تحصیل در ایالت نیومکزیکو امریکا

تحصیل در ایالت نیومکزیکو امریکا
جمعیت منحصر به فرد و متنوع نیومکزیکو فرصت ها و تجربه های هیجان انگیزی را برای مهاجران فراهم می کند. با داشتن جمعیت خارجی ۸٫۲ ٪ و مردم دو زبانه که تقریباً ۳۶٫۵ ٪ از آنها به یک زبان غیر انگلیسی در خانه صحبت می کنند، دانشجویان بین المللی محصل در نیومکزیکو می توانند به دور از چالش زندگی کنند و اینجا برای فرهنگ های خارجی و اقشار مختلف جامعه غریبه نیست.
با ایالت کلرادو، آریزونا، یوتا در چهار گوشه  و با اوکلاهما، تگزاس و کشور مکزیک هم مرز بوده، نیومکزیکو یک قطب مسافرتی درسراسر جنوب غربی آمریکا است. با داشتن بیابان های خشک، تپه های بلند، رودخانه ریو گراند ریور و قله های جنگلی پوشیده از برف کوه های راکی​​، نیومکزیکو چیزهای زیادی برای ارائه دارد.
اقتصاد ایالت توسط صنایع قدرتمند نفت و گاز، پروژه های دولت فدرال و گردشگری و  بخش خدمات تقویت شده است. نیومکزیکو دارای ذخایر گسترده ای از سوخت های فسیلی و بسیاری از مزیت های جغرافیایی برای منابع انرژی تجدید پذیر می باشد. این امر باعث شده بسیاری از زمینه های جالب تحصیلی برای دانش آموزان علاقه مند به علوم زیست محیطی، علوم زمین و زمین شناسی، شیمی و علوم مرتبط فراهم باشد. هزینه های دولت فدرال با عملیات نظامی ارتباط نزدیک دارد و این ایالت محل تعدادی از پایگاه های نیروی هوایی و دیگر تجهیزات نظامی است. دولت ایالات متحده بیش از ۲۵ درصد از جمعیت  اینجا را استخدام می کند.
اگر دانشجویان بین المللی که قصد  تحصیل در نیومکزیکو را دارند، علاقه مند به گردشگری، مهمان داری و کسب و کار می باشند، بدانند که صنعت گردشگری نیو مکزیکو در عرصه فن آوری های جدید پیشگام بوده و پتانسیل زیادی برای رشد و فرصت وجود دارد، بسیار خوشحال خواهند شد. نیومکزیکو یک مقصد گردشگری محبوب است و برخی از شرکت ها حتی به دنبال احتمال گردشگری فضایی نیز هستند. دانشگاه نیومکزیکو در پزشکی رتبه ۵۰ دانشکده های پزشکی با گرایش مراقبت های اولیه در امریکا را دارد. علاوه بر این، علاقه رو به رشد منطقه ای در خدمات سازگار با محیط زیست، داروهای جایگزین و درمان می تواند زمینه های سود آوری برای تحصیل و کسب و کار ساکنان آینده باشند.
کسانی که به دنبال خلاقیت و هنر هستند در سنتافه، مرکز نیومکزیکو، شکوفا خواهند شد. آنجا یک واحه الهام بخش است. هنرمند مشهور جرجیا اوکیف آرامش را در بیابان های نیومکزیکو یافت و در آنجا از رنگ بوم خود استفاده کرد تا عناصر زیبای زندگی بیابانی را به تصویر بکشد. با داشتن جاده کانیون معروفش، یک پناهگاه برای گالری ها و کلکسیونرهای هنری، این شهر پس از نیویورک بزرگترین مرکز فرهنگی هنری در ایالات متحده است.

تحصیل در ایالت نیومکزیکو امریکا

آلبوکرکی، بزرگترین شهر در نیومکزیکو و ششمین شهر از نظر سرعت رشد در کشور، دارای جمعیت شهری بیش از ۸۸۷۰۰۰ نفر است. این شهر در مرکز فناوری کریدور نیومکزیکو قرار دارد و یک مرکز اصلی فعالیت شرکت ها و نهادهای با تکنولوژی بالا است. این به معنی فرصت های فراوان برای افراد علاقه مند به توسعه فن آوری های جدید و کار با برخی از بزرگترین نامها در صنعت می باشد. در سال ۲۰۰۶، مجله فوربس، این شهر کویری را به عنوان بهترین شهر برای کسب و کار قرار دارد.
همچنین  آلبوکرک محل دانشگاه نیومکزیکو است که بزرگترین دانشگاه  شاخص در این ایالت می باشد. اماکن آموزش عالی مانند دانشگاه نیومکزیکو شرقی دارای جمعیت دانشجویی بین المللی از بیش از ۲۰ کشور مختلف از جمله چین، کانادا، آلمان، هند، مکزیک و غیره است. تأمین مالی برای تحصیل یک نفر در نیومکزیکو هرگز آسان تر از الان نبوده است زیرا نهادهایی همچون دانشگاه نیومکزیکو وجود دارند که کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان خارجی خاص تعیین می کنند که در دسترس همه دانش آموزان از خارج از کشور قرار می گیرد و در مهلت تعیین شده پذیرفته می شوند. علاوه بر این منبع، دولت ایالتی به طور فعال تلاش می کند با برنامه هایی مانند کمک هزینه تحصیلی رقابتی، که تا ۴ سال در هر دانشگاه دولتی در داخل مرزهای ایالت کمک مالی می کند، دانش آموزان بیشتری از خارج جذب کند. در کنار این فرصت های مالی، دانشگاه ها در این ایالت چیزهایی مانند دفتر بین المللی دانشجویی ENMU یا طیف گسترده ای از باشگاه های فرهنگی و سازمان هایی با اداره دانشجویان در UNM مانند انجمن دانش آموزان افغان، انجمن دوستی دانش آموزان چینی، اتحاد اسرائیل و غیره ارائه می دهند.
فرصت های نیو مکزیکو برای رشد شخصی بی حد و حصر است. اینکه به دنبال تحصیل فشرده در زمینه های مانند پزشکی، علوم و فن آوری، کاوشگری محیط بیرونی، یا پیدا کردن الهه شعر و موسیقی هنری زیر خورشید صحرا باشید فرقی ندارد، نیومکزیکو می تواند یک محیط بزرگ برای همه اینها باشد.

لیست دانشگاه های ایالت نیومکزیکو امریکا

  • دانشگاه نیومکزیکو (New Mexico یا UNM)
  • موسسه معدنکاوی و فناوری نیومکزیکو (New Mexico Tech)
  • دانشگاه دولتی نیومکزیکو (NMSU)
  • دانشگاه هایلندز نیومکزیکو
  • دانشگاه نیومکزیکوی شرقی (ENMU)
  • دانشگاه نیمکزیکوی غربی (WNMU)

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است