تحصیل در ایالت کارولینای شمالی امریکا

تحصیل در ایالت کارولینای شمالی امریکا
کارولینای شمالی یکی از معدود ایالت هایی است که مناظری از سواحل نفس گیر اقیانوس اطلس و همچنین کوه های با شکوه  آپالاچیان را دارد. این ایالت با برخی از دانشگاه های برتر کشور شریک است. تنوع کارولینای شمالی آنجا را به یک مکان ایده آل برای تحصیل در خارج از کشور در ایالات متحده تبدیل کرده است. سیستم دانشگاه کارولینای شمالی از ۱۷ نهاد دولتی و  کالج ها و دانشگاه های مستقل بیشمار دیگری تشکیل شده است.
مهم نیست که دانش آموزان به بانکداری و تجارت، فناوری اطلاعات، مطالعات زیست محیطی و یا کشاورزی علاقمند هستند یا هر زمینه ی دیگری، دانشگاه کارولینای شمالی دوره های دانشگاهی را که برای هر دانش آموزی مناسب باشد ارائه می دهد.
اقتصاد کارولینای شمالی به طور سنتی به کشاورزی و ساخت منسوجات، مواد شیمیایی و کاغذ وابسته است. این صنایع با دوره های آموزشی که روی علوم زیست محیطی و کشاورزی تمرکز دارند مرتبط اند.
علاوه بر کشاورزی و تولید، این ایالت به یک رهبر در زمینه توسعه اطلاعات و بیوتکنولوژی تبدیل شده است. دانشجویان بین المللی می توانند در تحقیقات مؤسساتی از جمله دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل، دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی در رالی و دانشگاه دوک که همگی در مجاورت پارک مثلث تحقیقاتی Research triangle Park در منطقه رالی – دورهام قرار دارند شرکت کنند. این مرکز تحقیقاتی در دهه ۱۹۵۰ تأسیس شد و متشکل از سازمان های فدرال و بیش از ۲۰۰ شرکت می باشد که با کمک تحقیقات علمی به طور سرسام آوری رشد کرده است. با توجه به موفقیت این پارک تحقیقاتی، مناطق دیگر نظیر این پارک در سراسر ایالت در حال گسترش و توسعه بوده و روی بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، بیوشیمی و ژنتیک تمرکز خواهند کرد.

دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی

شارلوت Charlotte نیز در صنعت بانکداری و امور مالی به سرعت رشد کرده است. شارلوت پس از شهر نیویورک به عنوان دومین مرکز بانکی بزرگ در ایالات متحده ظاهر شد. دانش آموزانی که به دنبال به دست آوردن تجربه در صنعت مالی هستند می توانند به بانک مرکزی آمریکا و دفتر مرکزی واکوویا واقع در شارلوت  مراجعه کنند.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد  دانشگاه کارولینای شمالی برنامه تبادلی آنجا است. برنامه تبادلی UNC کار سازماندهی تبادل دانشجو از دانشگاه های UNC با دیگر دانشجویان در خارج از کشور را انجام می دهد. به گزارش وب سایت خودش، برنامه تبادلی در حال حاضر در استرالیا، کانادا، برزیل، فنلاند، سوئد، دانمارک، آلمان، مکزیک و اروگوئه عمل می کند و از طریق برنامه تبادل دانشجوی بین المللی مستقل به عنوان یک رابط برای دوره های موجود عمل می کند.
دانش آموزانی که دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی را انتخاب می کنند می توانند به منابعی از دفتر دانشجویان بین المللی دسترسی داشته باشند. یک مشاور در دفتر دانشجویان بین المللی درهر زمینه ای از مهاجرت و اطلاعات سفر گرفته تا مقررات استخدامی و دانشگاه به دانشجویان کمک خواهد کرد. دانشجویان بین المللی از طرح آموزش جهانی نیز بهره می برند. این طرح به دانشجویان سال اول مهارت های لازم برای اینکه یک دانش آموز آمریکایی موفق باشند را، یاد می دهد.
در هنگام تحصیل در کارولینای شمالی می توان زمانی را به لذت بردن از پارک های طبیعی، سواحل و همچنین، برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز اختصاص داد. “پارک ملی کوه های اسموکی بزرگ” مسیرهای پیاده روی  برای پیاده روی و دوچرخه سواری و سایت هایی برای کمپینگ دارد. Outer Banks هزاران بازدید کننده را هر تابستان به ساحل کارولینای شمالی می کشاند. در اشویل Ashville، دانش آموزان می توانند به اکتشاف منطقه River Arts بپردازند یا از Baltimore Estate معروف دیدن کنند. کارولینای شمالی یک تجربه آموزشی و تفریحی غنی سازی را برای هر دانش آموزی که به دنبال تحصیل در خارج است ارائه می دهد!

دانشگاه کارولینای شمالی امریکا

لیست دانشگاه های ایالت کارولینای شمالی امریکا
دانشگاه ایالتی آپالاچی
آرایشگر اسکوشیا کالج
کالج بارتون
کالج بلمونت ابی
کالج بنت
کالج بروارد
دانشگاه کمپبل
کالج تشکرها
کالج Chowan
کالج دیویدسن
دانشگاه دوک
دانشگاه کارولینای شرق
دانشگاه ایالتی شهر الیزابت
دانشگاه الون
دانشگاه ایالتی فایت
گاردنر وب دانشگاه
کالج گرینزبورو
کالج گیلفورد
دانشگاه نقطه بالا
دانشگاه جانسون اسمیت
ته نشین-McRae به کالج
لنوار-Rhyne کالج
کالج لیوینگستون
کالج Louisburg
کالج مریخ هیل
کالج مردیت
دانشگاه متدیست
کالج مونترات، کارولینای شمالی
کالج کوه زیتون
دانشگاه مرکزی ایالت کارولینای شمالی
کارولینای شمالی دانشگاه A & T دولت
شمالی مدرسه کارولینای هنر
دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی
شمالی دانشکده وسلی کارولینای
کالج صلح
دانشگاه فایفر
کالج باپتیست پیمونت
دانشگاه کوئینز شارلوت
کالج کتاب مقدس رونوک
کالج سنت پروتستان اندروز
کالج سنت آگوستین
کالج سالم
دانشگاه شاو
دانشگاه سیستم کارولینای شمالی
اشویل
چپل هیل
شارلوت
گرینزبورو
پمبروک
ویلمینگتون
دانشگاه ویک فارست
کالج وارن ویلسون
دانشگاه کارولینای غربی
دانشگاه وینگیت
سالم وینستون دانشگاه ایالتی

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است