تحصیل در ایالت جورجیا امریکا

تحصیل در ایالت جورجیا امریکا
دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در جورجیا اغلب احساس خوبی نسبت به تجربه تحصیلی در زمینه مورد نظرشان در ایالات متحده دارند. هزینه پایین زندگی و تجربه زندگی سنتی جنوب آمریکا حداقل این تجربیات می باشد. آنها ممکن است تحقیقاتی در مورد برنامه های تحصیلات تکمیلی خاص در یکی از موسسات معتبر آموزش عالی جورجیا را انجام داده باشند از جمله دانشگاه غرب جورجیا (Carrollton,GA)، دانشگاه ایالتی جورجیا (Atlanta, GA)، دانشگاه ایالتی Kennesaw (Kennesaw,GA)، مؤسسه فناوریجورجیا – پردیس اصلی (Atlanta,GA) و دانشگاه جورجیا (Athens,GA).
به عنوان مثال دانشگاه غرب جورجیا، به دانشجویان یک فضای روستایی و تاریخی را ارائه می دهد که در سال ۱۹۰۹ بنا نهاده شده است. این دانشگاه توسط بررسی پرینستون به عنوان بهترین کالج جنوب شرقی نامگذاری شد. UWG به دانش آموزان فرصت ثبت نام در کالج برتر ایالت را ارائه داده و بیش از ۱۰۶ برنامه تحصیلی را برای آنها فراهم می کند؛ ۵۵ تا در مقطع کارشناسی و ۳۶ تا در مقطع کارشناسی ارشد. دانشجویان بین المللی که به دنبال این برنامه ها هستند گزینه های بسیاری در اختیار دارند.
نه تنها دانشجویان بین المللی در جورجیا (از کشورهای سراسر جهان، از جمله برزیل، هند و لتونی) در بورس های تحصیلی رهبری تأمین امنیت فناوری برای زنان در دانشگاه ایالتی جورجیا موفق بوده اند، بلکه به ویژه پس از توافقنامه بین دانشگاه پکن با مؤسسه فنی جورجیا و دانشگاه های جورجیا با هدف ایجاد یک برنامه مهندسی پزشکی مشترک، تعداد رو به رشدی از دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در جورجیا از چین نیز علاقه زیادی به زندگی در این ایالت نشان داده اند. همراه شدن این برنامه های بسیار معتبر پزشکی نه تنها به تولید فوق العاده ثروت باد آورده برای دانش آموزان داخلی و بین المللی علاقه مند در این زمینه خاص در جورجیا منجر شده است، بلکه به عنوان یک سنت منحصر به فرد به افراد خدمت می کند تا جهانی ایجاد کنند که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده و برنامه های دکترایش در جهان مورد احترام می باشد.

تحصیل در ایالت جورجیا امریکا

از بسیاری جهات، انتقال به جورجیا انتخابی عاقلانه ( از آنجا که شعار ایالتشان نیز به طور هوشمندانه این را بیان می کند) برای دانشجویان بین المللی است. هزینه زندگی در جورجیا در مقایسه با دیگر ایالت های آمریکا بسیار مناسب است. در این ایالت خانواده محور، فعالیت های آخر هفته فوق العاده و سفرهای کوتاه زیادی برای برنامه ریزی وجود دارند!
دانشجویان بین المللی در جورجیا اغلب می توانند یک آخر هفته طولانی را انتخاب کنند تا برخی از جنبه های جذاب و عجیب و جالب شهر ساوانا را برای مثال کشف کنند. مرکز شهر ساوانا که شامل منطقه تاریخی ویکتوریا ساوانا است، یکی از قابل توجه ترین مناطق ملی برجسته تاریخی در ایالات متحده است. منطقه تاریخی ساوانا دارای سابقه غنی و زیبایی های معماری الهام گرفته از جنوب بوده که هر سال میلیون ها بازدید کننده را جذب می کند!
البته دانشجویان بین المللی که در جورجیا تحصیل می کنند ممکن است تمایل کمتری نسبت به محیط خانواده محور این شهر داشته باشند، که در این صورت شهر آتلانتا در جورجیا ممکن است فضایی باشد که شما به دنبالش هستید ( هر زمانی که شما می خواهید بعد از درس خواندن و کتاب استراحتی داشته باشید). علاوه بر شب زنده داری هیجان انگیز، شهر آتلانتا میزبان آکواریوم جورجیا بوده که در حال حاضر بزرگترین آکواریوم در جهان است و قطعاً سفر ارزشمندی برای دانشجویان بین المللی در جورجیا خواهد بود! آتلانتا قطعاً یک شهر بزرگ در ایالات متحده است (با تمام مظاهر یک شهر بزرگ) و فرودگاه بین المللی آتلانتا یکی از شلوغ ترین و برترین فرودگاه های جهان باقی مانده است! برای دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در جورجیا، نزدیکی به این مرکز برای سفرهای مختلف مفید است. در نهایت، سفرهای تفریحی سه روزه آخر هفته زیادی برای بازدید از دیگر مناطق بزرگ جورجیا از جمله شهرماکن Macon (در مرکز ایالت)، Stone Mountain و همچنین سواحل معروف فلوریدا و شهر تاریخی نیواورلنز و LA وجود دارند. جورجیا برای دانش آموزان بین المللی فرصت ایده آلی جهت ایجاد تعادل بودجه بین کار و سرگرمی را فراهم می کند و آنها می توانند بهترین تجربیات را در این دو زمینه کسب کنند.

لیست دانشگاه های ایالت جورجیا امریکا

  • دانشگاه اموری
  • انستیتو تکنولوژی جورجیا
  • دانشگاه ایالتی جورجیا
  • دانشگاه جورجیا
  • دانشگاه ایالتی کلمبوس
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است