تحصیل در ایالت هاوایی امریکا

تحصیل در ایالت هاوایی امریکا
دانشجویان بین المللی در هاوایی یکی از منحصر به فرد ترین فرصت های تحصیل در خارج از کشور را در ایالات متحده آمریکا در اختیار دارند! گیاهان محلی و حیوانات (که بسیاری از آنها در هیچ جای دیگری در این سیاره یافت نمی شوند) و همچنین اقیانوس های اطراف و شیلات، فرصت های تحقیقاتی استثنایی را فراهم می آورند. در حالی که اینجا به عنوان یک پناهگاه امن برای فعالیت های مختلف تفریحی در فضای باز (در میان مناظر خیره کننده این بهشت گرمسیری) نیز می باشد. از کوه ها و صخره ها گرفته تا جنگل های غنی و سواحل زیبا، دانشجویان بین المللی در هاوایی طیف متنوعی از اکو سیستم ها را تجربه خواهند کرد و همچنین فرصت های علمی و حرفه ای در چنین مکان پر رونقی وجود دارد.
دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در هاوایی را دارند و به علوم طبیعی علاقمندند و یا کسانی که  عاشق زندگی اقیانوس ها هستند می توانند مطمئن باشند که در اینجا تحت تأثیر بزرگترین حیات وحش دریایی در جهان قرار خواهند گرفت که در سواحل (Papahanaumokuakea Marine National Monument) قرار گرفته است. همچنین تنوع گونه های در معرض خطر که  در این جزایر و آبهای اطراف آن خانه دارند را می توان در اینجا یافت. شاید، چنین محیط زیبا و بکری، همراه با شیوه زندگی هاوایی به این واقعیت کمک می کند که هاوایی دارای طولانی ترین طول عمر متوسط برای ​​انسان در میان همه ایالت های آمریکا می باشد : ۷۹٫۸ سال که، ۷۷٫۱ سال برای مردان و ۸۲٫۵ برای زنان است.

دانشگاه هاوایی در مانوا

تنوع زیستی هاوایی با تنوع غنی فرهنگی ترکیب شده و یک نقطه قابل توجه برای دانشجویان بین المللی می باشد که تصمیم دارند برای تحصیل به هاوایی بیایند.  هاوایی ها تأکید زیادی روی حفظ فرهنگ های بومی هاوایی و همچنین نشان دادن بسیاری از فرهنگ هایی که در حال حاضر در جزایر پر رونق هستند دارند. به گزارش اداره آمار ایالات متحده، این ایالت دارای بالاترین تجمع افراد مختلط نژادی بوده و یکی از دو ایالت “اکثریت – اقلیت” می باشد ( که در آن غیر سفید پوستان اسپانیایی اکثریت را تشکیل نمی دهند). آمریکایی های آسیایی بزرگترین جمعیت شناخته شده هاوایی را تشکیل می دهند و نفوذ فرهنگی را می توان در معماری و غذاهای آنجا دید. تنوع زندگی در این جزایر برای دانشجویان بین المللی در هاوایی یک فضای راحت را فراهم می کند تا بهترین استفاده را از تجربه تحصیلی خود در خارج از کشور داشته باشند. همچنین گروه هایی در جزیره هستند که برای ایجاد یک جامعه از دانشجویان بین المللی در هاوایی اختصاص داده شده اند تا یک محیط ارتباطی از طریق بحث و تبادل نظر (و دیگر اشکال کمک) برای دانشجویان بین المللی که از کشور خود به آنجا می آیند، ایجاد کنند.

لیست دانشگاه های ایالت هاوایی امریکا

  • دانشگاه هاوایی در مانوآ (Hawaii یا UH) (محوطه اصلی/مجلل مانوآ)
  • دانشگاه هاوایی در هیلو
  • دانشگاه هاوایی در اوآهو غربی
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است