تحصیل در ایالت ویسکانسین امریکا

تحصیل در ایالت ویسکانسین امریکا
دانشجویان بین المللی در ویسکانسین به تجربیات علمی درجه اول و طیف گسترده ای از فعالیت ها و فضاهای متنوع دسترسی دارند. چه اینکه در یکی از شهرهای مهم فرهنگی تحصیل کنید و یا در شهرهای دیدنی و کشاورزی روستایی آنجا باشید فرقی ندارد زیرا ایالت “سرزمین فرآورده های لبنی” به دانشجوی بین المللی بهترین ها را ارائه می کند. این ایالت دارای سابقه ای غنی از تنوع فرهنگی و قومی می باشد که قدمت آن به زمان اولین اسکان در اینجا برمی گردد  که تا به امروز حفظ شده است. دانشجویان بین المللی در ویسکانسین قادر خواهند بود در زمان تحصیلشان در معرض صنایع پر رونق آنجا قرار بگیرند از جمله تولید، کشاورزی و سرگرمی.
ویسکانسین خانه تقریبا ۵٫۷ میلیون نفر (۲۰ امین ایالت بزرگ در آمریکا) بوده که در بیش از ۲۳ منطقه بزرگ پراکنده شده اند. تراکم متوسط جمعیت ​​در سطح ایالت حدود ۳۹ نفر در هر کیلومتر مربع (رتبه ۲۵ در سراسر کشور) است، اما مراکز شهری بزرگ ویسکانسین مانند میلواکی (بزرگترین شهرستان در ایالت و ۲۸ شهر بزرگ در کشور) و مدیسون (و مناطق آماری شهری اش) روی هم بیش از ۲٫۳ میلیون نفر جمعیت دارند. در واقع، ویسکانسین هم مناطق شهری شلوغ و فرهنگی دارد، و هم مناطق روستایی آرامش بخش و زیبا .
خود ایالت بین میشیگان (در شمال شرقی)، مینه سوتا (از غرب)، آیووا (به جنوب غربی)، ایلینوی (به سمت جنوب) و همچنین دو تا از گنجینه های طبیعی آمریکا به نام “دریاچه های بزرگ” واقع شده است – دریاچه سوپریور (در شمال) و دریاچه میشیگان (در شرق). این دریاچه ها، به ویژه دریاچه میشیگان، به سومین صنعت بزرگ در ایالت کمک می کنند: گردشگری! که ماهیگیری، قایقرانی و یا اسکی روی آب، در طول تابستان فرصت های موجود برای تفریح هستند و این دریاچه پنجمین دریاچه بزرگ جهان است.

طبقه بندی آب و هوایی مرطوب قاره ای است، که مانند آب و هوای پکن، ساپورو، مونترال، مسکو، و شهر ولادی وستک است. هوا سرد (آب و هوای تک رقمی) و پوشیده از برف در فصل زمستان است، در حالی که کمی گرم در تابستان (۶۰ تا ۸۰ درجه فارنهایت) می باشد. در طول ماه های زمستان، برخی از فعالیت های مورد علاقه در منطقه شامل برف سواری، اسکی، اسنوبورد، ماهیگیری یخ، پیاده روی، و شکار است. ویسکانسین بیش از هر ایالت  دیگری در این کشور خانه ی بسیاری از جاذبه های فرهنگی از جمله موزه ها و مکان های تاریخی، و همچنین جشنواره های موسیقی است (از جمله Summerfest، بزرگترین جشنواره موسیقی سالانه در جهان).
علاوه بر این، شیکاگو، سومین شهرستان در ایالات متحده، با تاریخ و فرهنگ غنی نیز در سواحل دریاچه میشیگان واقع شده که فقط یک ساعت و نیم از آنجا فاصله دارد. هر کس که مشغول به تحصیل در ویسکانسین است یک طیف گسترده ای از تفریح ​​و سرگرمی در اختیار دارد.
درآمد متوسط ​​ویسکانسین بیش از ۴۹۰۰۰ دلار است، که آنجا را در رتبه ۲۱ در ایالات متحده قرار می دهد. دانشجویان بین المللی در ویسکانسین می توانند انتظار پرداخت به طور متوسط ​​بیش از ۱۲۶۰۰ دلار هزینه تحصیلی را برای موسسات دولتی آموزش عالی داشته باشند. دانشگاه ویسکانسین – میلواکی حداقل هزینه را دارد که  بالای ۶۰۰۰ دلار است و دانشگاه مدیسون (به عنوان یکی از بهترین مدارس در کشور رتبه بندی شده است) گران ترین بوده و بالای ۲۰۰۰۰ دلار هزینه دارد. هر دو مدرسه مهندسی میلواکی و دانشگاه Marquette بیش از ۲۵۰۰۰ دلار هزینه دارند.
ویسکانسین، یک ایالت برجسته از نظر کشاورزی ایده آل است که در واقع بهتر است به عنوان دنیای کوچکتری از ایالات متحده توصیف شود. ایالت فرآورده های لبنی هنوز هم مسئول ۲۵ ٪ از تولید پنیر کشور (تولید کننده) بوده و رتبه ۲ در تولید شیر سرانه و کلی (بعد از کالیفرنیا و ورمونت، به ترتیب) را دارد. با این حال، بخش اقتصادی پیشرو در ایالت ساخت و ساز است (هر چند، بسیاری از این بر ​​پردازش محصولات کشاورزی متمرکز شده است). همچنین دانشجویان بین المللی و دیگر محصلان در ویسکانسین، می توانند یک طیف گسترده ای از تجارب آمریکایی را کشف کنند. از شنا کردن و یا اسکی روی آب در دریاچه میشیگان و یا یکی از بسیاری از دریاچه ها در ایالت گرفته تا پیاده روی، کمپینگ و یا اسب سواری در خارج از منزل ، یا فرهنگ شب زنده داری در مراکز شهری مثل میلواکی و مدیسون، دانشجویان بین المللی در ویسکانسین فعالیت های زیادی برای لذت بردن در این ایالت غرب میانه دارند!

دانشگاه های ایالت ویسکانسین امریکا

لیست دانشگاه های ایالت ویسکانسین امریکا
کالج Alverno
کالج بلویت
کالج کاردینال Stritch
کالج کارول
کالج کارتاژ
دانشگاه کونکوردیا، ویسکانسین
کالج اجوود
کالج لیک لند
دانشگاه لارنس
MARANATHA کالج کتاب مقدس باپتیست
کالج ماریان از فوند دو لک
دانشگاه مارکت
دانشکده پزشکی ویسکانسین
مدرسه مهندسی میلواکی
کوه کالج مریم
کالج کوه Senario
کالج نورث لند
کالج ریپون
کالج سنت نوربرت
کالج دریاچه نقره ای
دانشگاه ویسکانسین سیستم
Eau کلر
خلیج سبز
لاکراس
مدیسون
میلواکی
Oshkosh در
PARKSIDE
پلتیویل
ریور فالز
استیونس نقطه
برتر
وایت واتر
کالج ویتربو
کالج ویسکانسین لوتری
ویسکانسین، دانشکده روانشناسی و حرفه ای

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است