غبار می شوند.
شیکاگو به عنوان ” شهر بادخیز” شناخته می شود در حالی که ممکن است بادهای شدید مانند بادهایی که در طول فصل طوفان در جنوب می وزند نداشته باشد. برخی از بخش های ایالت ایلینویز در معرض طوفان هستند. بنابراین دانش آموزان باید در سیستم هشدار دانشگاه نام نویسی کنند تا در زمان احتمال گردباد و یا رویت گردباد با هشداری که دریافت می کنند بتوانند با خیال راحت در داخل خانه باشند.به دانش آموزان توصیه می شود که روی کت زمستانی سرمایه گذاری کنند زیرا هوا به اندازه ای سرد می شود که شما بخواهید یک نیم تنه پوست حیوانات داشته باشید تا دست و پای خود را گرم کنید. در طول تابستان آب و هوا می تواند کمی مرطوب شود اما رطوبت همیشه خیلی طولانی نیست. آب و هوای همیشه در حال تغییر باعث می شود نگهداری گاو و خوک در سراسر ایالت میسر باشد. بنابراین در هنگام رانندگی باید به حیوانات مزرعه دقت کنید زیرا آنها واقعا یک چشم انداز خوبی برای مشاهده هستند و نمی توانید در هر جای دیگری در ایالات متحده این منظره را ببینید.

دانشگاه ایلینویز2

لیست دانشگاه های ایالت ایلینویز امریکا

  • دانشگاه ایلینویز شرقی (EIU)
  • دانشگاه دولتی گاورنرز
  • دانشگاه دولتی ایلینویز (Illinois State)
  • سیستم دانشگاه ایلینویز
  • دانشگاه ایلینویز در اوربانا شامپاین (Illinois) (محوطه اصلی و مجلل اوربانا و شامپاین)
  • دانشگاه ایلینویز در شیکاگو (UIC)
  • دانشگاه ایلینویز در اسپرینگفیلد (UI-Springfield)
  • دانشگاه ایلینویز شمال شرقی
  • دانشگاه ایلینویز شمالی (NIU)
  • سیستم دانشگاهی ایلینویز جنوبی
  • دانشگاه کاربوندال ایلینویز جنوبی (SIU)(محوطه اصلی/مجلل کاربوندال)
  • دانشگاه ادواردزویل ایلینویز جنوبی (SIUE با تلفظ سیو ای)
  • دانشگاه ایلینویز غربی (WIU)
  • شهرهای دانشگاهی ایلینویز غربی (WIU-QC)
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است