تحصیل در ایالت نبراسکا امریکا

تحصیل در ایالت نبراسکا امریکا
از زمان رکود اقتصادی اخیر در ایالات متحده، برای بهبود زمینه های اقتصادی این کشور تلاش شده است. ممکن است برای  دانشجویان بین المللی این سؤال مطرح شود که آیا تحصیل در آمریکا برای کسب مدرک با این اوضاع بیکاری در آنجا ارزش زمان، پول و تلاش را دارد یا نه؟
با این حال، این ایالت به طور خاص دژ محکم  خودش را در بخش اقتصادی حفظ کرده است. با توجه به مزیت ارزیابی و استراتژی رقابتی برای نبراسکا، یک گزارش توسط وزارت توسعه اقتصادی نبراسکا و گروه کار و فناوری نبراسکا در اکتبر ۲۰۱۰ انجام شد؛ “نبراسکا نسبت به دیگر ایالت ها خیلی قوی تر رکود اقتصادی را تحمل کرده است و فرصتی برای ساخت حرکتی رو به جلو دارد. در جولای ۲۰۱۰، نرخ بیکاری نبراسکا روی ۴٫۷ درصد، در مقایسه با میانگین ملی ۹٫۵ درصد ثابت بود. “در حال حاضر، نرخ بیکاری نبراسکا هنوز پایین تر از میانگین کشوری است”.
پنج شرکت فورچون ۵۰۰ در نبراسکا مستقر هستند. شرکت های فورچون ۵۰۰ بزرگترین شرکت های صنعتی در ایالات متحده هستند که در فهرست سالانه مجله فورچون منتشر شده اند. پنج شرکت فورچون ۵۰۰ در نبراسکا شامل Berkshire Hathaway، Union Pacific، مواد غذایی ConAgra ،Peter Kiewit Sons و Mutual Of Omaha Insurance می باشند. این شرکت ها دارای درآمد ترکیبی بیش از ۱۸۰ میلیون دلار هستند. Berkshire Hathaway در این لیست رتبه هفتم را دارد.
پنج بخش (علوم زیستی، خدمات مالی، دقت تولید فلزات، انرژی تجدید پذیر، حمل و نقل، انبارداری و توزیع تدارکات) در اقتصاد جهان و نبراسکا، نقش کلیدی دارند و دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در نبراسکا را دارند در صورت تمایل می توانند اینها را در نظر داشته باشند و مدرکی در این زمینه ها بگیرند.
دو عدد از رشته های اصلی محبوب  تحصیلی در دانشگاه نبراسکا – لینکلن، مدیریت کسب و کار و بازاریابی و خدمات پشتیبانی و مهندسی مرتبط  هستند. رشته مهندسی معماری در مدرسه Charles W. Durham یک پایه و اساس بزرگ برای حرفه ای موفق را فراهم می کند. “تقاضا برای فارغ التحصیلان معماری و مهندسی بسیار بالا است، چرا که کمتر از ۲۰ دوره در کشور وجود دارد، در حالی که هزاران شرکت مهندسی معماری طراحی وجود دارند” ، با توجه به وب سایت دانشگاه.

دانشگاه نبراسکا

با وجود ۱۵۰ رشته برای انتخاب، این دانشگاه عمومی دانشجویان بین المللی را در نبراسکا مشغول  به تحصیل نگه خواهد داشت.
نبراسکا سه مؤسسه آموزش عالی در سیستم دانشکده دولتی اش دارد: کالج ایالتی Chadron، کالج ایالتی Peru و​​ دانشگاه ایالتی Wayne . Chadron از دانشگاه نبراسکا خیلی کوچکتر بوده و بدنه  دانش آموزی ۲۲۳۵ نفر در طول سال تحصیلی  ۲۰۱۰ -۲۰۱۱ را داشت. همچنین متضاد با دانشگاه نبراسکا، این دانشگاه در یک محیط روستایی قرار دارد. دو عدد از محبوب ترین برنامه های آنجا تحصیل در رشته  زیست شناسی / علوم زیستی و مدیریت کسب و کار و مدیریت می باشند، که هر دوی این رشته ها دانش آموزان را برای دو زمینه محبوب شغلی آماده می کنند.
همچنین یک کالج کوچک، کالج ایالتی Peru، که در سال ۱۸۶۷ تأسیس شد، اولین کالج نبراسکا و سومین نهاد آموزش و پرورش معلمی درغرب رودخانه میسوری تأسیس شد. کالج ایالتی Peru سه مدرسه دارد: مدرسه آموزش و پرورش، دانشکده هنر و علوم و دانشکده مطالعات حرفه ای.
کالج ایالتی Wayne تقریباً به اندازه دیگر کالج های دولتی دانش آموز دارد و بخشی از NCAA است. واقع در غرب میانه، نبراسکا ترکیبی از ماجراجویی در فضای باز و تاریخ را همراه با چند جاذبه کوچک، مانند Carhenge، یک کپی از Stongehenge که از اتومبیل های قدیمی ساخته شده است را ارائه می دهد.

لیست دانشگاه های ایالت نبراسکا امریکا
دانشگاه بلوو
کالج ایالتی چادرون
کالج کلارکسون
کالج سنت مری
دانشگاه کونکوردیا، نبراسکا
دانشگاه کریتون
کالج دانا
کالج Doane
دانشگاه گریس
کالج هیستینگز
کالج میدلند لوتری
کالج نبراسکا مسیحی
کالج نبراسکا متدیست
دانشگاه نبراسکا وسلی
کالج ایالتی پرو
اتحادیه کالج
دانشگاه نبراسکا سیستم
کارنی
لینکلن
مرکز پزشکی
اوماها
کالج ایالتی وین
کالج نیویورک

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است