تحصیل در ایالت ویرجینیا امریکا

تحصیل در ایالت ویرجینیا امریکا
در طول سال تحصیلی ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱ در ویرجینیا، بیش از ۴۰۰۰۰۰ دانش آموز در موسسات دولتی، در نهادهای دولتی ۲ ساله و ۴ ساله و بیش از ۱۰۰۰۰۰ دانش آموز در موسسات خصوصی ثبت نام کردند. دانشجویان بین المللی در ویرجینیا می توانند به این تعداد در حال افزایش ثبت نامی در سال جاری بپیوندند و دلایل زیادی نیز برای این تصمیم وجود دارد از جمله کالج های با رتبه بندی عالی و فضای باز منحصر به فرد ویرجینیا .
از ساحل ویرجینیا تا Roanoke، ویرجینیا از هر چیز مقدار کمی را ارائه می دهد. دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در ویرجینیا را دارند، کالجی که در کنار جذابیت های ساحلی و کوه های با شکوه قرار دارد و متناسب با شیوه زندگی آنها هستند می توانند پیدا کنند.
کالج ویلیام و مری قدمت تاریخی زیادی دارد. این دانشگاه تحقیقاتی دولتی که در ویلیامزبرگ، ویرجینیا واقع شده است و دومین موسسه آموزش عالی قدیمی در ایالات متحده است (پس دانشگاه هاروارد)، منشور سلطنتی را در ۱۶۹۳ از پادشاه ویلیام و ملکه ماری دریافت کرد. شانزده امضا کننده بیانیه استقلال و سه رئیس جمهور ایالات متحده در کالج ویلیام و مری تحصیل کردند.
اولین جامعه یونانی دانشگاهی ایالات متحده، فی بتا کاپا نیز در ۱۷۷۶ در ویلیام و مری تأسیس شد. نزدیک محوطه دانشگاهی نیز ویلیامزبرگ استعماری قرار دارد، که با جیمز تاون و یورک تاون تاریخی یک مثلث را تشکیل می دهند. موزه های متعدد، بازآفرینی و ۲۳ مایل منظره پارک وی استعماری برای دانشجویان بین المللی که علاقه مند به تاریخ آمریکا هستند فرصت های فراوانی به وجود آورده اند.
تاریخ علاقه مندی شما نیست؟ به شهر علاقه دارید؟ دانشگاه جورج میسون در فرفکس فقط سی دقیقه از واشنگتن DC فاصله دارد و ۱۹۹ دوره تحصیلی را ارائه می دهد. ۱۷۲۷ دانشجوی بین المللی در دانشگاه جورج میسون در سال ۲۰۱۰ تحصیل می کردند. دانشگاه جورج میسون همچنین دارای بزرگترین بدنه دانش آموزی، ۳۲۵۶۲ تایی، در سال تحصیلی ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱ بود. دانشگاه های دیگر در آرلینگتون، Loudoun و پرنس ویلیام واقع شده اند.
دانشگاه جیمز مدیسون در اخبار جهانی و آمریکا رتبه سوم را دارد و بهترین کالج ۲۰۱۱ بود. این دانشگاه در Harrisonburg در دره شناندو قرار دارد و یک نهاد دولتی است که در اصل یک کالج زنانه بوده است. تیم های ورزشی در بخش NCAA سطح I رقابت می کنند و سیستم یونانی آنها، شامل ۲۰ انجمن اخوت و خواهری می باشد.
دانشگاه جیمز مدیسون محل یکی از افسانه های قدیمی نیز هست، The Kissing Rock. در اوایل دهه ۱۹۲۰ برای ساخت سالن هیئت امنا، یک سنگ آهک استخراج شد. آنقدر بزرگ بود که بدون هزینه بالا قابل جابجایی نبود، سنگ در همانجا باقی ماند. دانش آموزان دختر اجازه نداشتند بدون مادر خوابگاه با مردان جوان همراه باشند و غیر از این سنگ مخفیگاه دیگری برای پنهان کردن یک بوسه شب بخیر وجود نداشت و به این ترتیب افسانه ای متولد شد که اگر شما شخص خاص خود را بر روی این سنگ ببوسید، با وی ازدواج خواهید کرد.
دانشجویانی که به دانشگاه جیمز مدیسون می روند یک تأثیر تاریخی غنی در شهرستان Harrisonburg پیدا خواهند کرد و فعالیت های در فضای باز زیادی برای انجام دادن خواهند داشت زیرا این شهر میان کوه های آپالاچی و کوه های آبی ریج واقع شده است. قایقرانی در رودخانه شناندو، گلف در هریتج اوکس و دوچرخه سواری در پارک ملی شناندو و جنگل ملی جورج واشنگتن برخی از این فعالیت ها هستند.
نه تنها ویرجینیا دارای کوه است، بلکه خط ساحلی آنجا با اقیانوس اطلس نیز باعث ارائه سرگرمی های زیادی در آفتاب ویرجینیا می شود. ساحل ۳۵ مایلی خط ساحلی شامل خلیج چساپیک، منطقه توچال و پل شنی می باشد. فرش تخته ای با ۲۸ فوت عرض و سه مایل طول درکنارساحل باعث ایجاد یک سطح مناسب برای دوچرخه سواران و دوندگان شده تا  کنار ساحل در سواحل منطقه توچال تفریح کنند و نیز بازدید کنندگان زیادی را جذب کرده است.
از امواج اقیانوس چشم بردارید و به اکتشاف در خلیج چساپیک بپردازید. درختان سرو قدیمی و تالاب های باستانی در انتظار شما هستند. فانوس دریایی کیپ هنری را ببینید، اولین فانوس دریایی مجاز شده توسط دولت ایالات متحده، از سال ۱۷۹۲٫ زندگی ساحلی و فعالیت های آبی می توانند یک روز یا تعطیلات آخر هفته خوبی را برای دانشجویان بین المللی در ویرجینیا فراهم کنند.

دانشگاه ویرجینیا

لیست دانشگاه های ایالت ویرجینیا امریکا
کالج Averett
کالج بلوفیلد
کالج بریج
کالج مسیحیت
دانشگاه کریستوفر نیوپورت
کالج علوم بهداشتی
کالج ویلیام و مری
دانشگاه شرق منونایت
دانشکده پزشکی ویرجینیای شرقی
کالج اموری و هنری
کالج ها Ferrum
دانشگاه جورج میسون
پردیس دانشگاه جورج واشنگتن، ویرجینیا
کالج همپدن-سیدنی
دانشگاه همپتون
دانشگاه هللینس
موسسه تکنولوژی نساجی
دانشگاه جیمز مدیسون
دانشگاه آزادی
دانشگاه محل Longwood
کالج اونورتر
دانشگاه نیروی دریایی
کالج مری بالدوین
دانشگاه Marymount
کالج مری واشنگتن
دانشگاه ایالتی نورفولک
دانشگاه دومینیون قدیمی
دانشگاه رادفورد
کالج راندالف-میکان
کالج راندالف-میکان زن
دانشگاه رجنت
کالج رونوک
کالج سنت پل
دانشگاه شناندو
کالج ویرجینیا جنوبی
کالج گل رشتی شیرین
دانشگاه ریچموند
دانشگاه ویرجینیا
دانشگاه کالج ویرجینیا در حکیم
دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا
کالج ویرجینیا Intermont
موسسه نظامی ویرجینیا
موسسه پلی تکنیک ویرجینیا و دانشگاه ایالتی
دانشگاه ایالتی ویرجینیا
دانشگاه ویرجینیا اتحادیه
کالج ویرجینیا وسلی
کالج کتاب مقدس واشنگتن / سرمایه کتاب مقدس حوزه علمیه
دانشگاه واشنگتن و لی

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است