تحصیل در ایالت نیوهمپشایر امریکا

تحصیل در ایالت نیوهمپشایر امریکا
نیوهمپشایر یکی از ایالت های کوچک است که کمک می کند شخصیت، وجهه و جذابیتی به منطقه زیبای نیوانگلند ایالات متحده آمریکا بدهد. ایالت نیوهمپشایر با کبک کانادا واقع در شمال، ایالت مین و ۱۸ مایل (۲۹ کیلومتر) از خط ساحلی اقیانوس اطلس در شرق، ماساچوست در سمت جنوب و ایالت لیبرال ورمونت در غرب همسایه است. دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در نیوهمپشایر می توانند از آب و هوای کم و بیش مرطوب قاره ای (تابستان گرم و مرطوب،زمستان سرد و مرطوب و بارش سالانه ثابت) و چشم انداز متنوع جنگل Acadian (همچنین یک دامنه از جنگل  برگ پهن، سبز و معتدل)، کوه ها، سواحل، و رودخانه ها لذت ببرند.
علاوه بر این، دانشجویان بین المللی که در نیوهمپشایر تحصیل می کنند از گزینه های مختلف زندگی عالی شهری، از جمله مناطق برلین، Claremont، لبنان، منچستر، Nashua، پورتسموث، روچستر، دوور، کنکورد، فرانکلین، Laconia لذت می برند.

هنر در دانشگاه ایالتی پلیموت

دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در نیوهمپشایر در مورد جایگاه ویژه نیوهمپشایر در تاریخ آمریکا، به ویژه نقش آن به عنوان اولین ملت به طور کامل مستقل در آمریکا مطالبی یاد می گیرند! نیوهمپشایر نیز یکی از سیزده ایالت اولیه است که کمک کردند ایالات متحده آمریکا در ۱۷۷۶ شکل گرفته و بنیان گذاری شود. این ایالت که به خود می بالد روحیه استقلال و خودگردانی خود را حفظ کرده است و اولین ایالتی بود که قانون اساسی خودش را برای حکومت تصویب کرد. نقش برجسته نیوهمپشایر در سیاست آمریکا تا به امروز ادامه داشته و محل پروژه های فعال و منحصر به فرد سیاسی، از جمله پروژه ایالت آزاد می باشد. پروژه ایالت آزاد یک جنبش سیاسی بود که در سال ۲۰۰۱ در ایالت نیوهمپشایر آغاز شد. هدف آن تشویق و ترویج ۲۰۰۰۰ متفکر آزادی خواه برای حرکت و ایجاد اقامت در ایالت نیوهمپشایر به امید ایجاد یک سنگر سیاسی جدید برای ایده های آزادیخواه و فعالیت سیاسی بود.
دانش آموزانی که در نیوهمپشایر تحصیل می کنند از طریق سیستم دانشگاه نیوهمپشایر به بیش از ۲۰ موسسه آموزش عالی، با پنج دانشگاه دولتی هماهنگ دسترسی دارند. علاوه بر این، نیوهمشایر شبکه ای از ۷ کالج فنی و اجتماعی دارد. قدیمی ترین و معتبر ترین موسسه در ایالت نیوهمشایر کالج دارتموث است که قبل از انقلاب آمریکا تأسیس شد و عضو دیرین لیگ Ivy  مؤسسات آمریکایی آموزش عالی باقی مانده است.
در نهایت، کسانی که مایل به تحصیل در نیوهمپشایر هستند فرصت کافی برای ایجاد تعادل بین آموزش با کیفیت  و فعالیت های تفریحی سرگرم کننده از جمله اسکی، پیاده روی، کوهنوردی، و مشاهده ( و همچنین نقاشی و عکاسی) نیو انگلند زیبا و رنگارنگ را خواهند داشت! علاقه مندان به ورزش های موتوری می توانند از مسابقات موتوری در جاده های سریع السیر نیوهمپشایر دیدن کنند و همچنین برنامه هفتگی موتور سیکلت را در تقویم خود جای بدهند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است