تحصیل در ایالت میشیگان امریکا

تحصیل در ایالت میشیگان امریکا
با توجه به مرکز آمار ملی آموزش و پرورش NCES، برای دانشجویان مشتاق و دانش پژوهانی که قصد تحصیل در میشیگان را دارند بیش از ۱۰۰ کالج و دانشگاه در “ایالت دریاچه عظیم” برای انتخاب وجود دارد. براساس داده های اخیر NCES، از ۷۲ موسسه چهار ساله و ۳۳ نهاد دو ساله در پاییز سال ۲۰۰۹ وجود داشتند. ۵۴,۶۴۱ مدرک کارشناسی در مقایسه با میانگین ملی که ۳۱,۳۹۹ است داده شده و ۲۷۱۴۲ مدرک کاردانی در مقایسه با میانگین ملی ۱۵۴۳۷ در همان چارچوب زمانی داده شد. دانشگاه های میشیگان سابقه اولین بودن را دارند.
دانشگاه ایالتی میشیگان که در سال ۱۸۵۵ بنا نهاده شده نه تنها اولین دانشگاه زمین دار بود، بلکه اولین مؤسسه  آموزش عالی در کشور برای آموزش کشاورزی علمی نیز بود.
دانشگاه میشیگان اولین دانشگاه ایجاد شده توسط ایالت در سال ۱۸۱۷ بود. ابتدا در دیترویت واقع شده بود، این دانشگاه در ۱۸۳۷ به آن آربور منتقل شد. دانشجویان بین المللی محصل ساکن در میشیگان خواهند دید که آن آربور، ششمین بزرگترین شهر ایالت، کاملاً شهر کالجی بوده و مرکزی برای کالج ها و دانشگاه ها است.
دانشگاه کلیری، دانشگاه کونکوردیا – آن آربور، دانشگاه میشیگان شرقی ، دانشگاه میشیگان، کالج آن آربور و Washtenaw ، همگی در آن آربور واقع شده اند. هر کدام از اینها فرهنگ کالجی مختلفی دارند که می توانند برای دانشجویان بین المللی تجربه کاملاً متفاوتی از کالج را فراهم کنند. دانشگاه کونکوردیا یک دانشگاه خصوصی علوم انسانی، وابسته به کلیسای لوتری، با بدنه دانش آموزی کمی بیش از ۵۰۰ نفر است. در تضاد کامل، دانشگاه میشیگان یک کالج عمومی ایالتی با بیش از ۵۸۰۰۰ دانش آموز و حدود ۱۴۰۰ سازمان دانشجویی می باشد.
فرهنگ و اقتصاد آن آربور توسط مدارس و دانش آموزانی که ساکن آنجا هستند شکل گرفته است. ۱۱۰۰۰۰ تماشاگر در بزرگترین استادیوم فوتبال متعلق به کالج برای تماشای دانشگاه Wolverines میشیگان گرد هم می آیند. بیش از ۱۵۰ پارک  تفریحی برای رفتن به پیک نیک، راه بردن سگ شما و بازی فریزبی و مغازه در بازار Kerrytown، که بخشی از روستای اصلی  آن آربور است، وجود دارند.
در دانشگاه ایالتی Saginaw Valley، در Saginaw ، MI، بیش از ۴۰۰ دانش آموز از ۵۰ کشور در هر سال  SVSU را انتخاب می کنند. آنها بر این باورند که یادگیری، زندگی و تعامل با جامعه بین المللی می تواند  تجربه کالج و آماده سازی محیط کار را برای همه افزایش دهد.
با توجه به سرشماری سال ۲۰۱۰ ، میشیگان هشتمین ایالت پرجمعیت با جمعیت کل ۹,۹۳۸,۴۴۴ است. اکثریت ساکنان در خانه انگلیسی صحبت می کنند. اگر شما یک دانشجوی بین المللی می باشید اینجا یک محیط مناسب برای تعامل با یک انگلیسی زبان و یادگیری سریع تر این زبان است. برنامه های زیادی برای زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) در سراسر کشور برای کمک به دانشجویان بین المللی محصل در میشیگان وجود دارد و دانشجویان می توانند برای یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارت های زبانی خود از آنها استفاده کنند تا از آموزش و تجربه کالجشان بهترین استفاده را داشته باشند.
از کالج های محلی گرفته تا دانشگاه های بزرگ ایالتی ، یک برنامه ESL و یا موسسه زبان انگلیسی متناسب با نیاز شما وجود دارند. آیا می خواهید در پایتخت میشیگان، لنسینگ، تحصیل کنید؟ کالج لنسینگ دارای برنامه ESL می باشد. دانشگاه ایالتی میشیگان در لنسینگ دارای یک مرکز زبان انگلیسی است. کالج های آن آربور و دانشگاهی مانند کالج Washtenaw و دانشگاه میشیگان میزبان انواع دوره های آموزش زبان انگلیسی نیز هستند.
دانشجویان مشغول به تحصیل در میشیگان فعالیت های فضای باز زیادی بعد از کلاس و در تعطیلات آخر هفته برای انجام دادن پیدا خواهند کرد. این ایالت بیش از هر ایالت دیگری خط ساحلی آب شیرین دارد، دقیقاً ۳۱۲۶ مایل. هر کجا در این ایالت هستید هرگز بیش از شش مایل دورتر از دریاچه داخلی که بیش از ۱۱۰۰۰ مایل وسعت دارند و رودخانه ها که بیش از ۳۶۰۰۰ مایل می باشند، نیستید. میشیگان تنها ایالتی است که چهار تا از پنج دریاچه  بزرگ  کشور را دارد و تنها ایالتی است که از دو شبه جزیره ساخته شده است. جای تعجب نیست که میشیگان نام مستعار “ایالت دریاچه عظیم” و ” شهر عجایب آبی” را دارد.
فعالیت های عمومی محبوب آنجا شامل ماهیگیری، دوچرخه سواری، کمپینگ، گلف و ورزش هایی مانند قایقرانی است. یکی از محبوب ترین ورزش ها قایقرانی است. میشیگان نزدیک به یک میلیون قایق ثبت شده و بیش از ۱۳۰۰ قایق عمومی در دسترس در سراسر خط ساحلی دارد.

دانشگاه ایالت میشگان

لیست دانشگاه های ایالت میشیگان امریکا
کالج آدریان
کالج آلبیون
کالج آلما
دانشگاه اندروز
کالج آکویناس
بیکر کالج
کالج کالوین
دانشگاه مرکزی میشیگان
کالج کلیری
کالج مطالعات خلاق
کونکوردیا کالج-آن آربور
دانشگاه شالوده
دانشگاه داونپورت
دانشگاه میشیگان شرقی
فریس دانشگاه ایالتی
دانشگاه فنلاند
کالج کتاب مقدس گریس
دره بزرگ دانشگاه ایالتی
کالج هیلزدیل
کالج امید
کالج کالامازو
کالج کندال هنر و طراحی
دانشگاه کترینگ
دانشگاه دریاچه سوپریور دولت
دانشگاه لارنس فن آوری
دانشگاه مریم
کالج Marygrove
دانشگاه ایالتی میشیگان
دانشگاه تکنولوژی میشیگان
دانشگاه میشیگان شمالی
دانشگاه NORTHWOOD
دانشگاه اوکلند
کالج اولیوه
کالج کتاب مقدس اصلاح
کالج روچستر
دانشگاه ساگیناو Valley دولت
کالج سنت مری
دانشگاه سیهنا ارتفاعات
دانشگاه بهار تاکستان
دانشگاه دیترویت مرسی
دانشگاه میشیگان سیستم
آن آربور
دیربورن
سنگ چخماق
کالج والش
دانشگاه ایالتی وین
دانشگاه میشیگان غربی
ویلیام کالج Tyndale

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است