تحصیل در ایالت می سی سی پی امریکا

تحصیل در ایالت می سی سی پی امریکا
این ایالت در قلب جنوب آمریکا قرار دارد، جایی که خورشید در آنجا همیشه می درخشد، مردم دوستانه و صمیمی هستند و مناظر زیبا هرگز پایانی ندارند. این ایالت بزرگ می سی سی پی است. جذابیت تمام آمریکایی این ایالت باعث جذب دانش آموزان از سراسر جهان می شود. در طول دهه گذشته، هزاران نفر از دانشجویان بین المللی برای تحصیل به می سی سی پی رفته اند و شیفته تاریخ جالب، فرهنگ قابل توجه و دانشگاهیان تأثیر گذار این ایالت شده اند.
این ایالت در “کمربند انجیل” قرار گرفته است. این ایالت به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا در می سی سی پی طعم و سبک زندگی آمریکایی در جنوب را بچشند. با جمعیتی نزدیک به سه میلیون نفر، می سی سی پی توسط ایالت های تنسی (در شمال)، آرکانزاس (در شمال غربی)، لوئیزیانا (جنوب غربی) و آلاباما (در شرق) احاطه شده است. با رودخانه معروف می سی سی پی  هم مرز است. این رودخانه بزرگترین رودخانه کشور بوده که از ایالت مینه سوتا آغاز شده و به جلگه ی می سی سی پی و خلیج مکزیک می ریزد. این ایالت تقریباً به طور کامل از زمین های پست و رودخانه ها و دریاچه های زیادی تشکیل شده است. بیش از نیمی از کل ایالت از جنگل ها پوشیده شده است که دلیل نام مستعار می سی سی پی که ماگنولیا است نیز همین امر می باشد. دانشجویان بین المللی که در می سی سی پی تحصیل می کنند می توانند از هوای معتدل و نیمه گرمسیری این ایالت جنوبی لذت ببرند.
تابستان طولانی و گرم و زمستان ها کوتاه و معتدل است، به طوری که به دلیل آب و هوای خوب اینجا و آب های فراوانش، می سی سی پی محل مناسبی برای ماهیگیری، شنا، قایقرانی و دیگر فعالیت های این چنینی می باشد. سواحل خلیج خوش منظره و زیبای می سی سی پی دارای شن و ماسه سفید و نرم و آب سبز آرامی است. مردم محلی و مسافران به طور یکسان می توانند  جت اسکی کرده، قایقرانی، چتربازی و شنا کنند و یا به سادگی از آفتاب سوزان در سواحل می سی سی پی  بهره بگیرند. دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در می سی سی پی را دارند، نیز می توانند در یکی دیگر از فعالیت های محبوب در فضای باز شرکت کنند؛ شکار. بیش از بیست پارک  ایالتی  وجود دارد که در آن می توان تفریح کرد.

دانشگاه می سی سی پی امریکا

می سی سی پی تاریخ طولانی و متنوعی دارد؛ قبل از اینکه نقش مهمی در جنگ های داخلی آمریکا  داشته باشد توسط مهاجران فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی اداره می شد. در طول اوایل دهه ۱۸۰۰، این ایالت غنی از پنبه غرق در ثروت بود، اما با جنگ داخلی ضربه سختی خورد. از آن به بعد این ایالت از لحاظ صنعتی، اقتصادی و اجتماعی رشد کرد. امروز، باقی مانده های توریستی از تاریخ می سی سی پی در ایالت عبارتند از: عمارت های پر زرق و برق دار قبل از جنگ که یک غرور عمیق برای ایالت است. گردشگران آمریکایی و بین المللی، از جمله دانش آموزان مشغول به تحصیل در می سی سی پی، می توانند از سایت های تاریخی مانند میدان های جنگ داخلی و مکان های دیگر مانند شهر محل تولد پادشاه دیدن کنند.
می سی سی پی هسته اصلی موسیقی محبوب آمریکایی است. این ایالت محل شروع ریتم کلاسیک آمریکایی از جمله موسیقی انجیل، موسیقی کانتری، جاز، بلوز و راک اند رول می باشد. دلتا بلوز می سی سی پی منشاء بلوز در نظر گرفته می شود . نوازندگان بومی می سی سی پی مثل الویس پریسلی و BB شاه آهنگ های نابی تولید کردند و مردم می سی سی پی  میراث آنها را تا امروز زنده نگه داشته اند.
ایالت ماگنولیا دارای بیش از بیست دانشگاه دولتی و خصوصی بوده که خارج از ایالت هستند. دانشگاه های دولتی بزرگ مثل دانشگاه می سی سی پی به عنوان  Ole Miss شناخته می شود و دانشگاه ایالتی می سی سی پی (MSU)  برای دانش آموزان طیف وسیعی از فرصت های تحصیلی و همچنین برنامه های ورزشی پر رونق و فعالیت های فوق برنامه را فراهم می کنند. این دانشگاه ها هزاران نفر از دانش آموزان بین المللی را از سراسر جهان  برای برنامه های بزرگ علمی، مانند کالج MSU در دامپزشکی، کالج دانشگاه ایالتی دلتا در هنر و علوم و بخش کسب و کار دانشگاه ایالتی جکسون جذب می کنند.
بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها متعلق به StudyMississippi  هستند، یک کنسرسیوم از موسسات آموزشی معتبر که  هزاران مدرک در زمینه های ورزشی و برنامه های فوق برنامه متعدد را ارائه می دهد.

دانشگاه ایالت می سی سی پی

آیا دانشجویان بین المللی به دنبال تحصیل در یک دانشگاه دولتی بزرگ یا کالج خصوصی کوچک هستند؟
می سی سی پی برای هر خواسته ای مناسب است. بیش از ۲۵۰۰ دانشجوی بین المللی در می سی سی پی تحصیل می کنند، دانش آموزان امکان دسترسی به دانشگاه های درجه یکی که هزاران دانشجوی بین المللی را از سراسر جهان جذب می کنند، دارند. StudyMississippi را جهت یافتن اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های موجود برای دانش آموزان بین المللی چک کنید.
با تاریخ جذابش، هنر سرگرم کننده و صحنه فرهنگ و دانشگاهیان برجسته اش، می سی سی پی دانشجویان بین المللی را از هر بخشی از جهان جذب می کند. در می سی سی پی تحصیل کنید و تجربه واقعی عمیق جنوبی را امتحان کنید.

لیست دانشگاه های ایالت می سی سی پی امریکا
دانشگاه ایالتی آلکورن
کالج Belhaven
کالج کوه آبی
دانشگاه ایالتی دلتا
دانشگاه ایالتی جکسون
کالج کتاب مقدس ماگنولیا
کالج Millsaps
کالج می سی سی پی
دانشگاه ایالتی می سی سی پی
دانشگاه می سی سی پی برای زنان
دانشگاه ایالتی می سی سی پی دره
کالج زنگ
کالج Tougaloo
دانشگاه می سی سی پی
مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی
دانشگاه جنوب می سی سی پی
ویلیام کالج کری

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است