تحصیل در ایالت وایومینگ امریکا

تحصیل در ایالت وایومینگ امریکا
نه تنها  وایومینگ دهمین ایالت بزرگ در ایالات متحده است، بلکه پایین ترین جمعیت را نیز دارد. برای دانشجویان بین المللی که به دنبال یک آموزش با کیفیت بالا و فعالیت های خارج از منزل زیاد هستند، وایومینگ محل مناسب برای تحصیل است. دانشجویان بین المللی که در وایومینگ تحصیل می کنند فرصت کشف پارک ملی گراند تتون، دشت بزرگ، Sierra Madre و حتی تقسیم قاره ای را دارند!
اگر شما یک دانشجوی بین المللی هستید که به دنبال فرار از زندگی شهری است، به وایومینگ بروید! در حالی که بیشتر دانشگاه های آمریکا در نزدیکی شهرهای شلوغ و در حال رشد هستند، دانشجویان بین المللی می توانند در این ایالت از این شلوغی ها دور بمانند و به جای آن بین ۱۰ میلیون هکتار از زمین های جنگلی زندگی کنند. وایومینگ از بیش از ۴۸ درصد از زمین های ایالت محافظت می کند و بسیاری از زمین ها نسبتاً دست نخورده هستند. این محیط برای دانشجویان بین المللی محصل در رشته علوم محیط زیست، جنگلداری و یا علوم مناسب است، و نیز راه های دیگری نیز برای استفاده از افسون روستایی وایومینگ وجود دارد.
در ماه های گرم، دانشجویان بین المللی می توانند پیاده روی، دوچرخه سواری کوهستان، کمپینگ، ماهیگیری و یا شنا در چشمه های آب گرم کنند. در فصل زمستان، دانش آموزان اسکی، برف سواری، اسنوبورد و اسکیت روی یخ را در دسترس دارند. وایومینگ در واقع یک مکان فوق العاده برای علاقه مندان به فعالیت های در فضای باز است.
همچنین فعالیت های سنتی غربی زیادی در وایومینگ وجود دارد. دانشجویان بین المللی می توانند به اسب سواری بروند و یا در سواری واگن و گاو که در مزارع شخصی و در سراسر ایالت انجام می شود، شرکت کنند. تا به حال خواسته اید گاو چران باشید؟ در اینجا می توانید! علاوه بر این، بومیان آمریکا از بازدید کننده دعوت می کنند به جشن سالانه آنها واقع در پارک ملی یلوستون بیایند.

دانشگاه در وایومینگ

دانشجویان بین المللی می توانند به بازدید از پارک ملی یلوستون بروند. تعجب نکنید اگر بوفالو یا گرگ و خرس آزاد در این منطقه دیدید. یلو استون اولین پارک ملی در جهان است. علاوه بر زیبا بودن، یلوستون برنامه های کارآموزی به دانشجویان بین المللی که در وایومینگ تحصیل می کنند، ارائه می دهد. یلوستون تنها محل در وایومینگ نیست که فرصت کارآموزی ارائه می دهد. انواع رستوران ها، مزارع و استراحتگاه ها در طول سال وجود دارند.
سه عدد از بزرگترین موسسات در وایومینگ دانشگاه وایومینگ، کالج وایومینگ غربی و کالج شمال غربی هستند. بزرگترین آنها دانشگاه وایومینگ در لارامی است، که دانش آموزانش از ۵۰ ایالت و دانشجویان بین المللی اش از بیش از ۷۵ کشور هستند و در مجموع حدود ۷۵۰ دانشجوی بین المللی در سال ۲۰۱۱ داشت. از آنجا که جمعیت دانشجویی متنوعی دارد، دانشگاه وایومینگ بسیاری از سازمان ها، کلاس ها و خدمات مخصوص برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. فعالیت های زیادی برای استقبال از دانش آموزان بین المللی انجام می شود از جمله ساعت قهوه هفتگی بین المللی، باشگاه مکالمه آمریکایی، و هفته بین المللی. دانشجویان بین المللی برنامه های زیادی برای  همسران و فرزندانشان نیز خواهند یافت. برای مثال، اگر یک خانواده برای یادگیری زبان انگلیسی کمک نیاز دارد، دانشگاه به آنها کمک می کند. دانشگاه وایومینگ یکی از پایین ترین نسبت های دانشجو به استاد را دارد و یکی از کم هزینه ترین دانشگاه ها است. در سال ۲۰۱۰، هزینه تحصیل  برای غیر مقیمان تنها حدود ۱۲۰۰۰ دلار بود.
در نتیجه، بسیاری از دانشجویان بین المللی تحصیل در وایومینگ  را انتخاب می کنند زیرا آنها می توانند از مزایای آموزش و پرورش با کیفیت بالا و دسترسی به بسیاری از پارک های ملی و فعالیت در فضای باز بهره مند شوند.

لیست دانشگاه های ایالت وایومینگ امریکا
دانشگاه وایومینگ

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است