تحصیل در ایالت نوادا امریکا

تحصیل در ایالت نوادا امریکا
دانشجویان بین المللی که در نوادا تحصیل می کنند تجارب علمی شان با مناظر زیبای کوه و صحرای اطراف “ایالت نقره ای” در هم می آمیزد. لازم به ذکر نیست که آنها از جاذبه های ساخته بشری و طبیعی شهر معروف  لاس وگاس  و ایالت های همسایه اش کالیفرنیا و کلورادو دور خواهند بود.
بیش از ۸۵ درصد از زمین ها متعلق به دولت فدرال بوده، ۶۶ درصد از جمعیت این ایالت ( ۲٫۷ میلیون نفر) در لاس وگاس زندگی می کنند. گفته می شود، بیش از ۵۹۱۰۰۰ نفر در  منطقه شهری لاس وگاس زندگی می کنند و انتظار می رود که این جمعیت افزایش یابد. نوادا ۸ امین ایالت از نظر رشد جمعیت است. این جمعیت، به خصوص در لاس وگاس، از لحاظ فرهنگی متنوع است.
قمار، معماری عجیب و یا اجراها و برنامه هایی در سطح جهانی ( که بسیاری از آنها به صورت رایگان هستند) معروف هستند و باعث شده دانشجویان بین المللی اوقات فراغت خود را با تفریحات فراوانی که موجب رونق اقتصادی هستند پر کنند. دانشجویان بین المللی که تحصیل در نوادا  را انتخاب می کنند و فعالیت در فضای باز را ترجیح می دهند باید از بیست و پنج پارک ایالتی در سراسر منطقه دیدن کنند. این پارک ها در اکوسیستم های بومی غنی کوه ها، بیابان ها، دره ها ، حوضچه و دریاچه ها قرار دارند. حتی برخی از آنان شامل شهرهای خالی از سکنه (آثاری از تاریخ اولیه معدن نوادا) و بقایای فسیل دایناسور هستند. برخی از فعالیت های محبوب در فضای باز در این منطقه شامل قایقرانی، شنا، اسکی روی آب در دریاچه مید و تاهو، و یا اسکی و اسنوبورد در طول زمستان است. همانطور که می بینید انواع فعالیت های مختلف داخلی و در فضای باز برای دانشجویان بین المللی وجود دارند.

دانشگاه لاسوگاس نوادا

از لحاظ اقتصادی، درآمد متوسط ​​نوادا بیش از ۵۶۰۰۰ دلار است که باعث شده این ایالت از نظر درآمد ۱۵ امین ایالت در ایالات متحده  باشد. دانشجویان بین المللی در نوادا می توانند انتظار پرداخت کمک درسی به طور متوسط ​​بیش از ۱۴۰۰۰ دلار در سال برای ۹۸۰۰۰ دانشجو را داشته باشند. بسیاری از کارفرمایان محلی برای حفظ نیروی کار خود شدیداً به این مؤسسات تکیه می کنند.
درآمد سرانه ایالت بیش از ۱۹۰۰۰ دلار است (در رتبه بندی مقام ۱۹ ام را دارد) و سرگرمی / بازی، گردشگری و اقتصاد مبتنی بر معدن این ایالت ساختار مالیاتی معروفی دارد زیرا فاقد مالیات بر درآمد شخصی و شرکتی است. با وجود نفع این ساختار مالیاتی برای شرکت های بزرگ و ثروت بر روی کاغذ ، نوادا بالاترین سطح بیکاری  در کشور را دارد (در حال حاضر ۱۴٫۴ ٪). شاید وضعیت تاریک اقتصاد نوادا باعث شده این ایالت بالاترین میزان جرم و جنایت در این کشور را نیز داشته باشد (بیش از ۲۵ ٪ از میانگین ملی)  که سبب شده در پنج سال گذشته این ایالت به عنوان خطرناک ترین ایالت در کشور رتبه بندی شود. بسیاری از حوادث جرم توسط بازدید کنندگان صورت می گیرد نه ساکنان آنجا. بنابراین، جدا از خطرات بالقوه ی لاس وگاس، دانشجویان بین المللی در نوادا می توانند مطمئن باشند که در یکی از ایالت های زیبا و روستایی این کشور اقامت و تحصیل خواهند کرد.

لیست دانشگاه های ایالت نوادا امریکا

  • کالج سیرا نوادا
  • دانشگاه سیستم نوادا
  • لاس وگاس
  • رنو
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است