تحصیل در ایالت ایندیانا امریکا

تحصیل در ایالت ایندیانا امریکا
ایالت ایندیانا بین دریاچه میشیگان (به سمت شمال)، ایالت کنتاکی در جنوب، اوهایو در شرق و ایلینوی در غرب قرار دارد. موقعیت جغرافیایی مرکزی ایندیانا در ایالات متحده باعث شده اینجا “چهار راهی” در آمریکا باشد ( این شعار ایالت است). دانشجویان بین المللی که علاقه مند بوده و می خواهند در ایندیانا به تحصیل بپردازند نه تنها چند مؤسسه عالی دانشگاهی برای انتخاب دارند، بلکه آنها از نظر استراتژیکی نیز در یک موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد در ایالات متحده قرار دارند که فرصتی برای سفرهای معقول و منطقی برایشان فراهم می کند تا در راستای مسیر بالقوه زندگی و شغل خود به بررسی دیگر شهرهای ایالات متحده نیز بپردازند.
اگر چه این ایالت بیشتر در سمت منطقه شمالی ایالات متحده واقع شده است، خصوصیات این ایالت نسبتاً غربی به طرق مختلف منعکس کننده جذابیت سنتی در جنوب آمریکا است. مردم ایندیانا می توانند به عنوان طبقه کارگر، مستقل و خود حاکم توصیف شوند. بنابراین دانشجویان بین المللی محصل در ایندیانا فرصتی برای تجربه این باقی مانده از میراث و هویت آمریکایی قرن ۱۹ را از طریق تعامل با شهروندان ایندیانا خواهند داشت. ایالت ایندیانا به دانشجویان بین المللی تاریخ لذت بخش و ساده تر قبل از آمریکا را نیز ارائه می دهد. در مقابل شهرهای عمده ی ایندیانا در حال پرورش فرهنگ هنرهای ادبی و نمایشی هستند. شهر ایندیاناپولیس به عنوان مثال، دارای موزه هنر و تئاتر مدنی ایندیاناپولیس است که هر دو این مناطق اهمیت تاریخی خود را دارند و همچنین نقش برجسته ای در هنر معاصر و فرهنگ منطقه دارند. لازم به ذکر است که یکی از معروف ترین مستعمرات هنر در ایالات متحده در شهر نشویل این ایالت واقع شده است. دانشجویان بین المللی که گوشی برای موسیقی دارند این فرصت را خواهند داشت تا از شنیدن ارکستر سمفونیک ایندیاناپولیس که در سراسر کشور مشهور است لذت ببرند. دانشجویان بین المللی تجربه گوش دادن به موسیقی محلی آمریکا هنگام فستیوال بلوگراس برای یادبود بیل مونرو را که در شهرهای Bean Bloosom ایندیانا برگزار می شود را خواهند داشت.

دانشگاه ایندیانا

همچنین ایندیانا مرکزی برای همه ورزش های فرهنگ آمریکایی اطراف از جمله مسابقه اتومبیل رانی، میزبانی (در میان بسیاری دیگر از ورزش های موتوی در طول سال) سالانه سرعت ۵۰۰ ایندیاناپولیس ( در جاده سریع السیر ایندیاناپولیس موتور) در ماه مه خواهد بود. در واقع دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در ایندیانا با هر عشقی که به ورزش دارند (به خصوص بسکتبال، فوتبال و هاکی روی یخ)، از کشف بسیاری از تیم های مهم و فرهنگ ورزشی این ایالت بزرگ خوشحال خواهند شد.
کالج های دولتی و برنامه های دانشگاه های ایندیانا در میان بهترین دانشگاه های رتبه بندی شده قرار دارند! با وجود اندازه کوچک آن، ایندیانا خانه بیش از ۲۰ کالج خصوصی است از جمله دانشگاه معتبر نوتردام . علاوه بر این دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در ایندیانا می توانند نگاهی به دانشگاه ایالتی ایندیانا و سیستم های دانشگاه پوردو (که ۱۸ امین در میان همه دانشگاه های دولتی با کیفیت آموزشی برتر در ایالات متحده است) بیاندازند. هر دو دارای سیستم حفظ محیط های چند دانشکده ای در سراسر کشور بوده و به خاطر هزینه های خوبشان و برنامه های آموزشی با کیفیت (و همچنین استخدام فعال دانشجویان بین المللی متنوع) شناخته شده هستند. برنامه های تحصیلات تکمیلی پوردو به طور مداوم در میان بهترین برنامه ها در کشور قرار می گیرد. دانشجویان بین المللی محصل در ایندیانا از مزیت هایی بهره می برند از جمله کیفیت سیستم های آموزش عالی با هزینه های مقرون به صرفه و موقعیت جغرافیایی استراتژیک برای کسب تجربه زندگی در آمریکا.

لیست دانشگاه‌های ایندیانا امریکا

  • دانشگاه ایالتی بال
  • دانشگاه دیپاو
  • دانشگاه پردو
  • دانشگاه ایندیاناپلیس
  • دانشگاه نوتردام
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است