تحصیل در ایالت نیوجرسی امریکا

تحصیل در ایالت نیوجرسی امریکا
هنگامی که یک دانشجوی بین المللی تصمیم به تحصیل در نیوجرسی می گیرد، حتما تجربه علمی وی با زیبایی شهرهای نیوانگلند و همچنین شهرهای  معاصر و غنی از نظر فرهنگی این ” ایالت باغی”  همراه خواهد شد. بین پنسیلوانیا، نیویورک ، دلاور، اقیانوس اطلس و نیوجرسی قرار گرفته است که ترکیبی منحصر به فرد از حومه روستایی و مراکز شهری با جمعیت متراکم می باشد. نیوجرسی ممکن است سومین ایالت کوچک در این کشور باشد، اما دارای بالاترین تراکم جمعیتی بوده که آنجا را به کانون فرهنگ و تبادل فرهنگی تبدیل کرده است. نزدیکی به شهرهای بزرگی مانند نیویورک و فیلادلفیا فرصت بیشتری برای تجربه کردن ترکیب فرهنگی منحصر به فرد در یکی از ایالات کهن آمریکایی را فراهم می کند.
دانشجویان بین المللی در نیوجرسی امید دارند که چیزهای هیجان انگیزی در محل جدید خود پیدا کنند، برای این امر بهتر است تبلیغات محلی و تقویم رویدادها و همچنین اطلاعیه وقایعی که در نزدیکی نیویورک و یا فیلادلفیا اتفاق می افتند را بررسی کنند. دانش آموزان در نیوجرسی در زمان اوقات فراغتشان دچار کمبود فعالیت نخواهند شد. تفرجگاهی درکنار ساحل در همان نزدیکی هست و کازینو در آتلانتیک سیتی، مناظر شهر نیویورک و برادوی و سایر تجارب فرهنگی داخلی آنها را سرگرم خواهند کرد. با این حال، دانشجویان بین المللی در نیوجرسی از جاذبه های طبیعی و تاریخی نیز بهره می برند: ساحل زیبا با  پیاده روی چوبی و فانوس های دریایی، دوچرخه سواری، کمپینگ، اسکی، ماهیگیری و پیاده روی در یکی از پارک های ایالتی. زمستان در نیوجرسی سرد و پر برف بوده، در حالی که در فصل تابستان هوا گرم و مرطوب است.  طبقه بندی آب و هوایی این ایالت مرطوب قاره ای است، که همانند آب و هوای پکن، ساپورو، مونترال، مسکو و شهر ولادی وستک می باشد.
ایالت نیوجرسی دومین درآمد سرانه خانوار بالا در این کشور را دارد و خانه ی برخی از معتبر ترین دانشگاه ها در کشور است. کالج Felician، به عنوان مثال، اجازه می دهد تا دانش آموزان جویای تحصیل در زمینه علوم انسانی در یک محیط کاتولیک فرانسیسکن باشند. طیف گسترده ای از دوره ها و مدارک را ارائه می دهد و دانشجویان بین المللی می توانند مدرک کارشناسی بگیرند یا در برنامه های تحصیلات تکمیلی با برنامه های انطباقی، استادانی که حامی آنها هستند، و کلاس های کوچک، که امکان توجه شخصی به دانشجویان را فراهم می کند شغلشان را ارتقا دهند.
دانشجویان بین المللی در نیوجرسی نیز قادر به تحصیل در دانشگاه پرینستون (دانشگاهی با بزرگترین وقف به ازای هر دانش آموز در جهان که به طور مداوم در هشت سال گذشته رتبه شماره یک جهانی را کسب کرده است)، راتگرز Rutbers (رتبه ۵۹ را کسب کرد)، مؤسسه تکنولوژی استیونز (چهارمین قدیمی ترین دانشگاه های فن آوری در کشور، توسط ایالات متحده و گزارش جهانی رتبه ۷۵ را کسب کرد)، مؤسسه تکنولوژی نیوجرسی ( اولین دانشگاهی که  توسط  یاهو عنوان “پر مخابره ترین دانشگاه” را کسب کرد و رتبه ۱۲۴ را دارد) و دانشگاه ایالتی Montclair خواهند بود.

دانشگاه نیوجرسی

لیست دانشگاه های ایالت نیوجرسی امریکا
کالج برکلی
کالج بلومفیلد
کالج کالدول
کالج صد سالگی
کالج نیوجرسی
کالج سنت الیزابت
دانشگاه درو
Fairleigh دانشگاه دیکنسون
کالج Felician
کالج دادگاه گرجستان
دانشگاه کین
دانشگاه مون ماوت
Montclair دانشگاه ایالتی
دانشگاه نیوجرسی شهرستان
موسسه فناوری نیوجرسی
دانشگاه پرینستون
کالج RAMAPO
ریچارد کالج استاکتون نیوجرسی
دانشگاه رایدر
دانشگاه روآن
دانشگاه راتگرز
نیوبرانزویک
کمدن
نیوآرک
کالج سنت پیتر
دانشگاه Seton Hall
موسسه تکنولوژی استیونز
کالج ایالتی ادیسون توماس
دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی نیوجرسی
دانشگاه ویلیام پاترسون

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است